abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34569129
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen!

Voor vragen of opmerkingen ga naar: Commentaren en huldes over de Streamverslagen
Vervolg op de [HBB] Streamverslagen van Vrijdag 27 januari 2006

En wat uitleg over wat nu wel en niet een streamverslag is:

- Ze slapen nog
Is een streamverslag. Beetje kort, maar soms is er niet meer te vertellen en is het wel prettig om af en toe een update te lezen, bijvoorbeeld als er al een hele tijd niet gestreamd is. Het is niet wenselijk dit vijf keer per half uur te posten.

- Goedemorgen. Het is rustig in het huis, wanneer doet Big Brother die haan aan?
Dit is geen streamverslag. Het enige stukje dat voor de lezers interessant is is dat het rustig is, de rest gaat over jou als poster.

Over objectivteit:
De ene poster doet het wel, de ander niet. Een beetje satirisch je mening door laten schemeren is geen probleem.. Maar de ene na de andere post iemand bashen of afzeiken is niet leuk. Dus objectiviteit is geen vereiste maar maak het niet te bont.

Over off topic gaan:
Onderaan een post melden dat je wat anders gaat doen als je een hele tijd gestreamd hebt is niet erg. Dit is wel weer handig voor een ander die het leest en het streamen dan weer op kan pikken.
Tussen de posts door opmerken dat je de was aan het doen bent, je je doodverveelt, de bewoners saai vindt e.d. is gewoon alleen maar vervelend voor anderen om te lezen.

Smileygebruik:
Wel toegestaan, maar met mate, het leest niet prettig. Smileys als worden verwijderd, want niet objectief.

Posten dat je Henk een lul en Viola een trut vindt in de streamverslagen is totaal offtopic en wordt dan ook verwijderd.
Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
  zondag 29 januari 2006 @ 02:09:32 #2
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_34569767
Bart nam 5min geleden een slokje bier. Hij genoot ervan voor zover ik het heb kunnen zien.
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
pi_34571706

[ Bericht 100% gewijzigd door Sjet op 29-01-2006 04:50:37 ]
  zondag 29 januari 2006 @ 04:43:16 #4
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_34571708
Bart ging zoëven (3min geleden) even naar de WC.
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
pi_34573203
Dario belde op om te vertellen dat ene Leslie ook wel wil komen zingen op de Hollandse avond. Deze Leslie is een André Hazes imitator en Frank besluit dat die dan maar een andere keer moet komen. Er komen meer Hollandse avondjes en de eerste zit al vol met 5 artiesten.
Anita en Monique zijn ook wakker en lopen met grote zonnebrillen op wat wazig in de rondte.
MissJ. is een manier van leven...
pi_34574507

Het zakje van Henk.
pi_34574532
Henk is binnen en vertelt dat zijn hotelzakjes die nu bekend staan als "het zakje van Henk" al na 1 nacht veel geld op hebben geleverd.
John Jones vertrekt zo een middag uit het huis om zijn kinderen even te zien.
pi_34575135

Er word een verjaardag gevierd en er zijn kadootjes bij. 1 van de meisjes was in december jarig.
John Jones is op weg naar zijn kinderen.
pi_34575224
Er komen gasten binnen.Hai ik ben Bart, hai ik ben Bart, hai ik ben Bart, hai ik ben Bart.
Ze blijken kadootjes bij zich te hebben voor 1 van de meisjes die erbij is omdat die jarig was. (December)
Frank wil de bestelling weten:”drie thee en twee koffie…..okay zegt Frank, dat gaat lukken”.

Monique maakt snel de slaapkamer in orde want de gasten willen een rondleiding. De mensen komen uit Sneek waar Monique ook vandaan komt en ze kan lekker even meekletsen over friesland. Ze zag dat er al mollen boven de grond kwamen en ze zegt dat dat een teken is dat de winter voorbij is.

[ Bericht 32% gewijzigd door MissJ. op 29-01-2006 12:33:41 ]
pi_34576930
Frank vertrekt ook ui het Hotel en gaat naar een verjaardag van een vriend. Hij zal morgen terugkomen. Henk en Bart zijn allerhande mensen aan het bellen of mailen en er zijn nog steeds ontbijtgasten die door Monique in de watten worden gelegd. Bonnie is nog niet in beeld en Anita ben ik ook al een poosje kwijt.
pi_34577707

Bart is binnen en de meiden beginnen te giechelen. Blijkt dat dit meisje heimelijk verliefd was op Bart. De meisjes zijn 14.
pi_34578733
Viola is terug en Henk maakt meteen van de gelegenheid gebruik om een kadootje aan alle dames te geven. Ze krijgen een sierraad van een winkelier-juwelier uit Eindhoven. Ze vinden het erg mooi. Het is kennelijk iets om bijvoorbeeld aan je riem of tas te hangen.
Viola heeft een krat sinaasappels bij zich wat gedoneerd is door een winkelier uit Muiderberg.
Ze heeft ook de live/streams gevolgd en is vol lof.
pi_34580774
Personeel van henk komt langs om een wandbord te brengen waar men de hotels op gaan aangeven die meedoen aan de zakjesactie. Ook komt de stylist weer mee en dat blijkt de partner van Henk te zijn.
Bonnie geeft meteen aan hem toe dat ze hem van de week maar niks vond qua haar haar, en dat ze toen niet wist dat hij Henk's partner was. Het geeft niks zei die. Ach zegt Bonnie, ik heb altijd problemen met kappers.
pi_34587322
Het was een hele spannende middag in het Hotel. Bonnie en Anita maken de boel schoon er liggen hier en daar wat mensen te rusten en er gebeurt zeer weinig echt.
pi_34590628
Het is een saaie avond, Bart John en Viola kijken naar tv

met dank aan Athalon

Bonnie en Anita lijken het goed te vinden en zijn regelmatig in het rookhoekje te vinden.

[ Bericht 25% gewijzigd door cuall op 29-01-2006 20:08:49 ]
pi_34595753
Er word opnieuw naar de serie Rome gekeken. Frank heeft aangeboden een schilderij van Viola op te halen als die terugkomt morgen.
Morgenavond is de live uitzending en ze gissen wie de nieuwe manager word.
  zondag 29 januari 2006 @ 23:05:05 #17
6941 APK
Factual, I think.
pi_34598146
Bart zit fok! te lezen!

Muerte
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_34598167
edit: dubbel. APK had hem al geplaatst
Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
  maandag 30 januari 2006 @ 02:25:50 #19
6941 APK
Factual, I think.
pi_34603292
Het is inmiddels maandag, toch
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  maandag 30 januari 2006 @ 09:46:24 #20
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_34605646
Maandag. 30 januari. !!!

Viola: Ïk mis wel muziek, s'morgens"
Bonnie; 'Nou, zeker"
Viola: "Ik word 's morgens wakker met Mozart".
Bonnie: "Oh, dat is me te zwaar op de maag
Geef mij Frans Bauer maar".
eurobilltracker.com
  maandag 30 januari 2006 @ 09:52:41 #21
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_34605765
Henk in het huis.

Hij vertelt vol trots dat hij zijn penning heeft meegenomen om te laten zien.

Hij is ook met de pet rondgegaan en heeft 550 euro opgehaald.
eurobilltracker.com
  maandag 30 januari 2006 @ 11:23:06 #22
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_34607604
Deze kan op slot, verder in [HBB] Streamverslagen van maandag 30 januari
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: