Ze zei dat ze er ook wel een wou mailen, dus als ze het leest en ze weet hoe het moet en ze is het, doet ze het vastquote:Op zondag 29 januari 2006 06:53 schreef Gladys het volgende:
[..]
ik weet de oplossinglaat haar een home made foto van haar en Jocelyn plaatsen
![]()
ben benieuwdquote:Op zondag 29 januari 2006 06:57 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze zei dat ze er ook wel een wou mailen, dus als ze het leest en ze weet hoe het moet en ze is het, doet ze het vast
trouwens ik weet ook niet hoe ik foto's moet plaatsen op fokquote:Op zondag 29 januari 2006 06:57 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze zei dat ze er ook wel een wou mailen, dus als ze het leest en ze weet hoe het moet en ze is het, doet ze het vast
he pc, wou pc afsluiten, jos is lekker vol maar ik las de laatste berichtjes nog, over dat nederlands schrijven zonder spelfouten--->> ik ben goed opgeleid dus das geen probleem, dat ik rechten ga studeren aan de universiteit na 1 jaar HBO moet toch voldoende zeggen, en geef me anders je mailadres, dan zal ik je een recente foto mailen van mij en Jos op de laatste twijfels weg te halen, en daarna ga ik echt een tukkie doen!!quote:Op zondag 29 januari 2006 06:57 schreef PC eend het volgende:
[..]
oeps toch een spelfoutje op=om ghehehequote:Op zondag 29 januari 2006 07:04 schreef tann het volgende:
[..]
he pc, wou pc afsluiten, jos is lekker vol maar ik las de laatste berichtjes nog, over dat nederlands schrijven zonder spelfouten--->> ik ben goed opgeleid dus das geen probleem, dat ik rechten ga studeren aan de universiteit na 1 jaar HBO moet toch voldoende zeggen, en geef me anders je mailadres, dan zal ik je een recente foto mailen van mij en Jos op de laatste twijfels weg te halen, en daarna ga ik echt een tukkie doen!!
Mooi gezegdquote:Op zondag 29 januari 2006 07:04 schreef tann het volgende:
[..]
he pc, wou pc afsluiten, jos is lekker vol maar ik las de laatste berichtjes nog, over dat nederlands schrijven zonder spelfouten--->> ik ben goed opgeleid dus das geen probleem, dat ik rechten ga studeren aan de universiteit na 1 jaar HBO moet toch voldoende zeggen, en geef me anders je mailadres, dan zal ik je een recente foto mailen van mij en Jos op de laatste twijfels weg te halen, en daarna ga ik echt een tukkie doen!!
pc-eend is al wegquote:Op zondag 29 januari 2006 07:04 schreef tann het volgende:
[..]
PC_eend@mail.comquote:Op zondag 29 januari 2006 07:04 schreef tann het volgende:
[..]
heej, hoe weet je trouwens mn bijnaam TAY, zo noemt alleen mn vader me......quote:Op zondag 29 januari 2006 06:50 schreef Gladys het volgende:
[..]
via google vind je veel hooren heb ook niet alles meegelezen hoor...maar had niet gedacht dat ze foutloos nederlands zou kunnen schrijven na al het doms wat ik op tv heb gezien van haar (sorry TAY als je echt bent)
Het is geen hotmail, ik heb geen MSNquote:
Bong is dufjes en moequote:Op zondag 29 januari 2006 07:08 schreef Gladys het volgende:
* Gladys vraagt zich af waarom bong haar nix meer zegt![]()
daar heb ik je internet voor hequote:Op zondag 29 januari 2006 07:07 schreef tann het volgende:
[..]
heej, hoe weet je trouwens mn bijnaam TAY, zo noemt alleen mn vader me......
quote:
als ik zeg dat alleen mn familie me zo noemt moet ik het toch wel echt zijn, ik kan me herinneren dat ik dit in moest vullen op een formulier van BB, dus het zal waarschijnlijk wel ergens staan op die site dan, ik heb daar zelf nog niet naar gekeken, ik heb pas sinds een paar dagen internet, ik ga nu een foto mailen naar pc, momentjequote:Op zondag 29 januari 2006 07:09 schreef Gladys het volgende:
[..]
daar heb ik je internet voor heen als jij niet weet hoe ik dat weet,dan geloof ik je al helemaal niet
![]()
weet niet of je het hebt meegekregenquote:
quote:Op zondag 29 januari 2006 07:12 schreef Gladys het volgende:
[..]
weet niet of je het hebt meegekregenmaar de baby-poesjes zijn er
zooo lief he...
ik weet niet wat ik denken moetquote:Op zondag 29 januari 2006 07:12 schreef tann het volgende:
[..]
als ik zeg dat alleen mn familie me zo noemt moet ik het toch wel echt zijn, ik kan me herinneren dat ik dit in moest vullen op een formulier van BB, dus het zal waarschijnlijk wel ergens staan op die site dan, ik heb daar zelf nog niet naar gekeken, ik heb pas sinds een paar dagen internet, ik ga nu een foto mailen naar pc, momentje
ja heb foto's maar hoe krijg ik die hier...quote:
En dat is de vraagquote:Op zondag 29 januari 2006 07:16 schreef Gladys het volgende:
[..]
ja heb foto's maar hoe krijg ik die hier...![]()
dank je,ik ff kijken of ik er wat van snapquote:Op zondag 29 januari 2006 07:19 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En dat is de vraag
Gewoon uploaden in je fotoboek, dat heb je nog niet dus kan je gewoon aanmaken op http://fotoboek.fok.nl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |