abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34611403
Als jullie mij vanavond in een buggy/jeep/vodnik langs zien scheuren en de meest halsbrekende toeren uit zien halen dan ben ik aan het gaan voor me veteran transport, 5 road kills en ik zal niet toeteren als ik eraan kom
pi_34611871
quote:
Op maandag 30 januari 2006 13:28 schreef UnleashMitch het volgende:
http://forum.i3d.nl/showthread.php?t=6491

Mocht iemand interesse hebben Kosten zijn 2,- als je in een koker laat komen, dan zitten er geen vouwlijnen op.
Ik neem aan dat klanten een gratis poster in koker krijgen?
pi_34612244
zag dat er een mailtje was van Bof!

ivm geld overmaken
ik had dit een week geleden al gedaan
verder wil ik ff zeggen dat we een hoop niet betalende leden hebben wat ik opzich niet erg vind.. maar sommige spelen nog meer als dat ik doe op de server...

vorige maand haalden we het bijna niet als ik en jedi (en mischien nogwel iemand) geen extra geld over had gemaakt

ik ga deze maand geen extra geld over maken omdat ik vind dat de niet betalende leden maar gewoon moeten betalen... er zijn ruim 30 mensen met een bof! tag en er betalen er net de helft denk ik
naja ik vind dus dat de niet betalende ook best wat over mogen maken...
het is een kleine moeite.. 15 euro in de drie maanden heb ik echt geen problemen mee.. maar ik ga echt niet weer extra overmaken
Narf!
pi_34612313
quote:
Op maandag 30 januari 2006 13:37 schreef escape_nl het volgende:
Als jullie mij vanavond in een buggy/jeep/vodnik langs zien scheuren en de meest halsbrekende toeren uit zien halen dan ben ik aan het gaan voor me veteran transport, 5 road kills en ik zal niet toeteren als ik eraan kom
quote:
Op maandag 30 januari 2006 13:53 schreef jpjedi het volgende:
Ik neem aan dat klanten een gratis poster in koker krijgen?

De helft v/d verzendkosten zijn voor i3d. De poster zelf is gratis
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
  maandag 30 januari 2006 @ 14:17:02 #55
36098 kievit19
vlaai squad is no more
pi_34612534
ik heb de poster in koker besteld
en ik heb 30 overgemaakt voor de server (omdat ik vorige periode nogal met geld problemen zat )
en dat voor iemand die zeker 3 weken niet kan spelen
The sand is pouring through the hourglass
To remind me of how precious time is
Cause all I ever do
Is dream, dream, dream, what am I supposed to do
pi_34612781
quote:
Op maandag 30 januari 2006 14:17 schreef kievit19 het volgende:
ik heb de poster in koker besteld
en ik heb 30 overgemaakt voor de server (omdat ik vorige periode nogal met geld problemen zat )
en dat voor iemand die zeker 3 weken niet kan spelen

Jij & Raffie bedankt

By the way, werkt je Tiscali nog steeds ? ga ik dat vanavond ook eens even proberen
  maandag 30 januari 2006 @ 14:25:56 #57
36098 kievit19
vlaai squad is no more
pi_34612847
na tiscali begon opeens heeeel traag te worden
denk dat ze erachter kwamen dat het toch niet helemaal de bedoeling was zo
Cause all I ever do
pi_34613000
quote:
Op maandag 30 januari 2006 13:37 schreef escape_nl het volgende:
Dat lijkt me eigenlijk niet zo moeilijk, ik ging laatst voor de gein op zijn GTA's spelen en rijgde er heel wat aan me bumper.

Ik maak nu trouwens die 15 euri over, was het een beetje vergeten...
pi_34614579
quote:
Op maandag 30 januari 2006 14:31 schreef -Dries- het volgende:

[..]

Dat lijkt me eigenlijk niet zo moeilijk, ik ging laatst voor de gein op zijn GTA's spelen en rijgde er heel wat aan me bumper.

Ik maak nu trouwens die 15 euri over, was het een beetje vergeten...
Ja ik ook, goed van het mailtje Uiteraard zal ik dit keer ook weer me 15 euro overboeken. Deze week zal ik dat z.s.m. doen. Hoeveel moeten we trouwens nog?
BF2: Diamond3d
pi_34614742
quote:
Op maandag 30 januari 2006 15:25 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ja ik ook, goed van het mailtje Uiteraard zal ik dit keer ook weer me 15 euro overboeken. Deze week zal ik dat z.s.m. doen. Hoeveel moeten we trouwens nog?
Niet zo heel veel meer als ik dat allemaal zo hoor Ach je weet; alles wat overblijft gaat in de pot en gebruiken we voor de volgende keer
pi_34615301
FOK!radio: 'Chick on a Mission' te gast

Zal ik dat antwoord apparaat even volblaffen tav ons mokkeltje Nikky?
pi_34615354
zou je kunnen doen
Narf!
pi_34615644
ff over die teamplay

zelf ben ik nu een maandje of twee veel teamplay aan het spelen (toen ik daarvoor vaak medic was was het veel meer) maar een puntenhoer ben ik niet (gewoon omdat ik weet da ik daar dus echt niet goed in ben, vele punten halen. maar als ik eens een keer een lekkere score van 70 of meer heb ga ik toch ff voor de punten omdat ik mijn record de honderd eens ff wil laten passeren. voor de rest. teamplay is vaak wel gewoon leuker, daarom dat ik ook echt uitkijk naar 3 februari, voor mij de eerste war met battlefield2!!!

nouja, da wou ik gewoon ff zeggen...
  maandag 30 januari 2006 @ 18:39:16 #64
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_34620539
quote:
Op maandag 30 januari 2006 14:07 schreef Sickert het volgende:
zag dat er een mailtje was van Bof!

ivm geld overmaken
ik had dit een week geleden al gedaan
verder wil ik ff zeggen dat we een hoop niet betalende leden hebben wat ik opzich niet erg vind.. maar sommige spelen nog meer als dat ik doe op de server...

vorige maand haalden we het bijna niet als ik en jedi (en mischien nogwel iemand) geen extra geld over had gemaakt

ik ga deze maand geen extra geld over maken omdat ik vind dat de niet betalende leden maar gewoon moeten betalen... er zijn ruim 30 mensen met een bof! tag en er betalen er net de helft denk ik
naja ik vind dus dat de niet betalende ook best wat over mogen maken...
het is een kleine moeite.. 15 euro in de drie maanden heb ik echt geen problemen mee.. maar ik ga echt niet weer extra overmaken
Eensch.... kreeg het mailtje, ik heb pas vandaag m'n loon binnen dus ik ga ook weer storten net als vorige keer (al was het toen een 10tje ivm dure maand), maar heb ook meteen de vraag gesteld hoeveel leden er nou wel en niet betalen en wat zo'n server nou kost per 3 maanden....

En wat gebeurd er als het bedrag niet wordt gehaald.. krijgt iedereen dan z'n geld terug of gaat de eigenaar van de rekening er van op vakantie naar de Costa del Snol?

Ben er ook voor dat elke boffer gewoon gaat lappen voor de server, zo niet, wegwezen met de tag
pi_34621124
Mijn god...Ik ben effe verslaafd aan iets anders. Trackmania Nations !! Compleet gratis te downloaden ( wij zijn niet voor niks Nederlanders !! ) en oh zo verslavend. Dit spel moet je gewoon een keer doen met alle Boffers !!
klikkerdeklik

[ Bericht 23% gewijzigd door Suikermais op 30-01-2006 19:04:13 ]
Fok! is geschiedenis onder dit account.... :)
pi_34621239
quote:
Op maandag 30 januari 2006 18:55 schreef Suikermais het volgende:
Mijn god...Ik ben effe verslaafd aan iets anders. Trackmania Nations !! Compleet gratis te downloaden ( wij zijn niet voor niks Nederlanders !! ) en oh zo verslavend. Dit spel moet je gewoon een keer doen met alle Boffers !!
waar te downen??
Narf!
pi_34621318
quote:
Op maandag 30 januari 2006 18:39 schreef JK het volgende:

[..]

Eensch.... kreeg het mailtje, ik heb pas vandaag m'n loon binnen dus ik ga ook weer storten net als vorige keer (al was het toen een 10tje ivm dure maand), maar heb ook meteen de vraag gesteld hoeveel leden er nou wel en niet betalen en wat zo'n server nou kost per 3 maanden....

En wat gebeurd er als het bedrag niet wordt gehaald.. krijgt iedereen dan z'n geld terug of gaat de eigenaar van de rekening er van op vakantie naar de Costa del Snol?

Ben er ook voor dat elke boffer gewoon gaat lappen voor de server, zo niet, wegwezen met de tag
Behoorlijk prijzig geloof ik. Iets van 180 euro voor een 32 map-server (3 maanden) Als ik het niet mis heb.
  maandag 30 januari 2006 @ 19:03:17 #68
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_34621424
quote:
Bijna binnen

http://www.tm-sunrise.com/
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_34621460
Vanavond Trackmania Nations eventjes spelen dan ? Ik ben ook al bezig !
  maandag 30 januari 2006 @ 19:04:49 #70
36098 kievit19
vlaai squad is no more
pi_34621485
quote:
Op maandag 30 januari 2006 19:04 schreef UnleashMitch het volgende:
ik heb hem ook al binnen , maar kan dat spel met 1 hand
Cause all I ever do
pi_34621493
quote:
Op maandag 30 januari 2006 19:04 schreef UnleashMitch het volgende:
ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja a ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja
ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja a ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja
  maandag 30 januari 2006 @ 19:06:42 #72
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_34621564
*installing...

* Morpheus2002 zet Guns N' Roses aan...
pi_34621593
quote:
Op maandag 30 januari 2006 19:00 schreef diamondvoodoo het volgende:
Behoorlijk prijzig geloof ik. Iets van 180 euro voor een 32 map-server (3 maanden) Als ik het niet mis heb.
Gooi daar nog maar 60,- boven op Ik heb nog even snel wat rond gekeken maar het ligt allemaal rond die prijs en vaak nog hoger.

Totale kosten voor BF2 Ranked 32p voor 3 maanden is iets meer dan 240,-. EA wordt er echt slapend rijk van, je maakt mij niet wijs dat het onderhouden van een server 80,- in de maand kost.
pi_34621600
Wie maakt er effe een servertje aan...met w8woord ?
ah...ik probeer wel een servertje genaamd bof aan te maken met w8woord Fok!
pi_34621649
quote:
Op maandag 30 januari 2006 19:04 schreef kievit19 het volgende:
ik heb hem ook al binnen , maar kan dat spel met 1 hand

Je hebt nodig:
Pijltje vooruit -> Gas duh
Pijltje links -> Links duh
Pijltje recht -> Rechts duh
Pijltje onder -> Remmen is voor watjes
Enter -> Opnieuw beginnen
pi_34621760
quote:
Op maandag 30 januari 2006 19:07 schreef Suikermais het volgende:
Wie maakt er effe een servertje aan...met w8woord ?
ah...ik probeer wel een servertje genaamd bof aan te maken met w8woord Fok!
Ik heb het geprobeerd maar ik krijg wel een melding over NAT. Probeer eens te zoeken T heet uiteraard BoF en het zal wel onder NLD staan aangezien dat ook mn nationaliteit is
pi_34621792
ben bezig met dl'n
Narf!
pi_34621997
Weet je wat nu het leuk is; toen ik op de LAN met Trackmania Sunrise kwam was niemand geinteresseerd
pi_34622178
quote:
klikkerdeklik
ben het sinds gisteren ook al aan het spelen, alleen kwam ik er niet online mee. dus nu ben ik maar die trainingbaantjes aan het doen
  maandag 30 januari 2006 @ 19:23:55 #80
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_34622271
Ok, dus elke maand moeten er 16 man 5 eurootjes afstaan.. volgens mij bestaan er meer BoF'ers dan 16 die op de server rondwandelen.... betalen mensen
pi_34623378
Ik heb betaald Ferdi!
pi_34626492
quote:
Op maandag 30 januari 2006 19:16 schreef UnleashMitch het volgende:
Weet je wat nu het leuk is; toen ik op de LAN met Trackmania Sunrise kwam was niemand geinteresseerd
ik wel! ik heb het er nog met je overgehad!
Narf!
  maandag 30 januari 2006 @ 20:59:50 #83
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_34626513
Straks nog ff spelen

Erg vet!
pi_34626591
hoe kan ik online. hoe zit dat met die key.
ik ben nu bij les B-2
maar effe sneak preview bij H-3
Hell To The Liars
pi_34626888
Vandaag basic aviator gehaald (ja, nu pas)
pi_34632054
quote:
In ieder geval een beetje routine in dat elftal, nu Perez nog!
Al die pisvee reacties zijn helemaal geweldig om te lezen
pi_34632702
Cheaters cheaters ALLEMAAL.

pi_34634015
Je hebt me door
pi_34634549
btw Timeshift demo is nu te downloaden, Hier is een snelle url
pi_34636149
Net weer een prachtig staaltje van hoe brak mn internetverbinding blijkbaar is. Ik word gedood, zie bovenin verschijnen xxx [hand grenade] FJD en hoor dan *boom* nou weet ik dat licht sneller is dan geluid maar dit is wel heel erg en het allerergste is nog dat ik er helemaal niets van terug kan vinden :s

-edit-
I think I found something. Een connectie naar onze eigen server levert een TTL value van rond de 56 op en die verbinding gaat voor mij over 6 hops. Nu zit ik op een Engelse Multiplay server en m'n TTL value is 117 terwijl het over 10 (!!) hops gaat. Dus een dubbele TTL value en toch meer hops. Het lijkt er dan toch op dat het aan de server ligt Maar de ping is dan weer wel lager Ik word echt gek van die dingen.

Wat is TTL:
quote:
All IP packets have a TTL field and as IP packets get passed around the Internet, this TTL value is decreased, usually by one at every hop. If this field ever gets down to zero, the IP packet is discarded and does not reach its destination. What this means to you is that if you ever try to connect to a site on the Internet that is at a hop level greater than your TTL, your connection will fail.

[ Bericht 26% gewijzigd door UnleashMitch op 31-01-2006 00:58:07 ]
pi_34637024
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 00:40 schreef UnleashMitch het volgende:
Net weer een prachtig staaltje van hoe brak mn internetverbinding blijkbaar is. Ik word gedood, zie bovenin verschijnen xxx [hand grenade] FJD en hoor dan *boom* nou weet ik dat licht sneller is dan geluid maar dit is wel heel erg en het allerergste is nog dat ik er helemaal niets van terug kan vinden :s

-edit-
I think I found something. Een connectie naar onze eigen server levert een TTL value van rond de 56 op en die verbinding gaat voor mij over 6 hops. Nu zit ik op een Engelse Multiplay server en m'n TTL value is 117 terwijl het over 10 (!!) hops gaat. Dus een dubbele TTL value en toch meer hops. Het lijkt er dan toch op dat het aan de server ligt Maar de ping is dan weer wel lager Ik word echt gek van die dingen.

Wat is TTL:
[..]
TTL is een tellertje wat in elk van je pakketjes zit.. na elk routertje haalt ie er 1 van af totdat ie op 0 komt en dan gooit de router m weg ... dit is een mechanisme om te voorkomen dat tcp/ip pakketen oneindig over het internet blijven zwerven.. maar echt met je connectie problemen heeft t niet te maken denk k.. tenzij je hops naar server groter is dan de TTL. (ook alleen maar als je ISP pakketjes routeert via verweggistan)
pi_34637051
poejh nix dat ik zo veel op PE speel maar karkand is nu echt een puntenfestijn geworden zelfs op onze server.. tankje/apc-tje en maar weduwes maken..
pi_34637188
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 01:25 schreef domolanglekker het volgende:
maar echt met je connectie problemen heeft t niet te maken denk k..
Vroeg me meer af of dat er aangeeft dat onze server enkele problemen heeft. Vandaag weer flink wat lag stoten Denk dat ik toch wel een clean install van de server wil voor we verder gaan
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 01:27 schreef domolanglekker het volgende:
poejh nix dat ik zo veel op PE speel maar karkand is nu echt een puntenfestijn geworden zelfs op onze server.. tankje/apc-tje en maar weduwes maken..
Jij was echt erg bezig

Net kwam ik toevallig op een Mashtuur Server en daar kwam ik als support in een goed vliegende BH. Man wat een puntenfestijn was dat zeg

Nieuwe best round score van 168.
Veteran Support Combat
Veteran Supply
Helicopter Service Ribbon
Valorous Merit Ribbon
en natuurlijk een Silver Medal

Wat een Blackhawk whoring was dat zeg
pi_34639406
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 01:25 schreef domolanglekker het volgende:

[..]

TTL is een tellertje wat in elk van je pakketjes zit.. na elk routertje haalt ie er 1 van af totdat ie op 0 komt en dan gooit de router m weg ... dit is een mechanisme om te voorkomen dat tcp/ip pakketen oneindig over het internet blijven zwerven.. maar echt met je connectie problemen heeft t niet te maken denk k.. tenzij je hops naar server groter is dan de TTL. (ook alleen maar als je ISP pakketjes routeert via verweggistan)
Tweaker

Heb je toch nog wat geleerd opschool.
pi_34639410
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 01:35 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

Vroeg me meer af of dat er aangeeft dat onze server enkele problemen heeft. Vandaag weer flink wat lag stoten Denk dat ik toch wel een clean install van de server wil voor we verder gaan
[..]

Jij was echt erg bezig

Net kwam ik toevallig op een Mashtuur Server en daar kwam ik als support in een goed vliegende BH. Man wat een puntenfestijn was dat zeg

Nieuwe best round score van 168.
Veteran Support Combat
Veteran Supply
Helicopter Service Ribbon
Valorous Merit Ribbon
en natuurlijk een Silver Medal

Wat een Blackhawk whoring was dat zeg
pi_34641416
@Escape, waarom speelde je nou gisteren niet meer met de [BoF]-tag? Ik snapte het niet helemaal, weggestemd... bladiebla....
pi_34641706
Haha, dat was larie koek van ons, hij had BF2 opnieuw geinstalled en vergeten zijn naam te taggen..
pi_34641896
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 10:42 schreef RudyCarell het volgende:
@Escape, waarom speelde je nou gisteren niet meer met de [BoF]-tag? Ik snapte het niet helemaal, weggestemd... bladiebla....
We hebben hem uit de clan geflikkerd voor commanderhoeren..

Geintje: Dries zegt het al, hij is zijn tag vergeten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')