Hoeveel is 40x60 ?quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:31 schreef Ayaxola het volgende:
Laatst was het 60 cent volgens mij.
Maar dat is best veel!
Nu 60 cent. Eerst 70quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:26 schreef Kirstenn het volgende:
Nou ik stem met mn eigen tel. denk ik 10 x per week.. dus 40 xper maand..
hoeveel kost 1 x stemmen?
quote:
Het was nu over een maand hequote:Op woensdag 1 februari 2006 21:47 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
![]()
Daarom zat Ellen dus niet op de kruk![]()
Iets minder, maar heb dan een feest.. dus ga IEDEREEN laten stemmenquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:01 schreef Woelli het volgende:
Stemmen jullie zaterdag weer zo veel dan![]()
Wel op Ellen hoop ikquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:12 schreef Kirstenn het volgende:
[..]
Iets minder, maar heb dan een feest.. dus ga IEDEREEN laten stemmen![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:34 schreef Kirstenn het volgende:
[..]
UITERAARD, hoe kan je daaraan twijfelen![]()
Wat het ook zij, het wordt vast weer héél bijzonder.quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:00 schreef Svensational het volgende:
Ik ben benieuwd wat Ellen zaterdag gaat zingen.
quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:03 schreef Marble het volgende:
[..]
Wat het ook zij, het wordt vast weer héél bijzonder.
Bijzonder slaapverwekkend, welteverstaan.
Ik zou inderdaad niet in slaap kunnen vallen met dat agressieve geluidquote:
NOUJA zeg.. Raffaela is wat met dr gekakelquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zou inderdaad niet in slaap kunnen vallen met dat agressieve geluid.
Je hoeft niet altijd meteen in de verdediging te schieten als iemand iets negatiefs over Ellen zegt hoor. Dit topic is om je mening te geven over Ellen, positief danwel negatief.quote:
Idd, als zij bezig is moet ik altijd gapenquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:03 schreef Marble het volgende:
[..]
Wat het ook zij, het wordt vast weer héél bijzonder.
Bijzonder slaapverwekkend, welteverstaan.
Dat vind ik ook altijd wel grappig hier jaquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:29 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je hoeft niet altijd meteen in de verdediging te schieten als iemand iets negatiefs over Ellen zegt hoor. Dit topic is om je mening te geven over Ellen, positief danwel negatief.
Wil net zeggen, net ofdat alleen hier isquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat komt in elk topic voor, bij het Floortje topic had ik laatst ook iets fout gezegd en ik werd meteen voor alles wat mooi en lelijk is uitgemaakt. Zelfde verhaal bij Marescha.
Overdrijven kan ook hé.. ik denk dat het komt omdat Ellen het meest wordt afgekraaktquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:21 schreef Ayaxola het volgende:
Het is overal wel een beetje, maar lang niet zo erg als hier![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:35 schreef Kirstenn het volgende:
[..]
Overdrijven kan ook hé.. ik denk dat het komt omdat Ellen het meest wordt afgekraakt![]()
Mwahquote:
Dit is toch mijn mening?quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:29 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je hoeft niet altijd meteen in de verdediging te schieten als iemand iets negatiefs over Ellen zegt hoor. Dit topic is om je mening te geven over Ellen, positief danwel negatief.
Dat denk ik ook. Toen met liveshow 1 was het echt Renske, Ellen, I-Jay en Serge moeten er uit. Nou Renske en I-Jay zijn der nu uit. Sege word alleen maar beter vind iedereen. En dan blijft Ellen over. Terwijl Ellen ook steeds groeit.quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:35 schreef Kirstenn het volgende:
[..]
Overdrijven kan ook hé.. ik denk dat het komt omdat Ellen het meest wordt afgekraakt![]()
Ik ben geen fan van Ellen, maar Aaron, Serge en Harm vind ik echt nog veel slechter.quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:00 schreef Woelli het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Toen met liveshow 1 was het echt Renske, Ellen, I-Jay en Serge moeten er uit. Nou Renske en I-Jay zijn der nu uit. Sege word alleen maar beter vind iedereen. En dan blijft Ellen over. Terwijl Ellen ook steeds groeit.
Maar je moet echt van Ellen's stem houden!
Gelukkig maarquote:Op donderdag 2 februari 2006 17:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van Ellen, maar Aaron, Serge en Harm vind ik echt nog veel slechter.
Harm zingt nog niet eens zo gek, maar zijn persoonlijkheid laat mijn nekharen gewoon overeind staan. Profiteur, lapzwans, niet veelzijdig, alles aan die gast doet me rillen.quote:
Ik zeg niet dat ik haar mag... maar van die andere 3 krijg ik slapeloze nachten. en dat is niet positief bedoeld!quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:05 schreef Woelli het volgende:
Ow![]()
Ik meende in begin dat Ellen echt dat meisje was die niemand mocht![]()
Ik vind zijn uitspraak heel erg onduiderlijkquote:Op donderdag 2 februari 2006 17:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Harm zingt nog niet eens zo gek, maar zijn persoonlijkheid laat mijn nekharen gewoon overeind staan. Profiteur, lapzwans, niet veelzijdig, alles aan die gast doet me rillen.
Helaas niet. Denk ik.quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:18 schreef Kirstenn het volgende:
Oh.. dan staat Ellen dr misschien nog neit eens zo slecht voor![]()
www.totallyellen.nlquote:Op donderdag 2 februari 2006 19:34 schreef migebiggie het volgende:
Woelli leuke foto daarbovenhoe kom je daaraan ?
Staat op totallyellen.nlquote:Op donderdag 2 februari 2006 19:34 schreef migebiggie het volgende:
Woelli leuke foto daarbovenhoe kom je daaraan ?
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:44 schreef sbientje het volgende:
W O E L L I
jou zoek ik
zat jij gisteren in de chat met raf en angelique? dacht dat ik jouw nickname voorbij hoorde komen
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:28 schreef -Hans- het volgende:
Mag van mij, samen met Floortje de finale wel halen. Ellen heeft een leuke uitstraling, en kan ook wel aardig zingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |