Homo!quote:Op zondag 29 januari 2006 14:00 schreef demins het volgende:
Toen ik alleen dit nog maar gelezen had, was mijn eerste gedachte...![]()
Ik heb ook al bezwaar aangetekend, heer Jappie, als er 1 forum was waar onwelvoeglijkheid gebannen werd, was het het Servivaltopic wel!quote:Op zondag 29 januari 2006 14:01 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jij bent helemaal niet goed bij je kokosnoot.......ik heb ook wel eens in de servival gepost meen ik mij te herinneren en ik ben toch echt alles behalve een "reller".![]()
Met een beetje fantasie zou je kunnen zeggen dat er op Pirelli posters een soort van zeekoeien te zien zijn ja...quote:Op zondag 29 januari 2006 13:58 schreef Manu82 het volgende:
[..]
wie zijn Pirelli Posters?? Zijn dat zeekoeien??
...en de homo der homo´s gaat zo wegquote:Op zondag 29 januari 2006 14:04 schreef Athalon het volgende:
De vrouw der vrouwen is terug![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
dat lijkt wel oscar van sesamstraatquote:Op zondag 29 januari 2006 14:04 schreef Athalon het volgende:
De vrouw der vrouwen is terug![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Verlangens op Fok! geuit kan je moeilijk stille verlangens noemen, oh snedige!quote:Op zondag 29 januari 2006 14:04 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Homo!![]()
stille verlangens demoontje?
oh fucking hell, nu snap ik het posters en postersquote:Op zondag 29 januari 2006 14:05 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Met een beetje fantasie zou je kunnen zeggen dat er op Pirelli posters een soort van zeekoeien te zien zijn ja...
Waar gáát dit in godsnaam nog over...
Toch reageer ik hier ff op, ik ben ook verschillende malen forums afgedonderd met een ban, maar heb nooit bezwaar aangetekend om de simpele reden dat ik verdomd goed wist dat ik alle regels had overtredenquote:Op zondag 29 januari 2006 14:05 schreef demins het volgende:
[..]
Ik heb ook al bezwaar aangetekend, heer Jappie, als er 1 forum was waar onwelvoeglijkheid gebannen werd, was het het Servivaltopic wel!
Een goede namiddag overigens!
Het eurotje valtquote:Op zondag 29 januari 2006 14:07 schreef Manu82 het volgende:
[..]
oh fucking hell, nu snap ik het posters en posters![]()
![]()
![]()
Eensgelijks mijn beste ...eensgelijks...quote:Op zondag 29 januari 2006 14:05 schreef demins het volgende:
[..]
Ik heb ook al bezwaar aangetekend, heer Jappie, als er 1 forum was waar onwelvoeglijkheid gebannen werd, was het het Servivaltopic wel!
Een goede namiddag overigens!
quote:Op zondag 29 januari 2006 14:07 schreef Manu82 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat bedoelde hij volgens mij niet met bezwaar aangetekendquote:Op zondag 29 januari 2006 14:08 schreef Athalon het volgende:
[..]
Toch reageer ik hier ff op, ik ben ook verschillende malen forums afgedonderd met een ban, maar heb nooit bezwaar aangetekend om de simpele reden dat ik verdomd goed wist dat ik alle regels had overtredendus ging ik gewoon voor 2 maanden mijn wonden likken en kwam daarna weer terug net zoals malaria ook steeds terugkomt
![]()
Jij bent dan ook een overbeterlijke rakkerquote:Op zondag 29 januari 2006 14:08 schreef Athalon het volgende:
[..]
Toch reageer ik hier ff op, ik ben ook verschillende malen forums afgedonderd met een ban, maar heb nooit bezwaar aangetekend om de simpele reden dat ik verdomd goed wist dat ik alle regels had overtredendus ging ik gewoon voor 2 maanden mijn wonden likken en kwam daarna weer terug net zoals malarie ook steeds terugkomt
![]()
heb tijdens t servival gewoon alles met een grote knipoog gelezen.quote:Op zondag 29 januari 2006 14:08 schreef Jappie het volgende:
[..]
Eensgelijks mijn beste ...eensgelijks...
Mijn inziens was er een stilzwijgende afspraak in het servivaltopic om op groftalig humoristische wijze elkaar vriendschappelijk in het ootje te nemen.................het waren een soort van zeg maar "de blinden" die er aanstoot aan namen en spoken zagen.![]()
Was het "de lamme leidt de blinde" of "in het land der blinden is éénoog koning"quote:Op zondag 29 januari 2006 14:08 schreef Jappie het volgende:
[..]
Mijn inziens was er een stilzwijgende afspraak in het servivaltopic om op groftalig humoristische wijze elkaar vriendschappelijk in het ootje te nemen.................het waren een soort van zeg maar "de blinden" die er aanstoot aan namen en spoken zagen.![]()
Zoals u het nu formuleert klinkt het toch een beetje ranzig, geheel in strijd met de zuivere en reine gewoontes in het Servivaltopic! Jammer, dat dat nu weer moest gebeuren, net nu wij pal wilden staan!quote:Op zondag 29 januari 2006 14:08 schreef Jappie het volgende:
[..]
Mijn inziens was er een stilzwijgende afspraak in het servivaltopic om op groftalig humoristische wijze elkaar vriendschappelijk in het ootje te nemen.................
quote:Op zondag 29 januari 2006 14:10 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een overbeterlijke rakker [afbeelding] ...das heel iets anders.![]()
"Ze me dat het niet zo is... Zeg me.... dat het..... niet zo is!"quote:Op zondag 29 januari 2006 14:07 schreef demins het volgende:
Verlangens op Fok! geuit kan je moeilijk stille verlangens noemen, oh snedige!![]()
![]()
![]()
ik zou nu een heel gevatte, snedige en misschien zelfs zwaar beledigende opmerking kunnen maken mbt "traagheid van begrip" en "jouw iq wat dan overeenkomt met het IQ van de persoon in je avatar" en zo...quote:Op zondag 29 januari 2006 14:07 schreef Manu82 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Laat ons sidderen en kraken in de stoelenquote:Op zondag 29 januari 2006 14:12 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
ik zou nu een heel gevatte, snedige en misschien zelfs zwaar beledigende opmerking kunnen maken mbt "traagheid van begrip" en "jouw iq wat dan overeenkomt met het IQ van de persoon in je avatar" en zo...
Maar dan zou ik schoppen om het schoppen. Ik hou het liever gezellig...![]()
Wie zou die daarvoor meenemen?quote:Op zondag 29 januari 2006 14:14 schreef Athalon het volgende:
Laat ons sidderen en kraken in de stoelen![]()
Welk(e) woord(en) moet(en) worden geedit denkt u?quote:Op zondag 29 januari 2006 14:11 schreef demins het volgende:
[..]
Zoals u het nu formuleert klinkt het toch een beetje ranzig, geheel in strijd met de zuivere en reine gewoontes in het Servivaltopic! Jammer, dat dat nu weer moest gebeuren, net nu wij pal wilden staan!
quote:Op zondag 29 januari 2006 14:06 schreef whitef0x het volgende:
[..]
dat lijkt wel oscar van sesamstraat![]()
ach mag wel hoor, kan er wel tegen, legde er gewoon eerste niet de asociatie mee en dacht dat het gewoon fok taal was ofzo. ben dan ook nog een relatieve newbee geloof ikquote:Op zondag 29 januari 2006 14:12 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
ik zou nu een heel gevatte, snedige en misschien zelfs zwaar beledigende opmerking kunnen maken mbt "traagheid van begrip" en "jouw iq wat dan overeenkomt met het IQ van de persoon in je avatar" en zo...
Maar dan zou ik schoppen om het schoppen. Ik hou het liever gezellig...![]()
quote:Op zondag 29 januari 2006 14:14 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
..zo stinkie, stankie, verderrie je gatsie, zo stinkie stankie voel me bij je thuis
..is het liedje dat hij zingt over zijn eigen huis/vuilnisbak
Een vrouw natuurlijk!quote:
dus je vrouw ligt alweer klaar met de zweep vanavond?quote:Op zondag 29 januari 2006 14:14 schreef Athalon het volgende:
[..]
Laat ons sidderen en kraken in de stoelenik ben een beetje SM
![]()
Het is niet zoquote:Op zondag 29 januari 2006 14:12 schreef ChantalC het volgende:
[..]
"Ze me dat het niet zo is... Zeg me.... dat het..... niet zo is!"
Frank Boeijen
![]()
quote:Op zondag 29 januari 2006 14:16 schreef Manu82 het volgende:
[..]
dus je vrouw ligt alweer klaar met de zweep vanavond?
quote:Op zondag 29 januari 2006 14:08 schreef Jappie het volgende:
[..]
quote:
slaapt uit, net als LSquote:Op zondag 29 januari 2006 14:15 schreef Sanne het volgende:
Tann al wakker?
omdat je scherm vol is bij full screen ?quote:Op zondag 29 januari 2006 14:17 schreef Athalon het volgende:
Waarom kan ik maar één scherm Full krijgen elke keer en niet alle vier![]()
Daar kan ik heel ingewikkeld antwoord op geven maar dat doe ik niet.quote:Op zondag 29 januari 2006 14:17 schreef Athalon het volgende:
Haaiquote:
quote:Op zondag 29 januari 2006 14:17 schreef Athalon het volgende:
Toen ik dat eindelijk doorkreeg ben ik dan ook meteen gestopt. Was ik daar een beetje de enige die het allemaal heel serieus nam.quote:
Dat bedoel ik niet, bij al de vier de streams staat maar bij één stream volledig scherm, die wisseld om de zoveel tijd naar een andere stream, volgens mij heeft de regie daarmee te makenquote:Op zondag 29 januari 2006 14:19 schreef whitef0x het volgende:
[..]
omdat je scherm vol is bij full screen ?![]()
Ik stel voor de hele zin, met de gewraakte homo-erotische ondertoon, te schrappen voor het te laat is!quote:Op zondag 29 januari 2006 14:14 schreef Jappie het volgende:
[..]
Welk(e) woord(en) moet(en) worden geedit denkt u?![]()
Donequote:Op zondag 29 januari 2006 14:21 schreef demins het volgende:
[..]
Ik stel voor de hele zin, met de gewraakte homo-erotische ondertoon, te schrappen voor het te laat is!
wil je het nog geheim houden??quote:Op zondag 29 januari 2006 14:21 schreef demins het volgende:
[..]
Ik stel voor de hele zin, met de gewraakte homo-erotische ondertoon, te schrappen voor het te laat is!
IK heb geprobeerd erachter te komen in wat hardware forums, maar daar wist niemand wat het antwoordt nu precies was. Meestal is het scherm linksboven het scherm wat je vaak fulscreen kan zetten, en de rest niet.quote:Op zondag 29 januari 2006 14:19 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Daar kan ik heel ingewikkeld antwoord op geven maar dat doe ik niet.
(en nee, ik neem niemand wat kwalijk dat ik gisteren geen antwoord kreeg)![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |