met een of andere vent die van SM houdtquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:46 schreef bunnyma het volgende:
Krol getrouwd?
D'n Oekel van Boekel???quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:46 schreef demins het volgende:
Als Henk zingt is het net Sjef van Oekel!![]()
Vindt ik ook hoor wormpje zulke feestjes zijn vaak het gezelligstquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:46 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ronnie brengt wel leven in het Hotel.
Beter dan zo'n BoBo feest.
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:47 schreef regenworm het volgende:
[..]
met een of andere vent die van SM houdt
Toch wat leuks aan Henk dusquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:47 schreef regenworm het volgende:
[..]
met een of andere vent die van SM houdt
Als het altijd zo zou zijn was er geen oorlog meer nodigquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:48 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Vindt ik ook hoor wormpje zulke feestjes zijn vaak het gezelligst![]()
![]()
![]()
Hij zat wel mee te zingen hoorquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:49 schreef regenworm het volgende:
[..]
Henk zit erbij al een zoutzak geen reclame voor het hotel.
Ze kunnen het goed samen vindenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:49 schreef Snaptnix het volgende:
Ben ik nu de enige die blauw ligt om Bonnie en Anita. Die 2 zijn echt gek![]()
[afbeelding]
verheug ik al een beetje op de Hollandse avond.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:48 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Vindt ik ook hoor wormpje zulke feestjes zijn vaak het gezelligst![]()
![]()
![]()
Dat zei ik al, die hebben elkaar DIK gevondenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:49 schreef Snaptnix het volgende:
Ben ik nu de enige die blauw ligt om Bonnie en Anita. Die 2 zijn echt gek![]()
[afbeelding]
Met de bingo zou er toch ook elke keer een artiest komen.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:49 schreef Peter6000 het volgende:
Heb best wel zin in de Hollandse avond van woensdag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |