Tja, maar dan heb je ook wat goedsquote:Op zondag 29 januari 2006 00:16 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dank je welWas wel ff werk, maar ze staan er allemaal
ik weet zijn medische stand ook niet maar uit eigen ervaring gaat dat heel snelquote:Op zondag 29 januari 2006 00:20 schreef Bluezz het volgende:
Die foto van Krol aan het begin van dit topic, tis net of ie afgevallen is
Ziet er slecht uit....
Hahahaha ik weet het nog ja... hij zou pas bij BB6 misschien terugkomenquote:
quote:Op zondag 29 januari 2006 00:22 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Beertje toch
Wat ben je weer adrem
Hi Bluezzquote:Op zondag 29 januari 2006 00:20 schreef Bluezz het volgende:
Die foto van Krol aan het begin van dit topic, tis net of ie afgevallen is
Ziet er slecht uit....
quote:Op zondag 29 januari 2006 00:21 schreef lovebear het volgende:
[..]
En als er nou geen maan is![]()
dan moet iemand zeker de hele tijd gebukt staan voor een volle maan
Nopquote:Op zondag 29 januari 2006 00:25 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ik zei een tijdje geleden dat is rustige aan zou gaan doen.
Is niet veel meer van over.
zoals afgesprokenquote:Op zondag 29 januari 2006 00:25 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ik zei een tijdje geleden dat is rustige aan zou gaan doen.
Is niet veel meer van over.
Moet je je eens voorstellen hoevel ie zou posten als ie niet rustiger aan had gedaanquote:Op zondag 29 januari 2006 00:23 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hahahaha ik weet het nog ja... hij zou pas bij BB6 misschien terugkomen![]()
![]()
Hij is zo goed dat je er bleek van wegtrekt ? Dat was niet helemaal het gewenste effectquote:
quote:Op zondag 29 januari 2006 00:21 schreef lovebear het volgende:
[..]
En als er nou geen maan is![]()
dan moet iemand zeker de hele tijd gebukt staan voor een volle maan
quote:Op zondag 29 januari 2006 00:25 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Moet je je eens voorstellen hoevel ie zou posten als ie niet rustiger aan had gedaan
quote:Op zondag 29 januari 2006 00:23 schreef Snaptnix het volgende:
Hi Bluezz
Hij ziet er niet echt gezond uit inderdaad, moe warschijnlijk. Wel te hopen iig.Maar een paar killotjes mocht ie best kwijtraken hoor
Nou, ik heb liever dat ie ver bij me vandaan blijft tijdens nachtelijke zwempartijen. Die hoeft het dus echt niet te doenquote:
Roel komt uit Rotterdam, ik niet,quote:Op zondag 29 januari 2006 00:23 schreef Peter6000 het volgende:
Ronnie Tober komt ook uit Apeldoorn, net als ik
Arme maan om daar mee vergeleken te wordenquote:
En daar hebben we ons "nachtspookmodje"quote:
Klopt helemaal maar jullie waren veel te aardig voor mij.quote:Op zondag 29 januari 2006 00:23 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hahahaha ik weet het nog ja... hij zou pas bij BB6 misschien terugkomen![]()
![]()
Heeeeeeeeeej Bluezzsisterquote:
Geen verantwoordelijkheden afschuiven ajbquote:Op zondag 29 januari 2006 00:28 schreef regenworm het volgende:
[..]
Klopt helemaal maar jullie waren veel te aardig voor mij.![]()
![]()
Zat meer te denken hoe je m kan tergenquote:Op zondag 29 januari 2006 00:28 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Arme maan om daar mee vergeleken te worden![]()
Vertelquote:Op zondag 29 januari 2006 00:29 schreef lovebear het volgende:
[..]
Zat meer te denken hoe je m kan tergen![]()
Had ik op het niveau van FB gezetenquote:Op zondag 29 januari 2006 00:25 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Moet je je eens voorstellen hoevel ie zou posten als ie niet rustiger aan had gedaan
Beperkt, maar wel lekker overzichtelijkquote:Op zondag 29 januari 2006 00:29 schreef BONG4002 het volgende:
Frank snapt niet dat de BB5 bewoners zo weer terug willen in BB, hij vind het een kleine wereld
nee aan drkaakquote:Op zondag 29 januari 2006 00:30 schreef Bluezz het volgende:
Wat had Dido nou? Ontsteking aan haar vagina?
quote:Op zondag 29 januari 2006 00:30 schreef Bluezz het volgende:
Nou Bonnie dat had ik ook niet van je verwachtquote:Op zondag 29 januari 2006 00:30 schreef BONG4002 het volgende:
Bonnie ziet het als een verrijking van haar leven, ze had niet gedacht dat ze zo actief kon zijn
quote:Op zondag 29 januari 2006 00:30 schreef Bluezz het volgende:
Whahaha misschien wel... maar volgens Nathalie kiesontstekingquote:Op zondag 29 januari 2006 00:30 schreef Bluezz het volgende:
Bijna goed, het was een kut-kies.quote:Op zondag 29 januari 2006 00:30 schreef Bluezz het volgende:
Ik kan het ergens wel begrijpen, het is een klein maar wel veilig wereldje, je zit afgeschermd van het "kwaad" (de buitenwereld) dus snap de gedachtengang wel van een aantal BB5'ers (die dit dus noemde)quote:Op zondag 29 januari 2006 00:30 schreef Talitha het volgende:
[..]
Beperkt, maar wel lekker overzichtelijk![]()
Oeh die zijn ook lastigquote:Op zondag 29 januari 2006 00:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Bijna goed, het was een kut-kies.
Het is dat Lieske er niet was... anders had je makkelijk op de 600 geëindigdquote:Op zondag 29 januari 2006 00:30 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dit was een uitschieter erg veel caps gemaakt van mijn BB5 vrienden.
Lijkt mij een wereld vreemde Amsterdammer die Frankquote:Op zondag 29 januari 2006 00:29 schreef BONG4002 het volgende:
Frank snapt niet dat de BB5 bewoners zo weer terug willen in BB, hij vind het een kleine wereld
Eerst alles verstoppen van mquote:
Die nooit Alcohol drinkt notabenequote:Op zondag 29 januari 2006 00:33 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Lijkt mij een wereld vreemde Amsterdammer die Frank![]()
![]()
Foto's van maken en op internet dreigen te verspreidenquote:Op zondag 29 januari 2006 00:33 schreef lovebear het volgende:
[..]
Eerst alles verstoppen van m
hem goed vast zetten tjaals maan mag je niet vallen.
En hem gewoon vierkant uit blijven lachen.
Tot t schaamrood op znkaken staat
Maar als ze er ook echt langere tijd zouden moeten zitten, dan zouden ze snel van gedachten veranderen denk ik. Het gras is altijd groener...quote:Op zondag 29 januari 2006 00:32 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik kan het ergens wel begrijpen, het is een klein maar wel veilig wereldje, je zit afgeschermd van het "kwaad" (de buitenwereld) dus snap de gedachtengang wel van een aantal BB5'ers (die dit dus noemde)
Oeh...Beertje tochquote:Op zondag 29 januari 2006 00:33 schreef lovebear het volgende:
[..]
hem goed vast zetten tjaals maan mag je niet vallen.
quote:Op zondag 29 januari 2006 00:34 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Foto's van maken en op internet dreigen te verspreiden![]()
Verdomme Beertje, dit is nog een samenhangend verhaal ook! En het is al half een!quote:Op zondag 29 januari 2006 00:33 schreef lovebear het volgende:
[..]
hem goed vast zetten tja als maan mag je niet vallen.
Meer verdiepen in mensen is je vreemd?quote:Op zondag 29 januari 2006 00:31 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Nou Bonnie dat had ik ook niet van je verwacht![]()
Misschien wel mijn record staat op 503 postings in 24 uur.quote:Op zondag 29 januari 2006 00:32 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Het is dat Lieske er niet was... anders had je makkelijk op de 600 geëindigd![]()
Henk mag ik toch nietquote:Op zondag 29 januari 2006 00:34 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Oeh...Beertje toch![]()
Wat kan je gemeen zijn![]()
![]()
maar Henk doucht zich daar toch nietquote:Op zondag 29 januari 2006 00:34 schreef White_Pearl het volgende:
Ronnie moet! het toch even vragen van de camera's in de douch![]()
Ik heb trouwens niet helemaal meegekregen waarom Lieske er niet was?quote:Op zondag 29 januari 2006 00:32 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Het is dat Lieske er niet was... anders had je makkelijk op de 600 geëindigd![]()
Denk dat Henk me dan eerder slecht zal noemenquote:
Ze was druk met de ontgroeningsperiode bezigquote:Op zondag 29 januari 2006 00:35 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ik heb trouwens niet helemaal meegekregen waarom Lieske er niet was?
Je kan ook doorscrollen natuurlijkquote:Op zondag 29 januari 2006 00:35 schreef demins het volgende:
[..]
Verdomme Beertje, dit is nog een samenhangend verhaal ook! En het is al half een!![]()
Maar Frank welquote:Op zondag 29 januari 2006 00:35 schreef D.Rose het volgende:
[..]
maar Henk doucht zich daar toch niet
Crisisquote:Op zondag 29 januari 2006 00:35 schreef regenworm het volgende:
[..]
Misschien wel mijn record staat op 503 postings in 24 uur.
Dr zit toch een lief kleinquote:
Henk zegt wel meerquote:Op zondag 29 januari 2006 00:36 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Denk dat Henk me dan eerder slecht zal noemen![]()
Ach wat hij zegt boeit metoch niquote:Op zondag 29 januari 2006 00:36 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Denk dat Henk me dan eerder slecht zal noemen![]()
Hij kan het leuk vertellen allemaalquote:Op zondag 29 januari 2006 00:36 schreef Peter6000 het volgende:
Ronnie blijft toch nog ff, om zijn pilsje op te drinken
Ja precies, daar luisteren we gewoon niet naarquote:
Gelijk heeft ie, zoals de rest word weggebonjourdquote:Op zondag 29 januari 2006 00:36 schreef Peter6000 het volgende:
Ronnie blijft toch nog ff, om zijn pilsje op te drinken
ach, dat is nog nietsquote:Op zondag 29 januari 2006 00:35 schreef regenworm het volgende:
[..]
Misschien wel mijn record staat op 503 postings in 24 uur.
Iedereen heeft wel een klein duiveltje in zichquote:Op zondag 29 januari 2006 00:36 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dr zit toch een lief kleintje in je
Nou gebruikt wel, maar in zijn (is hier ook een sterretje op het toetsenbord)quote:
Ik ook niet en kan het nergens vinden.quote:Op zondag 29 januari 2006 00:35 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ik heb trouwens niet helemaal meegekregen waarom Lieske er niet was?
we luisteren wel, maar we doen er niets meequote:Op zondag 29 januari 2006 00:37 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ja precies, daar luisteren we gewoon niet naar
quote:Op zondag 29 januari 2006 00:37 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ik ook niet henk is een klootzak.
Nee zag er vorige week een met 1313 posts geloof ik, en dat was nog niet eens het hoogste aantal ooitquote:
quote:Op zondag 29 januari 2006 00:37 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ik ook niet henk is een klootzak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |