Nah...weet niet...ik msn ook wel, maar ik vind dat geen sociaal leven. Ik heb vandaag ook geen sociaal leven. Ik ben vandaag verrot.quote:Op zondag 29 januari 2006 09:59 schreef Ratelslangetje het volgende:
Op msn. Met iemand![]()
Vandaag heb ik geen (sociaal) leven zoals ze dat zeggen.
of dan juist wel?
Ja, ik ga socializen met mensen die ik via het internet heb leren kennenquote:
Ik moet wel wil ikquote:Op zondag 29 januari 2006 10:10 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ja, ik ga socializen met mensen die ik via het internet heb leren kennen![]()
Locatie....?quote:Op zondag 29 januari 2006 11:02 schreef Dirktator het volgende:
Je bent uitgenodigd om bij Dirktator op de koffie te komen!
Heb je eindelijk genoeg van die pauper-stickers?quote:Op zondag 29 januari 2006 12:45 schreef L.Mo het volgende:
De kogelgaten in mn auto wegwerken.
Ach ja..moet ook gebeuren he..dagelijks werk toch? eergister heb ik even de vlekken uit mijn bekleding gehaald van een ontplofte handgranaatquote:Op zondag 29 januari 2006 12:45 schreef L.Mo het volgende:
De kogelgaten in mn auto wegwerken.
eh..okquote:Op zondag 29 januari 2006 12:47 schreef Bakkes het volgende:
Ik ga van mijn kater genieten. Misschien nog wat masturberen.
En ik ga Skiczukie uitlachen, met z'n gesolliciteer, mehehehe.
Niks is ook maar niks hè.quote:
O ja...ja dat doe je ook niet dagelijks he..is weer eens wat anders.quote:Op zondag 29 januari 2006 12:50 schreef most_wanted het volgende:
Doodgaan.
Is niet nodig..ik heb een vent..ik laat het gewoon doenquote:Op zondag 29 januari 2006 12:50 schreef Bakkes het volgende:
[..]
Niks is ook maar niks hè.
Waarom ga je jezelf niet lekker vingeren? Dat zou ik doen als ik een meisje was hoor...
Misschien zou ik ook wel met m'n tietjes gaan spelen en een string aantrekken, puur om te voelen hoe het is. En ik zou over m'n gewicht gaan klagen en de was gaan doen.
Jah, lach maar.quote:Op zondag 29 januari 2006 12:47 schreef Bakkes het volgende:
Ik ga van mijn kater genieten. Misschien nog wat masturberen.
En ik ga Skiczukie uitlachen, met z'n gesolliciteer, mehehehe.
Hoe staat het hem?quote:Op zondag 29 januari 2006 12:51 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Is niet nodig..ik heb een vent..ik laat het gewoon doen
Sorrie?quote:Op zondag 29 januari 2006 12:55 schreef Bakkes het volgende:
[..]
Is MSN trouwens stuk? Wat vreemd. Hier niet.
Mooi woord voor "een-kopje-thee-lurken-en-daarna-keihard-zuipen"?quote:
Nee. Thee met lekkere dingetjes erbij eten.quote:Op zondag 29 januari 2006 12:58 schreef Bakkes het volgende:
[..]
Mooi woord voor "een-kopje-thee-lurken-en-daarna-keihard-zuipen"?
Ja, gek.quote:Op zondag 29 januari 2006 12:50 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
O ja...ja dat doe je ook niet dagelijks he..is weer eens wat anders.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |