Nou, ik heb liever dat ie ver bij me vandaan blijft tijdens nachtelijke zwempartijen. Die hoeft het dus echt niet te doenquote:
Roel komt uit Rotterdam, ik niet,quote:Op zondag 29 januari 2006 00:23 schreef Peter6000 het volgende:
Ronnie Tober komt ook uit Apeldoorn, net als ik
Arme maan om daar mee vergeleken te wordenquote:
En daar hebben we ons "nachtspookmodje"quote:
Klopt helemaal maar jullie waren veel te aardig voor mij.quote:Op zondag 29 januari 2006 00:23 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hahahaha ik weet het nog ja... hij zou pas bij BB6 misschien terugkomen![]()
![]()
Heeeeeeeeeej Bluezzsisterquote:
Geen verantwoordelijkheden afschuiven ajbquote:Op zondag 29 januari 2006 00:28 schreef regenworm het volgende:
[..]
Klopt helemaal maar jullie waren veel te aardig voor mij.![]()
![]()
Zat meer te denken hoe je m kan tergenquote:Op zondag 29 januari 2006 00:28 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Arme maan om daar mee vergeleken te worden![]()
Vertelquote:Op zondag 29 januari 2006 00:29 schreef lovebear het volgende:
[..]
Zat meer te denken hoe je m kan tergen![]()
Had ik op het niveau van FB gezetenquote:Op zondag 29 januari 2006 00:25 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Moet je je eens voorstellen hoevel ie zou posten als ie niet rustiger aan had gedaan
Beperkt, maar wel lekker overzichtelijkquote:Op zondag 29 januari 2006 00:29 schreef BONG4002 het volgende:
Frank snapt niet dat de BB5 bewoners zo weer terug willen in BB, hij vind het een kleine wereld
nee aan drkaakquote:Op zondag 29 januari 2006 00:30 schreef Bluezz het volgende:
Wat had Dido nou? Ontsteking aan haar vagina?
quote:Op zondag 29 januari 2006 00:30 schreef Bluezz het volgende:
Wat had Dido nou? Ontsteking aan haar vagina?
Nou Bonnie dat had ik ook niet van je verwachtquote:Op zondag 29 januari 2006 00:30 schreef BONG4002 het volgende:
Bonnie ziet het als een verrijking van haar leven, ze had niet gedacht dat ze zo actief kon zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |