Echt een leuke meidquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:54 schreef Snaptnix het volgende:
Dag Mieke, bedankt voor een leuke avond ±W
[afbeelding]
Just Copypaste en dan is het zo klaarquote:
Kan je het beste via Internet vanaf aflevering 1 gaan kijkenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:55 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat "Vuurzee" gebeuren schijnt wel goed te zijn.....misschien moet ik dat ook eens gaan zien
Dat wel maar het gaat op een gegeven moment erg vervelen.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:55 schreef Talitha het volgende:
[..]
Als je de SC-topics terugleest dan geeft Viola toch ook een heleboel stof om over na te praten![]()
Ach morgen is nog maar ff een minuutje of driequote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:55 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ik zal wel weer tot morgen moeten wachten, misschien zo nog even kijken of ze bij de vara een keer heel snel zijn
een hele leuk meid wisselen met Violaquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:55 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Echt een leuke meid![]()
Ik kende haar helemaal niet tot vanavond maar ik mag haar meteen
Ik ookquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:54 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ik heb er in ieder geval nu al zin in![]()
Hmm...soort NL 24 dus? Moet ik het zo een beetje zien?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:56 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Kan je het beste via Internet vanaf aflevering 1 gaan kijken
Er komen na vanavond geloof ik nog maar 3 afleveringen, ben erg benieuwd hoe het afloopt.
En de hele beklemmende sfeer waarin het plaatsvindt, is zo goed![]()
maar dan blijft ie toch nog steeds lang, of niet somsquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:56 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Just Copypaste en dan is het zo klaar
Dit is veel gezelliger.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:56 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dat wel maar het gaat op een gegeven moment erg vervelen.
Tja was het maar waar...helaas de Holt keert weer terug, als de zus van Hummiequote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:57 schreef regenworm het volgende:
[..]
een hele leuk meid wisselen met Viola![]()
![]()
![]()
Ik ga ze wel uitzoekn morgen en dump ze in een Tober Topicquote:
Ik maak me er niet zo druk meer om.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:58 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dit is veel gezelliger.
Kliko is slecht voor je hart
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:58 schreef Athalon het volgende:
[..]
Ik ga ze wel uitzoekn morgen en dump ze in een Tober Topic![]()
![]()
heeft ie een topic\?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:58 schreef Athalon het volgende:
[..]
Ik ga ze wel uitzoekn morgen en dump ze in een Tober Topic![]()
![]()
Ben jij slimmer dan ik.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:59 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ik maak me er niet zo druk meer om.
Moet ik nu al naar huisquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:59 schreef regenworm het volgende:
Henk het is 12 uur iedereen moet naar huis toe
T "spookuur" is begonnenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:59 schreef regenworm het volgende:
Henk het is 12 uur iedereen moet naar huis toe
Lijkt me handig, de kaboutertjes komen het waarschijnlijk niet doenquote:
24 ken ik nietquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:57 schreef BONG4002 het volgende:
Hmm...soort NL 24 dus? Moet ik het zo een beetje zien?
Die had voor mij ook wel mogen blijvenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:54 schreef Snaptnix het volgende:
Dag Mieke, bedankt voor een leuke avond
[afbeelding]
Dacht dat viool pas later vandaag terugkwamquote:Op zondag 29 januari 2006 00:00 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
T "spookuur" is begonnenm.a.w. bedtijd
Als het goed is welquote:Op zondag 29 januari 2006 00:01 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Dacht dat viool pas later vandaag terugkwam![]()
quote:Op zondag 29 januari 2006 00:01 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Dacht dat viool pas later vandaag terugkwam![]()
Erger me wel aan haar maar het heeft weinig zin om kwaad te worden.quote:Op zondag 29 januari 2006 00:00 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ben jij slimmer dan ik.
Als ik haar al zie dan stijgt me bloeddruk
Neequote:Op zondag 29 januari 2006 00:00 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Lijkt me handig, de kaboutertjes komen het waarschijnlijk niet doen![]()
Ja, ze zei vandaag dat ze pas rond de lunch terug zou komenquote:
zal wel voor de lunch zijnquote:Op zondag 29 januari 2006 00:02 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ja, ze zei vandaag dat ze morgen pas rond de lunch terug zou komenEn Henk moet naar z'n uitreiking
![]()
Was dat maar waar dan kwam ze echt niet meer terugquote:Op zondag 29 januari 2006 00:02 schreef regenworm het volgende:
[..]
Erger me wel aan haar maar het heeft weinig zin om kwaad te worden.
Je zit thuis en je hebt totaal geen invloed op het programma.
Maar dr geest waard daar zeker rondquote:Op zondag 29 januari 2006 00:02 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ja, ze zei vandaag dat ze morgen pas rond de lunch terug zou komenEn Henk moet naar z'n uitreiking
![]()
Heb ik Sesamstraat gemistquote:Op zondag 29 januari 2006 00:03 schreef regenworm het volgende:
[..]
Jij zeker sesamstraat is al lang afgelopen![]()
![]()
Dat op zeker. Die kliko lucht zal niet 1 2 3 weg zijn. Dat blijft daar toch echt nog wel even hangenquote:Op zondag 29 januari 2006 00:03 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Maar dr geest waard daar zeker ronddat kan ik je op een briefje geven, dat huis is bij deze vervloekt
![]()
![]()
![]()
http://www.sesamstraat.nl/quote:Op zondag 29 januari 2006 00:03 schreef Talitha het volgende:
[..]
Heb ik Sesamstraat gemist. Waar kan ik het streamverslag vinden ?
![]()
Mochten jullie haar missen staat onder de Viola Topic nog een nieuwe 'lieve Peter brief klaar hoor.quote:Op zondag 29 januari 2006 00:03 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Maar dr geest waard daar zeker ronddat kan ik je op een briefje geven, dat huis is bij deze vervloekt
![]()
![]()
![]()
Dat niet, word ene "R.H." schijntquote:Op zondag 29 januari 2006 00:04 schreef MissJ. het volgende:
Zou Ronnie Tober de nieuwe manager worden....kreeg zo ineens dat idee.
Nee joh. Ze verslaapt d'r eigen flink. Kijkt nog even op internet, schrikt zich te pletter door de reacties en keert nooit meer terug in het huisquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |