![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De OP![]()
A német Brabus cég egyik szuperkocsija els?sorban a sportosabb beállítottságú fels? tízezer szívét dobogtathatja meg, hiszen a Mercedes SL csúcsváltozatára épített K8 négy keréken guruló rakéta. A dolog további szépsége, hogy a K8 alapjául szolgáló autót a Mercedes házi tuningm?helye, az AMG egyszer már felspécizte, ám az így kapott 476 lóer?t nem találták elfogadhatónak a Brabus teljesítményorientált mérnökei
A motordoppingot a gyári kompresszor felhergelésével kezdték, továbbá kiegészít? olajpumpával és hozzá tartozó olajh?t?vel vértezték fel az er?forrást, a h?terhelés csökkentésére. A V8-as motor zenéjét egy fémkatalizátoros sportkipufogó rendszer juttatja a külvilág tudomására, ami az akusztikai élményen túl a teljesítményre is rátesz egy lapáttal.
A módosításoknak köszönhet?en az eredeti 476 helyett most már kimondottan félelmetes er?potenciállal: 550 lóer?vel gazdálkodhat a K8 pilótája, akit teherautókat megszégyenít?
779 Nm-es nyomaték préselhet az ülésbe a gázpedál érintése
után. A kocsi álló helyzetb?l 4,5 másodperc alatt katapultál 100 km/órás sebességre, de a 200-as tempó eléréséhez is csak 13,6 másodperc szükséges. A maximális sebesség 303 km/óra, ami lehetne több is, ám az elektronika "csak" ennyit enged. Természetesen nem bízták a véletlenre a K8 lassulását sem, ezért el?re nem kevesebb, mint két 12 dugattyús tárcsaféket építettek, míg hátul "csak" hatdugattyús féknyergek dolgoznak.
Az autó küllemét csak kis mértékben módosították, ugyanis a Brabus vásárlóközönsége els?sorban a teljesítmény és nem a hivalkodó megjelenés okán hagy egy kisebbfajta vagyont a patinás cégnél. Mindössze egy els? és egy hátsó spoiler, valamint az ezüstre színezett kopoltyúk árulkodnak az autó nem mindennapi képességeir?l, bár a három részb?l összecsavarozott, 20 hüvelykes Monoblock VI-os felnik is önmagukért beszélnek. Akiket a részletek is érdekelnek, a gumiabroncsok mérete elöl 245/35, hátul 285/30 milliméter. Akik pedig az árra lennének kíváncsiak, azoknak annyit mondhatunk, hogy kb. 11 millió koronának megfelel? összeg? készpénzzel a zsebünkben már le lelhet ülni tárgyalni egy ilyen autóról...
(af)
vorige deeltjes
http://ptaslowchat.tk
De code voor de op is hier te vindenChat on