vindt ik ook alleen ben 2,05 meter en dan pas je niet echt lekker met zijn 2 in een badkuipquote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:17 schreef Starcat het volgende:
Als de straal maar op mij gericht staat vind ik het samen douchen lekker hah! Ik ga liever samen in bad dat is tenminste lekker warm voor alletwee
Ik vind het geil met zijn tweetjes. De helft van mijn exen vond sex onder de douche niets, de andere helft hield ervan. Ik kan er geen zinnig woord over zeggen, behalve dat ik het gaaf vind. Maar ja, ik heb sowieso een fascinatie met water.quote:Op zondag 29 januari 2006 11:56 schreef Godshand het volgende:
Ik weet niet of dit hier hoort of in SEX,
maar ik had het volgende:
Altijd als ik een meisje heb, ook al is het voor een nacht, vind ik het altijd leuk om samen onder de douche te stappen, of we nu daarvoor gevoosd hebben of niet maakt niet uit. Ook bij langdurige relaties deed ik dat (dan op een gegegeven moment wel minder vaak).
Meestal vinden ze dat wel leuk, maar vindt iedereen dat ook?
Ik had 1x een vriendinnetje van wie dat niet zo hoefde en liever alleen ging..
Dus wat vind jij ervan? Leuk voor zolang je verliefd bent, of doe je het ook als je zeg maar al 20 jaar getrouwd bent?
1.60 om 1.90 ??quote:Op zondag 19 februari 2006 20:10 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Vandaag gedaan, maar onze lengtes zijn zo incompatible.![]()
Same here, knap lastig dan...quote:Op zondag 19 februari 2006 20:10 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Vandaag gedaan, maar onze lengtes zijn zo incompatible.
Herkenbaar, daarom douchen ik en me vriendin bijna nooit samen, af en toe op een luie zondag nog wel eens, maar meer ook niet.quote:Op zondag 19 februari 2006 20:10 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Vandaag gedaan, maar onze lengtes zijn zo incompatible.
je hoeft toch niet perse te neuken als je samen doucht? gewoon alleen samen douchen is ook leuk hoorquote:Op woensdag 22 februari 2006 14:05 schreef PoisonouS het volgende:
[..]
Herkenbaar, daarom douchen ik en me vriendin bijna nooit samen, af en toe op een luie zondag nog wel eens, maar meer ook niet.
quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:05 schreef PoisonouS het volgende:
[..]
Herkenbaar, daarom douchen ik en me vriendin bijna nooit samen, af en toe op een luie zondag nog wel eens, maar meer ook niet.
Lukt alleen als ik voorovergebukt sta eik. Of zijn de kerels met wie jij onder de douche staat zo sterk dat ze jou met gemak kunnen optillen...?quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:15 schreef erodome het volgende:
Vind het vreemd dat mensen zo'n last hebben met lengte verschillen, ben gewend kleiner te zijn dan de meeste en heb ook nog eens een voorkeur voor grotere mannen, seksen gaat meer dan prima, ook staand
Ikke????????quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:40 schreef Slarioux het volgende:
Goherodome
heb
je het soms over
seks
ofzo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |