quote:Op zondag 29 januari 2006 01:55 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Ik mag niet meer zoveel cappen voor de SV![]()
quote:Op zondag 29 januari 2006 02:00 schreef cuall het volgende:
[..]
van wie niet???????
Welke Hummie zit zich hier met de regels te bemoeien, of zit er ook al een Rode Kruis mongool zich met onze SV te bemoeien
![]()
Dat heeft iedereen nu al gevraagd volgens mij. Misschien kan A even uitleg gevenquote:
Of is het toch een RAR bestand?quote:
Niets van aantrekken, gewoon verder gaan zoals je gewend bent, azijnpissers zullen er altijd zijn.quote:Op zondag 29 januari 2006 01:55 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Ik mag niet meer zoveel cappen voor de SV![]()
klopt maar ik wil nu geen discussie hierover starten.quote:Op zondag 29 januari 2006 02:00 schreef Morwen het volgende:
[..]
En terecht, dat je leeft that isIk vind het echt onzin, beter teveel dan niks toch?
Jep ik ook... en caps erbij leest een heel stuk prettiger. Heb je toch een beeld erbijquote:Op zondag 29 januari 2006 02:01 schreef Muerte het volgende:
[..]
Niets van aantrekken, gewoon verder gaan zoals je gewend bent, azijnpissers zullen er altijd zijn.
Als ik wil weten wat er gebeurd is op een dag dat ik de streams niet heb kunnen volgen lees en kijk ik met veel plezier de SV van die dag.![]()
Je wilt er 2x geen discussie over startenquote:Op zondag 29 januari 2006 02:01 schreef regenworm het volgende:
[..]
klopt maar ik wil nu geen discussie hierover starten.
Had het al gelezenquote:Op zondag 29 januari 2006 02:02 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Commentaren en huldes over de Streamverslagen
Okquote:Op zondag 29 januari 2006 02:01 schreef regenworm het volgende:
[..]
daswel duuubbbelquote:Op zondag 29 januari 2006 02:02 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Je wilt er 2x geen discussie over starten
Maak dat P6K maar wijsquote:Op zondag 29 januari 2006 02:00 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Cappen moet je ook aan de cappers over laten ja
De caps in het SC mag je altijd gebruiken
quote:Op zondag 29 januari 2006 02:02 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Ach, alle posts behalve die ene (Peter, jij aapquote:Op zondag 29 januari 2006 02:02 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Over de caps en het feit dat hij nog steeds leeft, denk ikquote:Op zondag 29 januari 2006 02:02 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Je wilt er 2x geen discussie over starten
P6K is niet wijs... als hij of zij daarover valtquote:
quote:Op zondag 29 januari 2006 02:00 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Whahahaha... geweldig. Cuall in actie.
uhm.... kom even op msn wil je...
Hij wil geen discussie starten over het feit dat ie nog leeftquote:Op zondag 29 januari 2006 02:04 schreef Morwen het volgende:
[..]
Over de caps en het feit dat hij nog steeds leeft, denk ik![]()
![]()
Doe ik ook daarom Cap ik ook voor de SVquote:Op zondag 29 januari 2006 02:00 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Cappen moet je ook aan de cappers over laten ja
De caps in het SC mag je altijd gebruiken
Je haalt me de woorden uit mijn mond, als we thuis komen van een late dienst (we zijn van huis vanaf circa 16:30 tot 01:30), kijkt en lees ik als eerste de streamsverslagen en vind het machtig mooi als er caps tussen staan, dan kan ik me een beetje een voorstelling maken hoe de avond verlopen is.quote:Op zondag 29 januari 2006 02:01 schreef Muerte het volgende:
[..]
Niets van aantrekken, gewoon verder gaan zoals je gewend bent, azijnpissers zullen er altijd zijn.
Als ik wil weten wat er gebeurd is op een dag dat ik de streams niet heb kunnen volgen lees en kijk ik met veel plezier de SV van die dag.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |