hm nog een hint, kan er zosnel niet opkomen dat een ex van mij geld van een vriend opmaaktequote:Op zondag 29 januari 2006 04:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
bedoel ik ook niet.....
Hint: geld van een vriend...
Ik had het niet over je ex...quote:Op zondag 29 januari 2006 04:45 schreef tann het volgende:
[..]
hm nog een hint, kan er zosnel niet opkomen dat een ex van mij geld van een vriend opmaakte
kheb geen webcam sorryquote:Op zondag 29 januari 2006 04:40 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Via webcam pics en users (wij dus) geven opdracht hoe je gezicht moet staan zodat we weten dat jij het bent![]()
![]()
truste beertje, en straks weer fris op.quote:
sorry zal beter mn best doen, dacht dat jullie het wel zouden snappen.....quote:Op zondag 29 januari 2006 04:42 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ze moeten het wel kunnen lezen, dacht ik![]()
Dat zeg ik ook niet, maar laat maar. Je gaat niet inhoudelijk in op mijn post. Als je het bent, weest welkom,quote:Op zondag 29 januari 2006 04:41 schreef tann het volgende:
[..]
idd en ik ben moe! maar er is geen dictee tijdens rechtenstudie slimmert!!
Jajaquote:
kun je die herhalen? heb die gemist, gaat weer te snelquote:Op zondag 29 januari 2006 04:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je wou toch een vraag, er staat er nog 1, die moet je weten hoor, was een grappig verhaal
Kijk, je kan het wel, een volledige zin zonder fouten (bijna dan)quote:Op zondag 29 januari 2006 04:48 schreef tann het volgende:
[..]
sorry zal beter mn best doen, dacht dat jullie het wel zouden snappen.....
ooooooooooooooow snap hem, sorry ben moe, maar dat was mijn lieve hond!!!kreeg het gelukkig terug van de verzekeringquote:Op zondag 29 januari 2006 04:46 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik had het niet over je ex...
Geld van een vriend die bij jou bleef slapen...
Ik had het over een 'geldwolf' die iets deed met het geld van een vriend van jou die bij je bleef slapen...quote:Op zondag 29 januari 2006 04:49 schreef tann het volgende:
[..]
kun je die herhalen? heb die gemist, gaat weer te snel
nee, sorry ,dan snapte ik hem niet, ik begin moe te worden wat bedoelde je dan, sorry sorryquote:Op zondag 29 januari 2006 04:48 schreef Arliator het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet, maar laat maar. Je gaat niet inhoudelijk in op mijn post. Als je het bent, weest welkom,ben je het niet, perfect uitgevoerd
![]()
Ik ben niet zo moeilijk hoor, kan ook wel wat hebben van mensen die hier voor het eerst komen en mij denken te kennen, qua intelligentie dan. Want ik weet ongeveer wel op wat voor niveau ik zit, qua IQ en EQ.
En hier laat ik het bij.
Uhm , ikkequote:Op zondag 29 januari 2006 04:49 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Jaja
Wie heeft er tegenwoordig geen webcam
Okej, LS je doet het goed
quote:Op zondag 29 januari 2006 04:50 schreef tann het volgende:
[..]
ooooooooooooooow snap hem, sorry ben moe, maar dat was mijn lieve hond!!!kreeg het gelukkig terug van de verzekering
En zo is datquote:Op zondag 29 januari 2006 04:52 schreef Morwen het volgende:
[..]
Uhm , ikke![]()
En dat het een kloon is lijkt me al 2 topic volledig duidelijk![]()
sorry, ik dus, heb sinds kort weer internet, heb geen geld om ook nog een webcam te kopen, het leven is duur voor mij geworden nu mn dochter er ook bij is gekomenquote:Op zondag 29 januari 2006 04:49 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Jaja
Wie heeft er tegenwoordig geen webcam
Okej, LS je doet het goed
Hieraan kan je al weten dat het niet Tanja is.......................... Tanja zei NOOIT sorryquote:Op zondag 29 januari 2006 04:52 schreef tann het volgende:
[..]
nee, sorry ,dan snapte ik hem niet, ik begin moe te worden wat bedoelde je dan, sorry sorry
Het zijn de bakkebaarden, die zitten hem dwarsquote:
En nog steeds: TOT ZIENSquote:Op zondag 29 januari 2006 04:53 schreef tann het volgende:
[..]
sorry, ik dus, heb sinds kort weer internet, heb geen geld om ook nog een webcam te kopen, het leven is duur voor mij geworden nu mn dochter er ook bij is gekomen
Zou ut?quote:Op zondag 29 januari 2006 04:54 schreef Morwen het volgende:
[..]
Het zijn de bakkebaarden, die zitten hem dwars![]()
ik zei toch dat ik beter mijn best ging doen en geen internet taal meer zou typen, wel lastigquote:Op zondag 29 januari 2006 04:50 schreef Morwen het volgende:
[..]
Kijk, je kan het wel, een volledige zin zonder fouten (bijna dan)![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |