quote:De foto's die ons leven zullen veranderen
Het waren zulke onschuldige users, die cc en P_N (zoals we ze om veiligheidsredenen zullen noemen). Tenminste, zo deden ze zich voor. Latere gebeurtenissen zullen aantonen dat dit allemaal gespeeld was.
Op een mooie zomerdag renden cc en P_N hand in hand door het park. Verliefd keken ze elkaar aan. Ze schoten allebei in de lach, whehehe.. verliefdheid is voor mietjuuuuus! Ze gingen even zitten omdat cc zich niet zo lekker voelde. Bezorgd vroeg P_N of het wel goed ging. cc Antwoordde bevestigend, maar keek toch nog wat moeilijk. Ze besloten maar weg te gaan uit het park, en naar cc thuis te gaan. Dát zag ze wel zitten.
Thuisgekomen zag ze nog wat witjes. P_N besloot dat ze maar iets moest eten, misschien dat het dan beter ging. Hij had gelijk, cc liep naar de keuken en smeerde een boterham met pindakaas. Toen ze de boterham op had, keek ze nog beroerder. P_N vermeldde dat hij ook honger had, en dat hij het niet aardig vond van cc dat ze hem niks had aangeboden. "Doe je mond maar open, dan krijg je een verrassing" zei ze. Enigszins opgewonden deed P_N zijn mond open.
cc Ging met haar mond boven de zijne hangen en kotste zo z'n bek vol. Precies op dat moment kwam haar broertje binnen en maakte foto's.
Deze foto's zullen binnenkort online komen.
Niet mijn post fuck-uppen slangemans!quote:
De TT heeft altijd gelijkquote:Op zondag 29 januari 2006 03:43 schreef Janetje het volgende:
Fok!an legends herleeft helemaal niet!
Ik heb (nog) nergens aangezeten.quote:Op zondag 29 januari 2006 03:43 schreef cerror het volgende:
[..]
Niet mijn post fuck-uppen slangemans!
Hey alexxx alles goedquote:Op zondag 29 januari 2006 03:43 schreef Alexxxxx het volgende:
Plutotjuhhhhhh!
Heul niet..quote:
De fipo is still mine! MUHAHAHAHAHAAAA...quote:
Songteksten tekort in Scheldgeweld?quote:Op zondag 29 januari 2006 03:39 schreef cerror het volgende:
[..]Zeg Ren, help even mee in [MEEDOEN]Funmetal songteksten ?
Jij hebt de edit-knopjes...quote:Op zondag 29 januari 2006 03:45 schreef Snakey het volgende:
[..]
O god, nou gaan we het krijgen.Trucks all over natuurlijk.
![]()
![]()
Nogal.quote:Op zondag 29 januari 2006 03:46 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Songteksten tekort in Scheldgeweld?
Eigen werktijdenquote:
ik heb vandaag zo'n 40 archieffoto's en 15 verse foto's online gezetquote:Op zondag 29 januari 2006 03:45 schreef Snakey het volgende:
[..]
O god, nou gaan we het krijgen.Trucks all over natuurlijk.
![]()
![]()
Glazen muiltje.quote:Op zondag 29 januari 2006 03:48 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
je edit knopjes zijn in een pompoen veranderd ?
's nachts modereren maakt meer kapot dan je lief isquote:Op zondag 29 januari 2006 03:48 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
je edit knopjes zijn in een pompoen veranderd ?
Ai, hoge verwachtigen. Dat kan enkel fout gaan. Desalniettemin zal ik eens kijken.quote:Op zondag 29 januari 2006 03:47 schreef cerror het volgende:
[..]
Nogal.
Help mee held, dan krijg je 666satan666 in album formaat van me.
Je mag dan wel mod zijnquote:Op zondag 29 januari 2006 03:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
's nachts modereren maakt meer kapot dan je lief is
U zal mij één grootsch pleijsier doen als je even èèn tekst bedenkt.quote:Op zondag 29 januari 2006 03:50 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Ai, hoge verwachtigen. Dat kan enkel fout gaan. Desalniettemin zal ik eens kijken.
quote:Op zondag 29 januari 2006 03:52 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Je mag dan wel mod zijnmaar je moet wel PI's gebruiken
![]()
Ik zal een mooie tekening van cc en mij makenquote:Op zondag 29 januari 2006 03:52 schreef Janetje het volgende:
Zeg P_N
*postgeschiedenis doorkijkt
http://forumtools.phserver.net/search_lite/topic.php?id=773876
Paint cc's hoofd (gestikt in haar kots)
http://forumtools.phserver.net/search_lite/topic.php?id=725962
Fok!ken terwijl je in je bek gekotst wordt...Nieuwe toepassingen voor oude topics zijn tof....
Ach.. zolang het maar voor brood op de plank zorgt he..quote:Op zondag 29 januari 2006 03:51 schreef Snakey het volgende:
[..]
Overuren schrijf ik dubbel maar daar heb ik klachten over gekregen ivm de banner inkomsten.![]()
Ah, ik zal zondag eens kijken.quote:Op zondag 29 januari 2006 03:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb vandaag zo'n 40 archieffoto's en 15 verse foto's online gezet
Voor de zondagse lurkers
quote:
De naam klinkt inspiratievol en als het gratis is ben ik van de partij, ik ben immers Nederlander.quote:Op zondag 29 januari 2006 03:52 schreef cerror het volgende:
[..]
U zal mij één grootsch pleijsier doen als je even èèn tekst bedenkt.
Die 666satan666 krijg je dan over msn, gratis en voor niks.
Ach.. ga jij ook al kloonachtig gedrag vertonen?quote:
Het houdt de variatie erin.quote:Op zondag 29 januari 2006 03:56 schreef cerror het volgende:
Al die klonen.
hij heeft geblowedquote:Op zondag 29 januari 2006 03:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
het is al zondag
En sinds wanneer vind jij vehikels puikend?
quote:
Held, nu wil ik je 666satan666 : album versie versturen, ben je niet online op dat ène medium!quote:
Oh ja, dát moest ik doen.quote:Op zondag 29 januari 2006 04:01 schreef cerror het volgende:
[..]
Held, nu wil ik je 666satan666 : album versie versturen, ben je niet online op dat ène medium!
Ik denk dat zij knapper is hoor..quote:
we waren verkleed, we waren naar een hoeren en boeren thema feestje geweest rememberquote:Op zondag 29 januari 2006 04:03 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik heb bruin haar en bruine ogen.
JE LAAT EEN ANDERE SLET IN JE BEK KOTSEN!![]()
.
Ik was gek op vehikels, maar sinds ik ze als alleen maar een vervoermiddel beschouw is de lol er een beetje vanaf.quote:Op zondag 29 januari 2006 03:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
het is al zondag
En sinds wanneer vind jij vehikels puikend?
Ohja!quote:Op zondag 29 januari 2006 04:04 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
we waren verkleed, we waren naar een hoeren en boeren thema feestje geweest remember
De Mustangquote:Op zondag 29 januari 2006 04:04 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik was gek op vehikels, maar sinds ik ze als alleen maar een vervoermiddel beschouw is de lol er een beetje vanaf.![]()
Hoewel ik deze wel weer terug zou willen.![]()
[afbeelding]
Je hebt te hard getrapt.quote:Op zondag 29 januari 2006 04:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De Mustang
Dit is mijn vehikel:
[afbeelding]
*duimtquote:Op zondag 29 januari 2006 04:07 schreef Pluto_Nium het volgende:
Mensen, ik eet nu een zak dorito's en zometeen kan ik dus een ipod winnen
dus ga voor mij duimen
nu!
kunnen we al muziek luisterend door het park rennen![]()
En die Ipod geef je me dan cadeau voor Valentijnsdag?quote:Op zondag 29 januari 2006 04:07 schreef Pluto_Nium het volgende:
Mensen, ik eet nu een zak dorito's en zometeen kan ik dus een ipod winnen
dus ga voor mij duimen
nu!
kunnen we al muziek luisterend door het park rennen![]()
Ik denk dat jij moeite hebt met woordspelingen..quote:Op zondag 29 januari 2006 04:09 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
ik denk dat de fiets getrapt is![]()
R.I.P. achterwielquote:Op zondag 29 januari 2006 04:08 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je hebt te hard getrapt.
Wel mooie sticker op je kofferbak![]()
quote:Op zondag 29 januari 2006 04:10 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
En die Ipod geef je me dan cadeau voor Valentijnsdag?.
Je bent te goed voor deze wereld.
Het had natuurlijk "het fiets" moeten zijn.quote:Op zondag 29 januari 2006 04:10 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik denk dat jij moeite hebt met woordspelingen..
voor jou sterf ik zelfs duizend dodenquote:Op zondag 29 januari 2006 04:10 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
En die Ipod geef je me dan cadeau voor Valentijnsdag?.
Je bent te goed voor deze wereld.
Eentje is genoeg hoor.quote:Op zondag 29 januari 2006 04:12 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
voor jou sterf ik zelfs duizend doden![]()
Hihiquote:Op zondag 29 januari 2006 04:12 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
voor jou sterf ik zelfs duizend doden![]()
1000 doden, heb je wel enig idee hóéveel kots daar voor nodig isquote:Op zondag 29 januari 2006 04:15 schreef cerror het volgende:
Ik sterf een duizend doden voor een potje tennis op de atari 2600 tegen Slangemans!
wtf wtf, ik voel me genaaitquote:Sorry, deze code is al eens gebruikt. Om nog een keer deel te nemen aan de actie heb je een nieuwe code nodig
Als je nog een paar keer over Doritos post denk ik voor minsten 500 doden te kunnen leveren.quote:Op zondag 29 januari 2006 04:18 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
1000 doden, heb je wel enig idee hóéveel kots daar voor nodig is![]()
Dan moet hij over 2 dagen kapot zijnquote:Op zondag 29 januari 2006 04:21 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Als je nog een paar keer over Doritos post denk ik voor minsten 500 doden te kunnen leveren.
We moeten het trouwens maar 's over dat leeftijdsverschil hebben.quote:Op zondag 29 januari 2006 04:22 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Dan moet hij over 2 dagen kapot zijn![]()
het scheelt een kleine 7 maandenquote:Op zondag 29 januari 2006 04:28 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
We moeten het trouwens maar 's over dat leeftijdsverschil hebben.
quote:Op zondag 29 januari 2006 04:29 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
het scheelt een kleine 7 maandendat mag toch
![]()
wie dacht jij danquote:Op zondag 29 januari 2006 04:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
.
Wiens kloon ben jij in hemelsnaam dan?.
je moet ook niet alles geloven wat litso zegtquote:Op zondag 29 januari 2006 04:32 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dave? Dat werd mij ook maar verteld.
Geef dit arme ziewwuge (© Janetje) meisje duidelijkheid danquote:Op zondag 29 januari 2006 04:32 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
je moet ook niet alles geloven wat litso zegt![]()
Nee, ik was op zoek naar de ©quote:Op zondag 29 januari 2006 04:37 schreef Pluto_Nium het volgende:
stilte ?
quote:Op zondag 29 januari 2006 04:37 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Geef dit arme ziewwuge (© Janetje) meisje duidelijkheid dan.
quote:Op zondag 29 januari 2006 04:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee, ik was op zoek naar de ©.
I get creditedquote:Op zondag 29 januari 2006 04:37 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Geef dit arme ziewwuge (© Janetje) meisje duidelijkheid dan.
Plots is ook míjn nieuwsgierigheid gewekt....quote:
hintsquote:Op zondag 29 januari 2006 04:44 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Geef 's hints dan.
opletten janetje, jij kent meer BeFfers dan ik
Sex is ok, maar ik wil weten welke nicknaam ik moet roepen tijdens de daadquote:Op zondag 29 januari 2006 04:45 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
hints
is sex dan niet genoeg voor jeplaats eens een hele foto van je
![]()
*streept haar vriendenkring weg*quote:Op zondag 29 januari 2006 04:46 schreef Pluto_Nium het volgende:
Dat was dus een hint he, ik ken je niet IRL![]()
quote:Op zondag 29 januari 2006 04:47 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Sex is ok, maar ik wil weten welke nicknaam ik moet roepen tijdens de daad.
Zo gauw als jij er een van jou post.
Nee en neequote:Op zondag 29 januari 2006 04:48 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]je bent gemeen
post nou
noem me dan maar gewoon plutoof K
Geef me dan wat meer specificaties van jouquote:Op zondag 29 januari 2006 04:50 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee en nee.
Antwoorden willen we hebben!
1.75quote:Op zondag 29 januari 2006 04:51 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Geef me dan wat meer specificaties van jou
hoe lang ben je bijvoorbeeld enz. ik moet geen dwerg hebben natuurlijk![]()
Meer dan 1.75 zit er echt niet in hoorquote:Op zondag 29 januari 2006 04:53 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
er stond ook nog een enz.méér méér
1,75 is goed![]()
Oh míjn Gód.. Jij bént danny!!quote:Op zondag 29 januari 2006 04:45 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
hints
is sex dan niet genoeg voor jeplaats eens een hele foto van je
![]()
Als jij betaaltquote:Op zondag 29 januari 2006 04:55 schreef Pluto_Nium het volgende:
Ik keek zo in je fotoboek![]()
en toen zag ik daar 3 doors down staan, ga je mee naar het concert![]()
![]()
![]()
maar ik mag neit zeggen wie ik ben enzoquote:Op zondag 29 januari 2006 04:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Meer dan 1.75 zit er echt niet in hoor.
Verder informatie komt pas als ik weet wie ik voor me heb.
Je kán niet raden wie ik ben, en daarom besluit je maar me te gaan beledigen, dit getuigt van zwaktequote:
Hoi yvonne...quote:Op zondag 29 januari 2006 04:59 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Je kán niet raden wie ik ben, en daarom besluit je maar me te gaan beledigen, dit getuigt van zwakte![]()
Zou ik je moeten kennen als je kijkt naar mijn regdatum?quote:Op zondag 29 januari 2006 05:01 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
yvonne zou zich omdraaien in haar graf als ze zou weten dat je mij met haar vergelijkt![]()
ZEG DANquote:Op zondag 29 januari 2006 05:01 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
yvonne zou zich omdraaien in haar graf als ze zou weten dat je mij met haar vergelijkt![]()
Een ander gezinslid zit nog 1500> users met een "ereuser" tag, maar misschien ken je me welquote:Op zondag 29 januari 2006 05:02 schreef Janetje het volgende:
[..]
Zou ik je moeten kennen als je kijkt naar mijn regdatum?
Of ken ik je misschien zelfs?
Goddomme, dit lijkt wel triviant..quote:Op zondag 29 januari 2006 05:04 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Een ander gezinslid zit nog 1500> users met een "ereuser" tag, maar misschien ken je me wel
Als dank voor het zeggen wat ik denk beloof ik morgen, als mijn hersenen weer werkzaam zijn, je topic in volle glorie omhoog te schoppenquote:Op zondag 29 januari 2006 05:09 schreef cerror het volgende:
Allemaal kloons, zeg godverdomme wie je bent.
Hebben we die bullshit ook weer gehad.
quote:Op zondag 29 januari 2006 05:09 schreef cerror het volgende:
Allemaal kloons, zeg godverdomme wie je bent.
Hebben we die bullshit ook weer gehad.
Komop, ge bent duh-hah.quote:
Ja van hetzelfde enzoquote:Op zondag 29 januari 2006 05:16 schreef Pluto_Nium het volgende:
Ik ga doen wat jullie allemaal zouden moeten doen
trusten kinders sleep well
ik zal over je dromen cc![]()
![]()
*thee met kaakjes aangeeftquote:
Mietje,.quote:Op zondag 29 januari 2006 05:37 schreef Janetje het volgende:
[..]
*thee met kaakjes aangeeft
*biertje van c. steelt
Ik vond mezelf al heel stoer dat ik bier van je durf te stelen...quote:
Ik stool van mezelf.quote:Op zondag 29 januari 2006 05:40 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik vond mezelf al heel stoer dat ik bier van je durf te stelen...
Beetje van mij lenenquote:Op zondag 29 januari 2006 06:24 schreef clumsy_clown het volgende:
Volk! Ik verveel me en kan niet dronken raken, help!
Ik een powermetaltoetsenist met een bril die afviel bij het headbangenquote:Op zondag 29 januari 2006 06:24 schreef Paales het volgende:
ik heb de gabber alien gezien vannavond!!!:D:!!!!11!!!one!!!!:D:D:D!!!ein zwei drei
Je sigquote:
All you need is beerquote:
Zo waar dat het pijn doet...quote:Op zondag 29 januari 2006 06:52 schreef remlof het volgende:
en het is zo waar
Ah... 'nen masochistje...quote:Op zondag 29 januari 2006 07:28 schreef remlof het volgende:
[..]
alles wat pijn doet is eigenlijk fijn... tenminste als je het zelf in de hand hebt
neuh, toch niet... ik zoek pijn niet op maar als ik het moet ondergaan weet ik het te transformeren in iets dat ik niet onaangenaam vind. niet altijd, maar wel als ik het aan zie komenquote:
Ik was 6 uur thuis. Voor mij is dit ochtend.quote:
Mogeh.quote:
Ik kan je niet helpen, was zelf ook afwezig.quote:Op zondag 29 januari 2006 13:24 schreef Misstique het volgende:
Is er nog wat spannends of anderszinds indrukwekkends gebeurd hier sinds mijn afwezigheid?
Voordat iemand het oppert.quote:Op zondag 29 januari 2006 13:25 schreef Misstique het volgende:
En teruglezen is voor paupers.
Je had bijna een kwartet.quote:
En jij onderbreekt mijn monoloog.quote:
Fijne binnenkomst!quote:Op zondag 29 januari 2006 13:27 schreef Misstique het volgende:
Sterf!
quote:Op zondag 29 januari 2006 13:27 schreef Misstique het volgende:
[..]
En jij onderbreekt mijn monoloog.
Je bent op de postopkriktoer?quote:Op zondag 29 januari 2006 13:27 schreef Misstique het volgende:
Sterf!
Hey chow.quote:
Morgeeen!quote:
Nog een fijne avond gaehad?quote:
Ik heb wat in te halen.quote:
Daar gaan we nú wat aan doen.quote:Op zondag 29 januari 2006 13:33 schreef Bizznitch het volgende:
bef ligt een beetje stil!
vanaf halfacht vannochtend gewoon geeneens een pagina vol gepost
Bier!quote:
Mwoah, beetje saai. Ik heb nog een film gekeken en een documantaire over de gijzeling bij de Olympische spelen in 1972.quote:
Jammer, het begon veelbelovend.quote:Op zondag 29 januari 2006 13:38 schreef Misstique het volgende:
Kaassouflé.
Oh, maar er was wel bier?quote:Op zondag 29 januari 2006 13:36 schreef Chowi het volgende:
[..]
Mwoah, beetje saai. Ik heb nog een film gekeken en een documantaire over de gijzeling bij de Olympische spelen in 1972..
5 posts, vieze postslet!quote:
I'm on a roll.quote:
Uiteraard!quote:
Het gaat idd goed.quote:
Dan is het best nog wel te doen, zo'n moord op een zooi atleten.quote:
Sugarbuns?quote:
Het kan altijd beter.quote:
Hey!quote:Op zondag 29 januari 2006 13:40 schreef Misstique het volgende:
Of jullie zijn traag
Ik moest lachen toen ze ontdekten dat het allemaal live uitgezonden werd, vlak voordat ze de hotelkamer wilden belagen.quote:Op zondag 29 januari 2006 13:42 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dan is het best nog wel te doen, zo'n moord op een zooi atleten.
Dan is het goed. Nog wat geblowt?quote:
Uhhhhhhh.quote:Op zondag 29 januari 2006 13:42 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hey!. Ik ben van de -posten-op-de-eerste-pagina-topic-is-vol-tijd!
Jij niet.quote:Op zondag 29 januari 2006 13:42 schreef Dagonet het volgende:
Kwartet. Wie doet er mee?
Mag ik van jou van de serie PMS-lijers.. Yvonne?quote:Op zondag 29 januari 2006 13:42 schreef Dagonet het volgende:
Geen zeui in huis op het moment, dus nee.quote:Op zondag 29 januari 2006 13:42 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dan is het goed. Nog wat geblowt?
Me me mequote:Op zondag 29 januari 2006 13:42 schreef Dagonet het volgende:
In die tijd van BeF, als je op de eerste pagina een post plaatste, en je terug werd geredirect was het topic alweer vol.quote:Op zondag 29 januari 2006 13:43 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Uhhhhhhh.
*herleest.
Nee, snappum niet..
Mooi was die tijd.quote:Op zondag 29 januari 2006 13:44 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
In die tijd van BeF, als je op de eerste pagina een post plaatste, en je terug werd geredirect was het topic alweer vol.
Ik gisteren voor en in holywood. Hoe wiet zorgt voor contact, ik steek een blow op, gelijk een meisje of ze ook een hijs mag.quote:Op zondag 29 januari 2006 13:43 schreef Chowi het volgende:
[..]
Geen zeui in huis op het moment, dus nee.
Inderdaad, maar nu is het wel veel gezelliger.quote:
Hollywood, is dat niet die foute tent?quote:Op zondag 29 januari 2006 13:46 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik gisteren voor en in holywood. Hoe wiet zorgt voor contact, ik steek een blow op, gelijk een meisje of ze ook een hijs mag..
Ja, maar je hebt nu wel een vaste BeF-kliek. Dat vind ik wat minder leuk, eigenlijk. In den beginne had je ook nog Tique en MUUS en Snakey enzo.quote:Op zondag 29 januari 2006 13:46 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Inderdaad, maar nu is het wel veel gezelliger.
Het was best leuk hoor. Alleen mijn muziek(hardcore) kwam een beetje laat. Dus ik heb gedanst op bubbling en r&b enzo. En van die muziek van 'schuur de konten van die sletten'quote:Op zondag 29 januari 2006 13:46 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hollywood, is dat niet die foute tent?.
Snakey komt nog weleens kijken. Maar die tijd dat het erg ging was niet echt heel gezellig te noemen. Een 'vast kliekje' is toch wat zekerheid ofzo.quote:Op zondag 29 januari 2006 13:47 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, maar je hebt nu wel een vaste BeF-kliek. Dat vind ik wat minder leuk, eigenlijk. In den beginne had je ook nog Tique en MUUS en Snakey enzo..
Ja, maar in Holly komen toch allemaal van die breezer wijven?quote:Op zondag 29 januari 2006 13:48 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Het was best leuk hoor. Alleen mijn muziek(hardcore) kwam een beetje laat. Dus ik heb gedanst op bubbling en r&b enzo. En van die muziek van 'schuur de konten van die sletten'!
. Wel leuk om een keer te doen. Ik was met een gozer daar maar die ging om 2 uur al weg.
. Heb ik een half uur nog in die zaal gestaan, daarna naar de basement gegaan om helemaal los te gaan.
.
Ik bedoel zelfs de tijd daarvoor nog. In de Offtopic "reeks", wat de aanleiding was van BeF.quote:Op zondag 29 januari 2006 13:49 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Snakey komt nog weleens kijken. Maar die tijd dat het erg ging was niet echt heel gezellig te noemen. Een 'vast kliekje' is toch wat zekerheid ofzo.. En newbies zijn welkom zolang ze zich aan de BeF-regels houden en we ze aardig vinden.
Welke club niet?quote:Op zondag 29 januari 2006 13:50 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, maar in Holly komen toch allemaal van die breezer wijven?.
Heul wel!quote:Op zondag 29 januari 2006 13:50 schreef Dagonet het volgende:
Hardcore is geen muziek!
Eigenlijk moeten alle slowchattopics gewoon doodvermoord.quote:Op zondag 29 januari 2006 13:51 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik bedoel zelfs de tijd daarvoor nog. In de Offtopic "reeks", wat de aanleiding was van BeF.
Ja, welke club niet? Daarom weer ik clubs, en ga alleen naar kroegen.quote:
Daar was ik niet bij, maar heb het een klein beetje gevolgt. Ik was er iig vanaf 'nieuwe reeks!' erbij.quote:Op zondag 29 januari 2006 13:51 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik bedoel zelfs de tijd daarvoor nog. In de Offtopic "reeks", wat de aanleiding was van BeF.
Behalve BeF!!1quote:Op zondag 29 januari 2006 13:51 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten alle slowchattopics gewoon doodvermoord.
Het is net zoveel muziek als een driewieler een auto noemen, het komt enigszins in de buurt maar blijft toch hopeloos achter en is veel simpeler om te maken.quote:
Ach, ik had het er wel naar m'n zin hoor.quote:Op zondag 29 januari 2006 13:52 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, welke club niet? Daarom weer ik clubs, en ga alleen naar kroegen.
Die ook!quote:
Daar gaat het om.quote:Op zondag 29 januari 2006 13:53 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ach, ik had het er wel naar m'n zin hoor.
Waarom vind je dat? Als je alle slowchattopics dicht gooit krijg je alleen maar meer users die topics gaan verneuken door erin te slowchatten.quote:Op zondag 29 januari 2006 13:53 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Die ook!
eigenlijk dan he. Maar ik heb geen zin in stenen door m'n ramen.
Dan verwacht ik van jou binnen een paar uur een goed hardcore nummer. Stuur hem eens op naar masters of hardcore of een ander label. Zul je zien hoe makkelijk het is.quote:Op zondag 29 januari 2006 13:52 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Het is net zoveel muziek als een driewieler een auto noemen, het komt enigszins in de buurt maar blijft toch hopeloos achter en is veel simpeler om te maken.
Ik ben ook geregelt levenloos.quote:Op zondag 29 januari 2006 13:53 schreef Chowi het volgende:
Ik ben eigenlijk de enige die-hard hier.
Om nog maar niet te spreken over andere straffen.quote:Op zondag 29 januari 2006 13:53 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Die ook!
eigenlijk dan he. Maar ik heb geen zin in stenen door m'n ramen.
quote:Op zondag 29 januari 2006 13:53 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Die ook!
eigenlijk dan he. Maar ik heb geen zin in stenen frikandellen en bierflesjes door m'n ramen.
Een frikandel in een ander gat.quote:Op zondag 29 januari 2006 13:56 schreef Misstique het volgende:
[..]
Om nog maar niet te spreken over andere straffen.
Auw, de taalverloederij. Mijn ogen, wat doe je.quote:
Maar dat het moeilijk te maken is, maakt het nog geen muziek.quote:Op zondag 29 januari 2006 13:55 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dan verwacht ik van jou binnen een paar uur een goed hardcore nummer. Stuur hem eens op naar masters of hardcore of een ander label. Zul je zien hoe makkelijk het is.
Vriend van me is een dj en hoort bij een live act. Ze staan daar met een keyboard live een beat in elkaar te zetten, bij r&b of rap zie je dat niet zo snel gebeuren. Weet je hoe snel hardcore gaat. Probeer jij eens een nummer van 200bpm live te doen.
Laat het gaan. Ik zag het ook. Zet je eroverheen.quote:Op zondag 29 januari 2006 13:57 schreef Misstique het volgende:
[..]
Auw, de taalverloederij. Mijn ogen, wat doe je.
Onmogelijk voor een taalpurist.quote:Op zondag 29 januari 2006 13:59 schreef Chowi het volgende:
[..]
Laat het gaan. Ik zag het ook. Zet je eroverheen.
Ja, en, er worden genoeg instrumenten gebruikt. Hoe denk je dat een nummer tot stand komt zonder instrumenten? Het is alleen zo dat je zelf je instrumenten maakt door samples te gebruiken.quote:Op zondag 29 januari 2006 13:58 schreef Chowi het volgende:
[..]
Maar dat het moeilijk te maken is, maakt het nog geen muziek.
mu·ziek (de ~ (v.))
1 geluid, voortgebracht door de menselijke stem of door instrumenten omwille van de schoonheid van dat geluid of als expressie van gevoelens.
Sorry, ik zag het toen je me erop had gewezen.quote:Op zondag 29 januari 2006 13:57 schreef Misstique het volgende:
[..]
Auw, de taalverloederij. Mijn ogen, wat doe je.
Ik ben ook een taalpurist, hoo-hoor!quote:
Ja, en daardoor vind ik het gewoon verneuken van muziek. Soms heb je van die hele mooie nummers, die dan geremixed worden met een dreunende beat erdoorheen. Ik vind niet dat het het mooi maakt. Maar goed. [iets mompelt over persoonlijke meningen]quote:Op zondag 29 januari 2006 14:00 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ja, en, er worden genoeg instrumenten gebruikt. Hoe denk je dat een nummer tot stand komt zonder instrumenten? Het is alleen zo dat je zelf je instrumenten maakt door samples te gebruiken.
Een remix is heel wat anders dan een eigen productie. Genoeg nummers die gewoon eigen productie zijn.quote:Op zondag 29 januari 2006 14:02 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, en daardoor vind ik het gewoon verneuken van muziek. Soms heb je van die hele mooie nummers, die dan geremixed worden met een dreunende beat erdoorheen. Ik vind niet dat het het mooi maakt. Maar goed. [iets mompelt over persoonlijke meningen]
Shake that bootay.quote:Op zondag 29 januari 2006 14:06 schreef Misstique het volgende:
Lekkah bubbullah.
quote:
Neem een biertje.quote:Op zondag 29 januari 2006 14:44 schreef cerror het volgende:
Ik heb godverdomde hoofdpijn en ik ben nog steeds dronken.
9 blikken Hollandia/Schultenbrau gehad vannacht!
Ik bedoel, wat de vliegende olifantenpenissen?!!!!!
'Negers schuur die sletten hun kont.'quote:
Lul, ik haat je.quote:
9 in totaal of 18? Van 9 blikken raak je toch niet dronken. Wel aangeschoten.quote:Op zondag 29 januari 2006 14:44 schreef cerror het volgende:
Wat is er mis met een biertje?quote:
Have a hair of the dog that bit you! Of nog beter, sleep jezelf naar een pub, bestel een engels ontbijt en een biertje, daarna voel je je weer geweldig.quote:
9 halve liters jongeman.quote:Op zondag 29 januari 2006 14:48 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
9 in totaal of 18? Van 9 blikken raak je toch niet dronken. Wel aangeschoten.
9 halve liters in 3/4 uur, dan kan ik het begrijpen ja.quote:Op zondag 29 januari 2006 14:49 schreef cerror het volgende:
[..]
9 halve liters jongeman.
Binnen 3/4 uur.
Ik weet wat voor ijzeren stelsel jij hebt maar ik word er aardig tipsy van.
Beuh, ik voel me prima.quote:Op zondag 29 januari 2006 14:44 schreef cerror het volgende:
Hey, jij ook weer hier, we hadden het nog over je.quote:
Niks dan goeds dunkt me?quote:Op zondag 29 januari 2006 14:57 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hey, jij ook weer hier, we hadden het nog over je.
6 liter bier per uur? dat kots je net zo snel weer uit manquote:Op zondag 29 januari 2006 14:49 schreef cerror het volgende:
[..]
9 halve liters jongeman.
Binnen 3/4 uur.
Lieverd, 9 x een halve liter is 4,5 liter.... in 3/4 uur.quote:Op zondag 29 januari 2006 15:01 schreef Misstique het volgende:
[..]
6 liter bier per uur? dat kots je net zo snel weer uit man
Uhhuh, reken eens door?quote:Op zondag 29 januari 2006 15:06 schreef cerror het volgende:
[..]
Lieverd, 9 x een halve liter is 4,5 liter.... in 3/4 uur.
Je bedoelde zeker 3/4e uur?quote:
Een échte kerel gaat door tot de 10, een mooier getal.quote:Op zondag 29 januari 2006 14:49 schreef cerror het volgende:
[..]
9 halve liters jongeman.
Binnen 3/4 uur.
Ik dacht idd drie kwartier.quote:
quote:Op zondag 29 januari 2006 15:10 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik dacht idd drie kwartier.
In plaats van 3 à 4 uur.
Welk?quote:
DL.quote:Op zondag 29 januari 2006 15:15 schreef DeLeider het volgende:
Ja goeiemorgen.
Venom, of anders Robots.quote:
drum and bass, in your face.quote:Op zondag 29 januari 2006 15:18 schreef pc-fr34k het volgende:
Hoe was het in waterfront?
Robots is okay.quote:
DnB.quote:
Ja twas ECHT vet. Volgend weekend supersnaarquote:
Klinkt alsof ik daar ook een keer heen moet gaan.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:35 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ja twas ECHT vet. Volgend weekend supersnaar. en dan 2 weken later buurtsuper
![]()
![]()
Het is daar ook vet, en het maakt niet uit hoe je danst... als je maar danst.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:43 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Klinkt alsof ik daar ook een keer heen moet gaan.
Dat klinkt goed, volgens mij kan ik echt niet dansen.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:46 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Het is daar ook vet, en het maakt niet uit hoe je danst... als je maar danst.
Als je daar wat gedronken hebt/geblowed hebt (wat daar binnen gewoon mag!quote:Op zondag 29 januari 2006 16:48 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dat klinkt goed, volgens mij kan ik echt niet dansen.. Maar een paar blows en wat drank willen dat wel verhelpen. Sinds een tijd ben ik er ook achter dat ik gewoon kan gaan bewegen en het me geen reet uitmaakt, als ik het maar naar m'n zin heb. Daarvoor zou ik geen voet bewegen nu doe ik gewoon waar ik zin in heb.
.
ik ga zo een frietje stoof makenquote:Op zondag 29 januari 2006 17:57 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
hallo
kheb lekkere gevogelteburgers gegeten
Daar is het ook zondag voor.quote:Op zondag 29 januari 2006 18:40 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ik ook, 1x in de 5 minuten ofzo
elke minuut kijken heeft toch geen zin
lekker aardigquote:Op zondag 29 januari 2006 18:42 schreef mcDavid het volgende:
[..]
dat maakt het er niet minder gezellig op hoor!
ja, neequote:Op zondag 29 januari 2006 18:49 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
ben ik nou nog half lam of heb je het ge-edit![]()
zal wel aan mij liggen![]()
sorry![]()
Masturberen bij het licht van de maan.quote:
Masturberen bij maanlicht is alleen leuk als je in het bos bent volle maan en de weerwolven rond je heen kruipen, en als er dan 1 je dreigt aan te vallen zo opgewonden dat je hem recht in zijn oog spuit, dat is pas avontuurlijk.quote:Op zondag 29 januari 2006 19:44 schreef cerror het volgende:
[..]
Masturberen bij het licht van de maan.
Of ze zijn andere dingen aan het doen, zulks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |