Ik zat erop te wachtenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En dan eerst zeggen dat iemand niet op de man moet spelen, maar zelf met zo\'n opmerking komen.
Owhja, want zangeres ben je alleen \'s avonds :\')quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:46 schreef Marble het volgende:
Idd, het is eigenlijk nog béter te combineren dan een gewone 9 tot 5 baan (al slaapt de baby, zeker op zeer jonge leeftijd, dan ook nog een hoop).
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:52 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vond Raf goed vanavond! She\'s back!
Geen van beide, jij bent gewoon het typische naïeve booksmart studentje dat geen flauw benul heeft van hoe de wereld in elkaar zit, maar dat wel dénkt te hebben omdat ie een paar pedagogische boeken heeft gelezen. Jij bent net zo min expert op dit gebied als ik of ieder ander van die miljoenen mensen die hetzelfde hebben gedaan. Maar blijf maar lekker doorlopen met dat bord voor je kop, vroeg of laat kom je er wel achter.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:48 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik zat erop te wachten
Ik speel niet op de man, maar dit is gewoon een vermoeiende discussie. Ik draag punten aan waarbij ik aangeef dat zaken totaal niet vergelijkbaar zijn, maar die punten worden door anderen weer compleet uit hun verband gerukt. De mensen waar ik tegen praat vergelijken appels met peren, er ontstaat een onredelijke discussie. Dat begint op een gegeven moment knap irritant te worden. Ik begin me echt af te vragen of ik nou zo slim ben, of dat zij zo dom zijn.
Ik meen me te herinneren dat ik al eerder heb gezegd dat ik geen expert ben. Alleen heb ik al redelijk wat literatuur gelezen die betrekking had op opvoedingsproblematiek. En zaken die daar in voorkwamen zie ik in dit geval terug, vandaar dat ik reageer. Dat maakt me geen booksmart studentje, dat lijkt me meer een geval van iemand die probeert opgedane kennis op de praktijk los te laten op een redelijke wijze.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:55 schreef Marble het volgende:
[..]
Geen van beide, jij bent gewoon het typische naïeve booksmart studentje dat geen flauw benul heeft van hoe de wereld in elkaar zit, maar dat wel dénkt te hebben omdat ie een paar pedagogische boeken heeft gelezen. Jij bent net zo min expert op dit gebied als ik of ieder ander van die miljoenen mensen die hetzelfde hebben gedaan. Maar blijf maar lekker doorlopen met dat bord voor je kop, vroeg of laat kom je er wel achter.
Helemaal mee eens!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:50 schreef SpaRood het volgende:
Ik vind haar niks en het is mooi dat HJ haar gewoon de waarheid zei: ze komt de rondes alleen door met trucjes. Ze gaat Idols dus nooit winnen en over een paar maanden zijn we haar allemaal weer vergeten. Volgende week gaat Ellen eruit, daarna Rafaella. Ik verheug me er al op.
Waarom is het zo moeilijk om er van uit gaan dat ze echt zwanger is? Ze zei zelf al dat het een ongelukje was, maar dat het wel gewenst is. Ongelukjes gebeuren, daar kan je vrij weinig tegen doen.quote:Op zondag 5 februari 2006 09:43 schreef sirrom het volgende:
[..]
Helemaal mee eens!
Bovendien vind ik dat het Raf Kind manipuleert met alles wat ze in haar sluwe hoofdje kan halen om maar door te kunnen en bovendien om in de picture te blijven.
WEDDEN dat haar zwangershap een \'medisch vergissinkje\' blijkt te zijn over een week of 2 ?
Dan heeft heel nederland medelijden met haar en mag ze weer een week verder...
TRUT!
Mij lijkt het dat deze dame (NOT) niks aan toeval overlaat daar waar ze de boel kan manipuleren.quote:Op zondag 5 februari 2006 10:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Waarom is het zo moeilijk om er van uit gaan dat ze echt zwanger is? Ze zei zelf al dat het een ongelukje was, maar dat het wel gewenst is. Ongelukjes gebeuren, daar kan je vrij weinig tegen doen.
Zelfs een zwangerschap? Als je dat gaat denken dan zoek je gewoon slechte excuses om Raffaela zwart te maken. Een zwangerschap kan ook gewoon gebeuren.quote:Op zondag 5 februari 2006 10:16 schreef sirrom het volgende:
[..]
Mij lijkt het dat deze dame (NOT) niks aan toeval overlaat daar waar ze de boel kan manipuleren.
Ik ben geen RAFFA fan. Verre van dat...jquote:Op zondag 5 februari 2006 10:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zelfs een zwangerschap? Als je dat gaat denken dan zoek je gewoon slechte excuses om Raffaela zwart te maken. Een zwangerschap kan ook gewoon gebeuren.
ze was echt supergoed. Het grapige ervan, is dat de jury commentaar eigenlijk ook best positief was. Als je hoort hoe ze reageerden, ze behandelde haar alsof ze een echte artieste is. Ze hebben gezegdt dat het haar carriere toeschaadt en zo. Dat ze binnenkort keuzes moetgaan maken. Dus in de ogen van de jury, vooral Jerny.. is ze en wordt ze een artiestquote:Op zondag 5 februari 2006 11:33 schreef BVO het volgende:
Die uithaal.
Die performance.
En de jury zegt er gvd niks over maar haalt haar op zó\\\'n-manier onderuit
![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |