quote:De foto's die ons leven zullen veranderen
Het waren zulke onschuldige users, die cc en P_N (zoals we ze om veiligheidsredenen zullen noemen). Tenminste, zo deden ze zich voor. Latere gebeurtenissen zullen aantonen dat dit allemaal gespeeld was.
Op een mooie zomerdag renden cc en P_N hand in hand door het park. Verliefd keken ze elkaar aan. Ze schoten allebei in de lach, whehehe.. verliefdheid is voor mietjuuuuus! Ze gingen even zitten omdat cc zich niet zo lekker voelde. Bezorgd vroeg P_N of het wel goed ging. cc Antwoordde bevestigend, maar keek toch nog wat moeilijk. Ze besloten maar weg te gaan uit het park, en naar cc thuis te gaan. Dát zag ze wel zitten.
Thuisgekomen zag ze nog wat witjes. P_N besloot dat ze maar iets moest eten, misschien dat het dan beter ging. Hij had gelijk, cc liep naar de keuken en smeerde een boterham met pindakaas. Toen ze de boterham op had, keek ze nog beroerder. P_N vermeldde dat hij ook honger had, en dat hij het niet aardig vond van cc dat ze hem niks had aangeboden. "Doe je mond maar open, dan krijg je een verrassing" zei ze. Enigszins opgewonden deed P_N zijn mond open.
cc Ging met haar mond boven de zijne hangen en kotste zo z'n bek vol. Precies op dat moment kwam haar broertje binnen en maakte foto's.
Deze foto's zullen binnenkort online komen.
Niet mijn post fuck-uppen slangemans!quote:
De TT heeft altijd gelijkquote:Op zondag 29 januari 2006 03:43 schreef Janetje het volgende:
Fok!an legends herleeft helemaal niet!
Ik heb (nog) nergens aangezeten.quote:Op zondag 29 januari 2006 03:43 schreef cerror het volgende:
[..]
Niet mijn post fuck-uppen slangemans!
Hey alexxx alles goedquote:Op zondag 29 januari 2006 03:43 schreef Alexxxxx het volgende:
Plutotjuhhhhhh!
Heul niet..quote:
De fipo is still mine! MUHAHAHAHAHAAAA...quote:
Songteksten tekort in Scheldgeweld?quote:Op zondag 29 januari 2006 03:39 schreef cerror het volgende:
[..]Zeg Ren, help even mee in [MEEDOEN]Funmetal songteksten ?
Jij hebt de edit-knopjes...quote:Op zondag 29 januari 2006 03:45 schreef Snakey het volgende:
[..]
O god, nou gaan we het krijgen.Trucks all over natuurlijk.
![]()
![]()
Nogal.quote:Op zondag 29 januari 2006 03:46 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Songteksten tekort in Scheldgeweld?
Eigen werktijdenquote:
ik heb vandaag zo'n 40 archieffoto's en 15 verse foto's online gezetquote:Op zondag 29 januari 2006 03:45 schreef Snakey het volgende:
[..]
O god, nou gaan we het krijgen.Trucks all over natuurlijk.
![]()
![]()
Glazen muiltje.quote:Op zondag 29 januari 2006 03:48 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
je edit knopjes zijn in een pompoen veranderd ?
's nachts modereren maakt meer kapot dan je lief isquote:Op zondag 29 januari 2006 03:48 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
je edit knopjes zijn in een pompoen veranderd ?
Ai, hoge verwachtigen. Dat kan enkel fout gaan. Desalniettemin zal ik eens kijken.quote:Op zondag 29 januari 2006 03:47 schreef cerror het volgende:
[..]
Nogal.
Help mee held, dan krijg je 666satan666 in album formaat van me.
Je mag dan wel mod zijnquote:Op zondag 29 januari 2006 03:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
's nachts modereren maakt meer kapot dan je lief is
U zal mij één grootsch pleijsier doen als je even ččn tekst bedenkt.quote:Op zondag 29 januari 2006 03:50 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Ai, hoge verwachtigen. Dat kan enkel fout gaan. Desalniettemin zal ik eens kijken.
quote:Op zondag 29 januari 2006 03:52 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Je mag dan wel mod zijnmaar je moet wel PI's gebruiken
![]()
Ik zal een mooie tekening van cc en mij makenquote:Op zondag 29 januari 2006 03:52 schreef Janetje het volgende:
Zeg P_N
*postgeschiedenis doorkijkt
http://forumtools.phserver.net/search_lite/topic.php?id=773876
Paint cc's hoofd (gestikt in haar kots)
http://forumtools.phserver.net/search_lite/topic.php?id=725962
Fok!ken terwijl je in je bek gekotst wordt...Nieuwe toepassingen voor oude topics zijn tof....
Ach.. zolang het maar voor brood op de plank zorgt he..quote:Op zondag 29 januari 2006 03:51 schreef Snakey het volgende:
[..]
Overuren schrijf ik dubbel maar daar heb ik klachten over gekregen ivm de banner inkomsten.![]()
Ah, ik zal zondag eens kijken.quote:Op zondag 29 januari 2006 03:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb vandaag zo'n 40 archieffoto's en 15 verse foto's online gezet
Voor de zondagse lurkers
quote:
De naam klinkt inspiratievol en als het gratis is ben ik van de partij, ik ben immers Nederlander.quote:Op zondag 29 januari 2006 03:52 schreef cerror het volgende:
[..]
U zal mij één grootsch pleijsier doen als je even ččn tekst bedenkt.
Die 666satan666 krijg je dan over msn, gratis en voor niks.
Ach.. ga jij ook al kloonachtig gedrag vertonen?quote:
Het houdt de variatie erin.quote:Op zondag 29 januari 2006 03:56 schreef cerror het volgende:
Al die klonen.
hij heeft geblowedquote:Op zondag 29 januari 2006 03:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
het is al zondag
En sinds wanneer vind jij vehikels puikend?
quote:
Held, nu wil ik je 666satan666 : album versie versturen, ben je niet online op dat čne medium!quote:
Oh ja, dát moest ik doen.quote:Op zondag 29 januari 2006 04:01 schreef cerror het volgende:
[..]
Held, nu wil ik je 666satan666 : album versie versturen, ben je niet online op dat čne medium!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |