Nee hoor ik vind ze ook leuk en gekquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:49 schreef Snaptnix het volgende:
Ben ik nu de enige die blauw ligt om Bonnie en Anita. Die 2 zijn echt gek![]()
[afbeelding]
Regenworm ookquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:51 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Met de bingo zou er toch ook elke keer een artiest komen.
Rooie zit klaar hoor woensdag![]()
nee misschien niet BONG, maar ik hou iig wel van zo'n feestje op zijn tijd gezellig hoor,quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:50 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Als het altijd zo zou zijn was er geen oorlog meer nodig
Even doorbijtenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:52 schreef Athalon het volgende:
Dat waren dan 300 Caps, nu nog de zin om ze erop te zetten![]()
Zijn danspasjes lagen waarschijnlijk nog thuis... Uiteraard zal henk niet zo'n "platte" vertoning gewenst hebben voor zijn Manager periodequote:
en zo is datquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:52 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
nee misschien niet BONG, maar ik hou iig wel van zo'n feestje op zijn tijd gezellig hoor,
geen poespasgewoon een heleboel fun en lekker mee bléren
![]()
Staat op video, ga zometeen lekker kijkenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:52 schreef Manu82 het volgende:
Hey peter heb je vuurzee al gezien en zo ja niets verklappen maar was het leuk?
Precies, het beloofd iig een hele gezellige avond te wordenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:50 schreef regenworm het volgende:
[..]
verheug ik al een beetje op de Hollandse avond.
Het is totaal niet mijn muziek maar de sfeer is fantastisch
en dat is ook leuk voor ons.quote:
Ik heb er in ieder geval nu al zin inquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:53 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Precies, het beloofd iig een hele gezellige avond te wordenleuk hoor!
Misschien een leuke cap avond.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:53 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Precies, het beloofd iig een hele gezellige avond te wordenleuk hoor!
Als je de SC-topics terugleest dan geeft Viola toch ook een heleboel stof om over na te pratenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:53 schreef regenworm het volgende:
[..]
en dat is ook leuk voor ons.
Vrolijke mensen geven een hoop gezelligheid af.
En dat kan je van Viola niet zeggen.
Het is wel te hopen dat ze met ons mee leest.
Dat "Vuurzee" gebeuren schijnt wel goed te zijn.....misschien moet ik dat ook eens gaan zienquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:53 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Staat op video, ga zometeen lekker kijken![]()
ik zal wel weer tot morgen moeten wachten, misschien zo nog even kijken of ze bij de vara een keer heel snel zijnquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:53 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Staat op video, ga zometeen lekker kijken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |