I Knowquote:Op zondag 29 januari 2006 05:59 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik ben al een uurtje of 4 hier?
Ik heb al ge
op een muziekje van je.
![]()
Okay, maakt niet uit. Ik zet 'm nog een keer aanquote:Op zondag 29 januari 2006 05:54 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Helaas...was het maar waarNee dus
Ik ook wel, misschien dat we morgen meer horen van haarquote:
quote:Op zondag 29 januari 2006 05:58 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Past toch helemaal bij het nummer (toch?)
quote:Op zondag 29 januari 2006 06:00 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
I Know
Maar wilde het gewoon ff kwijt
Ik begin steeds meer te geloven dat je de Tanja bentquote:Op zondag 29 januari 2006 06:01 schreef tann het volgende:
pff kon jullie nie vinden, kon ook niet meer reageren op de vorige, maar wat me nog bijstaat
1: ik weet dat er hier over me gelult is, maar dat weet je van te voren als je mee doet aan een programma zoals BB, en ik vind et nog steeds grappig, neem jullie niks kwalijk
2: ik weet niet hoeveel voeding ik jos geef ik weeg mn borsten niet voor en na haha ,maar ze is nu 3,5 maand en weegt al meer als 5,5 kg
3) Dido...tja...volgens mij is ze wel lief, maar na het terug zien van de banden vind ik eigelijk niemand lief, behalve menno, ik hou niet van mensen die achter je rug om lullen want ik heb dat al die tijd door gehad, daarom deed ik ook niet tof mee, hou niet van achterbakse dingen, dus ik geef verder geen antwoord op die vraag, dis wel genoeg, en misschien is iedereen wel weer anders buiten het huis, maar ik vind et best zo
sorry als ik wat vergeten ben
wie zeggen dat dan?quote:Op zondag 29 januari 2006 05:53 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Hee die was eerlijk, was op het persoon gespeeld,ze heeft een bijzondere smile. maar als iedereen nu gaat roepen dat ze gek waren van Tanja dan ga ik een Pistool aanschaffen of zo![]()
Bongiequote:Op zondag 29 januari 2006 06:01 schreef PC eend het volgende:
Je word bedankt Bong
Als Tanja weg is ga ik ook weg![]()
Oei....quote:Op zondag 29 januari 2006 06:01 schreef PC eend het volgende:
Je word bedankt Bong
Als Tanja weg is ga ik ook weg![]()
Vast wel, ander was ze hier wel geweestquote:Op zondag 29 januari 2006 06:02 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ja ik ook![]()
Ik hoop dat ze een hele gezellige en geslaagde dag heeft gehad.
Je hebt hier dus niks teruggelezen? Want dan had je niet zo gereageerdquote:Op zondag 29 januari 2006 06:01 schreef tann het volgende:
pff kon jullie nie vinden, kon ook niet meer reageren op de vorige, maar wat me nog bijstaat
1: ik weet dat er hier over me gelult is, maar dat weet je van te voren als je mee doet aan een programma zoals BB, en ik vind et nog steeds grappig, neem jullie niks kwalijk
gedeeltelijk, kijk ik kwam vrijdag pas thuis van mn ouders, zaterdag wouden ze die intervieuw, ik moest met Jos hier thuis opnieuw beginne en dat was wenne, ik kon onmogelijk vrijdag de stad in voor kleren want ik ben zeker een maat gegroeid en had niks meer net zoals make up, je wilt er toch niet als een slobber uitzien op tv, die tijd gunde ze me niet,hun hadden toen een styliste en visagiste geregeld die op het laatste moment afbelde, dus werd het verschoven naar maandag en dat konden ze niet hebben want ze wouden eerder mij hebben dan Bvd, zo gaat dat in media wereld en hebben het toen met mn PR manager gecancelledquote:Op zondag 29 januari 2006 05:53 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Dat klinkt inderdaad niet netjes. Maar via boulevard hoorde ik ook dat je eerst zou komen, maar dat dat niet door ging omdat je eisen had mbt opmaak en kleding en dat ze daarom van de afspraak afgezien hebben omdat ze niet op die eisen in wilden gaan. Wat is daar van waar
als ze nou cocaine hoer zeiden hahaha, dat heb ik ooit es geprobeerd....maar crack ...nee......quote:Op zondag 29 januari 2006 05:56 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik was wel gek van Tanja iig
En als de rest dat ook opeens is, wat maakt het uit, dan noemen ze haar hopelijk geen crackhoer meer misschien
*plop* en toen was A-en-M wegquote:Op zondag 29 januari 2006 06:05 schreef A-en-M het volgende:
lieve mensen ik ga mijn bed opzoeken, en ja ik weet het, deur open trap op, deur binnen, en plop![]()
![]()
![]()
wat is een banquote:Op zondag 29 januari 2006 05:57 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als je Tanja hebt weggejaagd ga ik het zeker proberen![]()
plopperdeplop, waar is A-en-M nou?quote:Op zondag 29 januari 2006 06:05 schreef A-en-M het volgende:
lieve mensen ik ga mijn bed opzoeken, en ja ik weet het, deur open trap op, deur binnen, en plop![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |