quote:
quote:Op zondag 29 januari 2006 12:52 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Snap ik niet waarom ze in HBB voor een huis in Belgie gaan sparen
Oh gelukkig daar hou ik me niet mee bezig. Ik vond ook dat Peter daar wel wat over mocht zeggen, daar is dat topic voor. Ieder zijn mening.quote:Op zondag 29 januari 2006 12:52 schreef flugeltje het volgende:
Aangezien ik geen antwoorden krijg op m'n vraag...
Voor degenen die vannacht aanwezig waren => [HBB FB] Back to business
Geef ff één mogelijkheid om aan te tone dat tann Tanja is????quote:Op zondag 29 januari 2006 12:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ga jij dan maar lekker door met fanatiek voor Tanja spelen. Dat is gelukkig een stuk gezonder en heb ik me ook al schuldig aan gemaakt in het verleden. Wel fijn voor Tanja dat zij een stuk normaler is dan regenworm en ik.... zo lekker sociaal enzo...
Oordeel niet voor je de bank hebt gezien!quote:Op zondag 29 januari 2006 12:48 schreef Talitha het volgende:
[..]
Iemand bashen om z'n bank![]()
Fraai
![]()
Dat had ik er niet zelf bij kunnen bedenken![]()
mogge collegaquote:Op zondag 29 januari 2006 12:54 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
![]()
nah.. mogguh dan![]()
zijn we er al uit of Tann echt is of niet? (voor zover daar twijfel over bestaat..)
quote:Op zondag 29 januari 2006 12:52 schreef flugeltje het volgende:
Aangezien ik geen antwoorden krijg op m'n vraag...
Voor degenen die vannacht aanwezig waren => [HBB FB] Back to business
Zal toch niet ? Lijkt me voor iedereen wel duidelijk welke Peter je bedoeldequote:Op zondag 29 januari 2006 12:52 schreef MissJ. het volgende:
Jullie denken nu misschien dat ik kierewiet ben maar zou Peter 6000 soms kunnen denken dat mijn Vioolbrieven aan hem gericht zijn?
Viool haar man heet ook Peter en daar begin ik de brieven mee. ( ze staan na te lezen in het Viooltopic) Hij maakte gisteren ook weer zo'n rare opmerking na plaatsen en toen noemde ik hem een kerstbal.
Tja, dat krijg je dan.
Flugel kan het zelf niet zien... Ik kan geen ip's vergelijken....quote:Op zondag 29 januari 2006 12:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gaan we weer. Flugeltje aanwezig? Pffff.... Zonde dit.
quote:Op zondag 29 januari 2006 12:55 schreef flugeltje het volgende:
[..]
mogge collega
Weer eens samen online
Hoi Teamleadquote:Op zondag 29 januari 2006 12:54 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
![]()
nah.. mogguh dan![]()
zijn we er al uit of Tann echt is of niet? (voor zover daar twijfel over bestaat..)
Als je ip kunt zien kun je toch een ip tracker ofzo doen en dan kom je meestal wel ergens uit?quote:Op zondag 29 januari 2006 12:57 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Flugel kan het zelf niet zien... Ik kan geen ip's vergelijken....
Destijds met Menno is de vergelijking gemaakt met de ip van z'n eigen website, die bleken gelijk. Ik geloof niet dat we met Tanja een vergelijk kunnen maken omdat Tanja d'r website volgens mij niet door haarzelf wordt gehost....
FCquote:Op zondag 29 januari 2006 12:57 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
ik vrees dat dat vandaag ook nodig gaat zijn
Zonde he? Mij uitmaken voor een fakr en niet geloven dat Tanja hier werkelijk is, terwijl je zelf hier als een faker zit. KOTSSSSSSSSSSSSSSSSquote:Op zondag 29 januari 2006 12:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gaan we weer. Flugeltje aanwezig? Pffff.... Zonde dit.
Je bent zo lief als je je laat kennen.quote:
Oké, als ie van zeehondenvelletjes is dan mag er gebasht wordenquote:Op zondag 29 januari 2006 12:55 schreef demins het volgende:
[..]
Oordeel niet voor je de bank hebt gezien!![]()
Daar ging het niet over. Er vliegen mij en mijn vrouw weer allemaal scheldwoorden om het hoofd.quote:Op zondag 29 januari 2006 12:57 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Flugel kan het zelf niet zien... Ik kan geen ip's vergelijken....
Destijds met Menno is de vergelijking gemaakt met de ip van z'n eigen website, die bleken gelijk. Ik geloof niet dat we met Tanja een vergelijk kunnen maken omdat Tanja d'r website volgens mij niet door haarzelf wordt gehost....
LS, ff dimmen.....quote:Op zondag 29 januari 2006 12:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zonde he? Mij uitmaken voor een fakr en niet geloven dat Tanja hier werkelijk is, terwijl je zelf hier als een faker zit. KOTSSSSSSSSSSSSSSSS
Een bank van zeehondenvelletjes, dat is nog ernstiger als een jas van gorilla! Zou je voor opgepakt moeten wordenquote:Op zondag 29 januari 2006 13:00 schreef Talitha het volgende:
[..]
Oké, als ie van zeehondenvelletjes is dan mag er gebasht worden![]()
Ik ben helemaal niet lief. Ik zeg gewoon mijn zeggie als iemand twijfeld aan mijn eerlijkheid. En nogmaals. Tann is Tanja...... En ik hoop dat flugeltje dat kan bevestigen.... dat het geen kloon van mij is.... dat het een IP uit Groningen is.quote:Op zondag 29 januari 2006 12:59 schreef Pinball het volgende:
[..]
Je bent zo lief als je je laat kennen.
Laat t nou maar gewoon.quote:Op zondag 29 januari 2006 12:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zonde he? Mij uitmaken voor een fakr en niet geloven dat Tanja hier werkelijk is, terwijl je zelf hier als een faker zit. KOTSSSSSSSSSSSSSSSS
Hoi Beertje en Sannequote:Op zondag 29 januari 2006 13:01 schreef Sanne het volgende:
Wordt het toch nog spannend.
Is ze het wel, of is ze het niet.
Beertje en Sannequote:Op zondag 29 januari 2006 13:03 schreef lovebear het volgende:
[..]
Laat t nou maar gewoon.
Zoalang het niet is bewezen dat ze een kloon is hou ik t gewoon in t midden.
En ja heb gister nacht alles gelezen.
Ik val pas net binnen.... Ga eens meelezen hier...quote:Op zondag 29 januari 2006 13:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar ging het niet over. Er vliegen mij en mijn vrouw weer allemaal scheldwoorden om het hoofd.
Niet gezien??? Ik dacht niet ergens te hebben gescholden tegen LS, dus dan hoef ik zulke kreten toch niette accepteren hoop ik??
Lieverd, ik heb net m'n ogen open... Zoals ik net al aangaf heb ik niet teruggelezen...quote:Op zondag 29 januari 2006 13:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Op die opmerking reageer je?? En deze liet je gewoon gaan:
[..]
Soms begrijp ik hte niet helemaal meer hier...
LSquote:Op zondag 29 januari 2006 12:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Geef ff één mogelijkheid om aan te tone dat tann Tanja is????
Dat jij met (knip) je genoegdoening krijgt, moet je mij niet op aanvallen.
Tann is Tanja van BB5. En zoals Rob zegt.... KLAAR...
Scanmanquote:Op zondag 29 januari 2006 13:05 schreef scanman01 het volgende:
Ik ga maar weer eens. Een volgende keer is het vast gezelliger hier.
Tijd om een zwarte_piet uit te delen, dunkt me.quote:
quote:Op zondag 29 januari 2006 13:09 schreef Pinball het volgende:
[..]
Tijd om een zwarte_piet uit te delen, dunkt me.![]()
Blijf nog even, grote kans dat LS zo even af mag koelen. Tegenwoordig krijg je om de raarste dingen een ban.quote:Op zondag 29 januari 2006 13:05 schreef scanman01 het volgende:
Ik ga maar weer eens. Een volgende keer is het vast gezelliger hier.
En nu gewoon blijven jij....quote:
Gaat niet gebeuren denk ik... we zijn maar een stel idioten volgens haarquote:Op zondag 29 januari 2006 13:11 schreef berney het volgende:
Ik hoop dat viool hier ook komt, posten,.
Dat roept ze om haar gezicht te redden. Ik zie haar er wel voor aan om internet na te pluizen.quote:Op zondag 29 januari 2006 13:11 schreef teamlead het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren denk ik... we zijn maar een stel idioten volgens haar
Dan heeft ze nog gelijk in ook,quote:Op zondag 29 januari 2006 13:11 schreef teamlead het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren denk ik... we zijn maar een stel idioten volgens haar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |