Ik neem aan dat klanten een gratis poster in koker krijgen?quote:Op maandag 30 januari 2006 13:28 schreef UnleashMitch het volgende:
http://forum.i3d.nl/showthread.php?t=6491
Mocht iemand interesse hebbenKosten zijn 2,- als je in een koker laat komen, dan zitten er geen vouwlijnen op.
quote:Op maandag 30 januari 2006 13:37 schreef escape_nl het volgende:
Als jullie mij vanavond in een buggy/jeep/vodnik langs zien scheuren en de meest halsbrekende toeren uit zien halen dan ben ik aan het gaan voor me veteran transport, 5 road kills en ik zal niet toeteren als ik eraan kom
quote:Op maandag 30 januari 2006 13:53 schreef jpjedi het volgende:
Ik neem aan dat klanten een gratis poster in koker krijgen?![]()
quote:Op maandag 30 januari 2006 14:17 schreef kievit19 het volgende:
ik heb de poster in koker besteld
en ik heb 30 overgemaakt voor de server (omdat ik vorige periode nogal met geld problemen zat)
en dat voor iemand die zeker 3 weken niet kan spelen
Dat lijkt me eigenlijk niet zo moeilijk, ik ging laatst voor de gein op zijn GTA's spelen en rijgde er heel wat aan me bumper.quote:Op maandag 30 januari 2006 13:37 schreef escape_nl het volgende:
Als jullie mij vanavond in een buggy/jeep/vodnik langs zien scheuren en de meest halsbrekende toeren uit zien halen dan ben ik aan het gaan voor me veteran transport, 5 road kills en ik zal niet toeteren als ik eraan kom
Ja ik ook, goed van het mailtjequote:Op maandag 30 januari 2006 14:31 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Dat lijkt me eigenlijk niet zo moeilijk, ik ging laatst voor de gein op zijn GTA's spelen en rijgde er heel wat aan me bumper.
Ik maak nu trouwens die 15 euri over, was het een beetje vergeten...![]()
Niet zo heel veel meer als ik dat allemaal zo hoorquote:Op maandag 30 januari 2006 15:25 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ja ik ook, goed van het mailtjeUiteraard zal ik dit keer ook weer me 15 euro overboeken. Deze week zal ik dat z.s.m. doen. Hoeveel moeten we trouwens nog?
Eensch.... kreeg het mailtje, ik heb pas vandaag m'n loon binnen dus ik ga ook weer storten net als vorige keer (al was het toen een 10tje ivm dure maand), maar heb ook meteen de vraag gesteld hoeveel leden er nou wel en niet betalen en wat zo'n server nou kost per 3 maanden....quote:Op maandag 30 januari 2006 14:07 schreef Sickert het volgende:
zag dat er een mailtje was van Bof!
ivm geld overmaken
ik had dit een week geleden al gedaan
verder wil ik ff zeggen dat we een hoop niet betalende leden hebben wat ik opzich niet erg vind.. maar sommige spelen nog meer als dat ik doe op de server...
vorige maand haalden we het bijna niet als ik en jedi (en mischien nogwel iemand) geen extra geld over had gemaakt
ik ga deze maand geen extra geld over maken omdat ik vind dat de niet betalende leden maar gewoon moeten betalen... er zijn ruim 30 mensen met een bof! tag en er betalen er net de helft denk ik
naja ik vind dus dat de niet betalende ook best wat over mogen maken...
het is een kleine moeite.. 15 euro in de drie maanden heb ik echt geen problemen mee.. maar ik ga echt niet weer extra overmaken
waar te downen??quote:Op maandag 30 januari 2006 18:55 schreef Suikermais het volgende:
Mijn god...Ik ben effe verslaafd aan iets anders. Trackmania Nations !! Compleet gratis te downloaden ( wij zijn niet voor niks Nederlanders !! ) en oh zo verslavend. Dit spel moet je gewoon een keer doen met alle Boffers !!
Behoorlijk prijzig geloof ik. Iets van 180 euro voor een 32 map-server (3 maanden) Als ik het niet mis heb.quote:Op maandag 30 januari 2006 18:39 schreef JK het volgende:
[..]
Eensch.... kreeg het mailtje, ik heb pas vandaag m'n loon binnen dus ik ga ook weer storten net als vorige keer (al was het toen een 10tje ivm dure maand), maar heb ook meteen de vraag gesteld hoeveel leden er nou wel en niet betalen en wat zo'n server nou kost per 3 maanden....
En wat gebeurd er als het bedrag niet wordt gehaald.. krijgt iedereen dan z'n geld terug of gaat de eigenaar van de rekening er van op vakantie naar de Costa del Snol?
Ben er ook voor dat elke boffer gewoon gaat lappen voor de server, zo niet, wegwezen met de tag
Bijna binnenquote:Op maandag 30 januari 2006 18:55 schreef Suikermais het volgende:
Mijn god...Ik ben effe verslaafd aan iets anders. Trackmania Nations !! Compleet gratis te downloaden ( wij zijn niet voor niks Nederlanders !! ) en oh zo verslavend. Dit spel moet je gewoon een keer doen met alle Boffers !!
ik heb hem ook al binnen , maar kan dat spel met 1 handquote:Op maandag 30 januari 2006 19:04 schreef UnleashMitch het volgende:
Vanavond Trackmania Nations eventjes spelen dan ?Ik ben ook al bezig !
ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja a ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja jaquote:Op maandag 30 januari 2006 19:04 schreef UnleashMitch het volgende:
Vanavond Trackmania Nations eventjes spelen dan ?Ik ben ook al bezig !
Gooi daar nog maar 60,- boven opquote:Op maandag 30 januari 2006 19:00 schreef diamondvoodoo het volgende:
Behoorlijk prijzig geloof ik. Iets van 180 euro voor een 32 map-server (3 maanden) Als ik het niet mis heb.
quote:Op maandag 30 januari 2006 19:04 schreef kievit19 het volgende:
ik heb hem ook al binnen , maar kan dat spel met 1 hand![]()
Ik heb het geprobeerd maar ik krijg wel een melding over NAT. Probeer eens te zoekenquote:Op maandag 30 januari 2006 19:07 schreef Suikermais het volgende:
Wie maakt er effe een servertje aan...met w8woord ?
ah...ik probeer wel een servertje genaamd bof aan te maken met w8woord Fok!
ben het sinds gisteren ook al aan het spelen, alleen kwam ik er niet online mee. dus nu ben ik maar die trainingbaantjes aan het doenquote:Op maandag 30 januari 2006 18:55 schreef Suikermais het volgende:
klikkerdeklik
ik wel! ik heb het er nog met je overgehad!quote:Op maandag 30 januari 2006 19:16 schreef UnleashMitch het volgende:
Weet je wat nu het leuk is; toen ik op de LAN met Trackmania Sunrise kwam was niemand geinteresseerd
In ieder geval een beetje routine in dat elftal, nu Perez nog!quote:
quote:All IP packets have a TTL field and as IP packets get passed around the Internet, this TTL value is decreased, usually by one at every hop. If this field ever gets down to zero, the IP packet is discarded and does not reach its destination. What this means to you is that if you ever try to connect to a site on the Internet that is at a hop level greater than your TTL, your connection will fail.
TTL is een tellertje wat in elk van je pakketjes zit.. na elk routertje haalt ie er 1 van af totdat ie op 0 komt en dan gooit de router m weg ... dit is een mechanisme om te voorkomen dat tcp/ip pakketen oneindig over het internet blijven zwerven.. maar echt met je connectie problemen heeft t niet te maken denk k.. tenzij je hops naar server groter is dan de TTL. (ook alleen maar als je ISP pakketjes routeert via verweggistan)quote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:40 schreef UnleashMitch het volgende:
Net weer een prachtig staaltje van hoe brak mn internetverbinding blijkbaar is. Ik word gedood, zie bovenin verschijnen xxx [hand grenade] FJD en hoor dan *boom*nou weet ik dat licht sneller is dan geluid maar dit is wel heel erg
en het allerergste is nog dat ik er helemaal niets van terug kan vinden :s
-edit-
I think I found something. Een connectie naar onze eigen server levert een TTL value van rond de 56 op en die verbinding gaat voor mij over 6 hops. Nu zit ik op een Engelse Multiplay server en m'n TTL value is 117 terwijl het over 10 (!!) hops gaat. Dus een dubbele TTL value en toch meer hops. Het lijkt er dan toch op dat het aan de server ligtMaar de ping is dan weer wel lager
Ik word echt gek van die dingen.
Wat is TTL:
[..]
Vroeg me meer af of dat er aangeeft dat onze server enkele problemen heeft. Vandaag weer flink wat lag stotenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:25 schreef domolanglekker het volgende:
maar echt met je connectie problemen heeft t niet te maken denk k..
Jij was echt erg bezigquote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:27 schreef domolanglekker het volgende:
poejh nix dat ik zo veel op PE speel maar karkand is nu echt een puntenfestijn geworden zelfs op onze server.. tankje/apc-tje en maar weduwes maken..
Tweakerquote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:25 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
TTL is een tellertje wat in elk van je pakketjes zit.. na elk routertje haalt ie er 1 van af totdat ie op 0 komt en dan gooit de router m weg ... dit is een mechanisme om te voorkomen dat tcp/ip pakketen oneindig over het internet blijven zwerven.. maar echt met je connectie problemen heeft t niet te maken denk k.. tenzij je hops naar server groter is dan de TTL. (ook alleen maar als je ISP pakketjes routeert via verweggistan)
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:35 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Vroeg me meer af of dat er aangeeft dat onze server enkele problemen heeft. Vandaag weer flink wat lag stotenDenk dat ik toch wel een clean install van de server wil voor we verder gaan
[..]
Jij was echt erg bezig![]()
Net kwam ik toevallig op een Mashtuur Server en daar kwam ik als support in een goed vliegende BH. Man wat een puntenfestijn was dat zeg
Nieuwe best round score van 168.
Veteran Support Combat
Veteran Supply
Helicopter Service Ribbon
Valorous Merit Ribbon
en natuurlijk een Silver Medal
Wat een Blackhawk whoring was dat zeg
We hebben hem uit de clan geflikkerd voor commanderhoeren..quote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:42 schreef RudyCarell het volgende:
@Escape, waarom speelde je nou gisteren niet meer met de [BoF]-tag? Ik snapte het niet helemaal, weggestemd... bladiebla....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |