Ze is zwanger.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:42 schreef BVO het volgende:
Wat was ze goed.
En wat viel de jury door de mand zeg.
Het is logisch. Wat een slechte moeder zou het zijn om haar kind steeds maar in een créche enzo te proppen.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:43 schreef Insomaniac het volgende:
Wat een hondse commentaren van de jury..
.
Charissa was interessant omdat ze zwanger was, ze waren erg benieuwd hoe ze zich zou ontwikkelen, maar de platenmaatschappij wil niet met Raffa samenwerken.. Honden.
. En ze gaf godverdomme een teringgoede performance vanavond en dáár hoor je ze niet over!
.
Dood aan skiczukie, domme teringmongool.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:44 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Het is logisch. Wat een slechte moeder zou het zijn om haar kind steeds maar in een créche enzo te proppen.
Hear hear!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:45 schreef BVO het volgende:
Ja, het is wat ongelukkig zo midden tijdens het programma, en ja, het is logisch dat je er wat van zegt, maar om nou na zo\'n erg goed optreden iemand finaal daarop neer te halen en zelfs de zwangerschap te verklaren door haar mediageilheid vind ik ronduit smakeloos.
Liever een idool dat je in twijfel laat dan de duidelijke eerlijk- en simpelheid van Floortje.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:47 schreef WithMe het volgende:
Ze heeft het vanavond echt goed gedaan hoor, maar zoals Henkjan ook al zei: ik twijfel aan de geloofwaardigheid van Raffaëla.
Boeit me niet, al liegt ze de hele wereld bij elkaar. Ze stónd er weer vanavond, straalde en deed het geweldig. Het was in het kader van haar optreden niet relevant om zo tekeer te gaan.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:47 schreef WithMe het volgende:
Ze heeft het vanavond echt goed gedaan hoor, maar zoals Henkjan ook al zei: ik twijfel aan de geloofwaardigheid van Raffaëla.
Kutaap mischien wint ze geneens sta daar maar is bij stil niet vooruit denken, en dit is een Raffaela topic niet \"Zeik hier over Raffaela Topic\"quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:44 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Het is logisch. Wat een slechte moeder zou het zijn om haar kind steeds maar in een créche enzo te proppen.
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:47 schreef WithMe het volgende:
Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:43 schreef Insomaniac het volgende:
Wat een hondse commentaren van de jury..
.
Charissa was interessant omdat ze zwanger was, ze waren erg benieuwd hoe ze zich zou ontwikkelen, maar de platenmaatschappij wil niet met Raffa samenwerken.. Honden.
. En ze gaf godverdomme een teringgoede performance vanavond en dáár hoor je ze niet over!
.
Fout.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:50 schreef Drumpie het volgende:
[..]
Kutaap mischien wint ze geneens sta daar maar is bij stil niet vooruit denken, en dit is een Raffaela topic niet \\\"Zeik hier over Raffaela Topic\\\"![]()
zeker mooi als het van een kerel is waar ze na enkele maanden (als het al niet korter is) zwanger van is geraakt. Nadat ze nog maar kort daarvoor die kale kerel gedumpt heeft en die fake act dat ze HJ zo leuk vond was ook btje sneu.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:51 schreef Syytön het volgende:
Wat zat de jury te zeuren zeg. Rafaella zei zelf dat het niet echt gepland was, en nog zit de jury te zeiken dat het wel een ongelukkige timing is. Sloeg echt nergens op, lekker om iemand zo neer te halen, terwijl een zwangerschap juist iets heel moois is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |