Juist!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:50 schreef shiNinG_staR het volgende:
Als dat zo is mag hij gelijk moven. En Marescha mag weer terug.
Laat dat Saskia niet horen.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Serge klinkt toch ook niet. Ik bedoel dan de naam en de zang.
Dan vind ik dat Christon ook nog 1 kans magquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:50 schreef shiNinG_staR het volgende:
Als dat zo is mag hij gelijk moven. En Marescha mag weer terug.
Je bent echt fokking blind als je zijn toetje leuk vindt. Enge griebus.quote:Op zondag 29 januari 2006 00:10 schreef _evenstar_ het volgende:
serge is puur door omdat die overgeile pubersletjes op hem stemmen omdat die schijnbaar een leuk toetje heb![]()
Graag! Zijn we hier meteen van de huilanders verlostquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:27 schreef Insomaniac het volgende:
Ik stel voor om Limburg inderdaad onafhankelijk te maken,
Ik denk eerst Serge - Angelique - Ellen - Aaron - Harmquote:Op zondag 29 januari 2006 10:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Eerst serge, dan Aãäaron en dan kan Ellen er wel uit.
Nee, Aäron gaat er denk ik wel eerder uit.quote:Op zondag 29 januari 2006 10:38 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ik denk eerst Serge - Angelique - Ellen - Aaron - Harm![]()
Dat is jammer, want ik wil gewoon dat serge gediskwalificeerd gaat worden ofzoquote:Op zondag 29 januari 2006 11:32 schreef charmed_angel het volgende:
EEN SMSBOMYeah right!
Dat gaat niet naar zulke nummers, en ik kan het weten![]()
Geprobeerd bij Dewi maar dat gaat gewoon niet!![]()
Dus dit is een bullshit fantasie roddel verhaal![]()
Hey ik ben geen overgeile puberslet! Ik vind hem gewoon wel goed zingen.... ok hij is ook wel leuk. Maar vooral hij is ook erg aardig.... alleen zijn vrienden zijn sufquote:Op zondag 29 januari 2006 00:10 schreef _evenstar_ het volgende:
serge is puur door omdat die overgeile pubersletjes op hem stemmen omdat die schijnbaar een leuk toetje heb![]()
quote:Op zondag 29 januari 2006 11:33 schreef charmed_angel het volgende:
vind hem gewoon wel goed zingen....
Of je leest gewoon even goed. Er werd gezegd dat de SMS-bom mislukt was.quote:Op zondag 29 januari 2006 11:32 schreef charmed_angel het volgende:
EEN SMSBOMYeah right!
Dat gaat niet naar zulke nummers, en ik kan het weten![]()
Geprobeerd bij Dewi maar dat gaat gewoon niet!![]()
Dus dit is een bullshit fantasie roddel verhaal![]()
Ik ben geen zeldzame serge fan. Er zijn nog genoeg andere die hem goed vinden... Je had de zaal gister eens moeten horen! Wowquote:Op zondag 29 januari 2006 14:11 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Of je leest gewoon even goed. Er werd gezegd dat de SMS-bom mislukt was.
Ik geef alleen maar door wat ik uit eerste hand heb gehoord, en omdat jij niet kan lezen en wél een -zeldzame- fan bent van Serge, maakt het niet meteen bullshit fantasie.
Ok dat had ik even verkeed gelezen.... over die sms-bom.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:10 schreef Insomaniac het volgende:
Daar hoorde hij twee jongens praten over het aantal stemmen dat ze deze week hadden geregeld en dat de sms-bom vorige week niet was doorgekomen.
heel limburgquote:Op zondag 29 januari 2006 15:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Een sms-bom geloof ik niet in, hij heeft gewoon een grote achterban.
Ik vond hem juist in de wildcard en de workshops zo goedquote:Op zondag 29 januari 2006 14:54 schreef charmed_angel het volgende:
Ik dnek dat veel mensen niet kunnen hebben dat Serge zo ver is gekomen. Ik vond Serge tijdens de wildcardronde ook niks..... maar sinds de tweede liveshow wel.... en hij wordt steeds beter![]()
ze zeggen dat de mensen in Limburg het rijkst zijn? Die hebben dus veel meer geld over om te stemmenquote:Op zondag 29 januari 2006 15:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
de Maastrichtenaren staan gewoon achter hem en blijven veel stemmen..
nee dat was hij ook niet. Ze zitten gewoon allemaal te balen dat Marescha eruit is. En ze moeten 1 iemand de schuld geven en dat is dus Serge.... erg kinderachtig maar: That's life!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |