duidelijkheidquote:Op zondag 29 januari 2006 02:02 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Je wilt er 2x geen discussie over starten
Mwoah.. pfff.. Peter, gewoon doorgaan, gaat fantastisch en ik mag het graag lezen/kijken.quote:Op zondag 29 januari 2006 02:02 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Commentaren en huldes over de Streamverslagen
Heel goed... dat waarderen wij cappers altijd heel ergquote:Op zondag 29 januari 2006 02:05 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Doe ik ook daarom Cap ik ook voor de SV, en als we andere caps gebruiken dan zetten we het er altijd bij
Helemaal mee eensquote:Op zondag 29 januari 2006 02:06 schreef Yolande het volgende:
[..]
Je haalt me de woorden uit mijn mond, als we thuis komen van een late dienst (we zijn van huis vanaf circa 16:30 tot 01:30), kijkt en lees ik als eerste de streamsverslagen en vind het machtig mooi als er caps tussen staan, dan kan ik me een beetje een voorstelling maken hoe de avond verlopen is.
Nee, dat was een live verslagquote:
Ja jongens hoor eens hier gaan we ons natuurlijk niet aan storenquote:Op zondag 29 januari 2006 02:03 schreef doka het volgende:
[..]
Ach, alle posts behalve die ene (Peter, jij aap) zijn toch positief
Neeeeeeeee, ik lach daarom, en denk dan..... het zal ook weer eens nietquote:Op zondag 29 januari 2006 02:03 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
![]()
....en jij laat je intimideren door zo'n mongool, meid daar moet je je dus echt helemaal niks van aantrekken
Nou........ik lees altijd alle (ja ja alle SC's naquote:Op zondag 29 januari 2006 02:00 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Cappen moet je ook aan de cappers over laten ja
De caps in het SC mag je altijd gebruiken
Peter heeft altijd wat te zeiken zeker als je iets stouts over tanja zegt.quote:Op zondag 29 januari 2006 02:06 schreef Muerte het volgende:
[..]
Mwoah.. pfff.. Peter, gewoon doorgaan, gaat fantastisch en ik mag het graag lezen/kijken.![]()
![]()
Ik ga me er geen zak van aantrekken in ieder geval. Ik vind het wel prettig en fijner. Beelden zeggen vaak meer dan woorden.quote:Op zondag 29 januari 2006 02:08 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja jongens hoor eens hier gaan we ons natuurlijk niet aan storenDat rooie kruis figuur kan de pot op.
![]()
Het is hier vaak lachen. Maar ook huilen, maar weet jij ls geen ander....quote:Op zondag 29 januari 2006 02:04 schreef tann het volgende:
nou lekker slim kheb et gevonden hoor, thnx nog voor de complimenten!! wel lachu deze site tot nu toe...ghehe
x BBT
Gewoon door gaan het ziet er prachtig uit en de caps zijn een prima aanvulling.quote:Op zondag 29 januari 2006 02:05 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Doe ik ook daarom Cap ik ook voor de SV, en als we andere caps gebruiken dan zetten we het er altijd bij
Tanja is niet liev!!quote:Op zondag 29 januari 2006 02:09 schreef regenworm het volgende:
[..]
Peter heeft altijd wat te zeiken zeker als je iets stouts over tanja zegt.
quote:Op zondag 29 januari 2006 02:06 schreef Muerte het volgende:
[..]
Mwoah.. pfff.. Peter, gewoon doorgaan, gaat fantastisch en ik mag het graag lezen/kijken.![]()
![]()
Dat heb ik dus vanmiddag ook al gezegdquote:Op zondag 29 januari 2006 02:09 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Nou........ik lees altijd alle (ja ja alle SC's na) en daar heb ik dus ook gelezen dat een lap tekst zoals Buswatcher post (waarvoor hulde
) prettiger is dan een paar regels plus een bijbehorende cap.....
IK persoonlijk............hou niet van die lappen tekst (knap dat het zo woord voor woord wordt weergegeven!) en heb de neiging om door te scrollen. Ik persoonlijk hou meer van korte bondige updates al dan niet vergezeld van caps.
Maar ja sommige storen zich eraan, IKKE niet hoor M-en-A en A-en-M![]()
Pareltjeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |