Nergens, dat is duidelijkquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:26 schreef zoalshetis het volgende:
waar de fuck gaat dit topic over?
Over een nu al vergeten ex-Idols kandidaatquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:26 schreef zoalshetis het volgende:
waar de fuck gaat dit topic over?
Naaktfoto'squote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:13 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Je moet toch wat doen om popie te worden als je Idols uitgetieft wordt
Ieuwl, ik moet nu meteen aan de foto's van Sunny denken.quote:
Als ik uitgehuild ben komt ze heus wel terug hoor.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:21 schreef Skaai het volgende:
Nu moeten alle Maresha's uit de icons worden gesloopt
Niet waarschijnlijk in de FHM. Playboy misschien.... ??quote:
Nope.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:30 schreef PeRi het volgende:
Krijgen de overige finalisten ook zulke topics?
Hopelijk krijgt Raffa er één volgende weekquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:30 schreef PeRi het volgende:
Krijgen de overige finalisten ook zulke topics?
Neuh.quote:
Goeiequote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hopelijk krijgt Raffa er één volgende week.
Mee-eens , die mag er ook afquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hopelijk krijgt Raffa er één volgende week.
Dat commentaar was gewoon een hetze om de populariteit van Floortje te stuwen; wat bedoel je in godsnaam met vergat haar kijkers want dat slaat nergens op; en dat er geen verbetering was is logisch, want het kon al niet beter zo goed was ze.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:07 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Och ik heb wel respect voor haar, ik sta zelf niet op dat podium en zal er nooit staan. Maar ik ben blij dat ze weg is. elke week kreeg ze commentaar , ze vergat haar kijkers, en ze verbeterde zich niet.
er zijn genoeg kutfotos van haarquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:31 schreef zoalshetis het volgende:
zonder kutfoto geen belangstelling![]()
Er is altijd ruimte voor verbetering.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:34 schreef Marble het volgende:
[..]
Dat commentaar was gewoon een hetze om de populariteit van Floortje te stuwen; wat bedoel je in godsnaam met vergat haar kijkers want dat slaat nergens op; en dat er geen verbetering was is logisch, want het kon al niet beter zo goed was ze.
kom op zeg. ze was helemaal niet zo goed. ik vind angelique 10x beter zingen dat marescha. Maar daarstraks op rt5 backstage begon ze over hoe goed ze zelf was en dat ze zich niet uit het veld liet staan en dat ze gewoon door ging. Ja als de kijkers dat willen , alleen dat is ze vergeten, marescha dacht dat ze er al was ondanks de waarschuwingen van de kijkers door de sms en de juryquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:34 schreef Marble het volgende:
[..]
Dat commentaar was gewoon een hetze om de populariteit van Floortje te stuwen; wat bedoel je in godsnaam met vergat haar kijkers want dat slaat nergens op; en dat er geen verbetering was is logisch, want het kon al niet beter zo goed was ze.
Angelique is gewoon geen popidool, die past beter bij TROS Muziekland of zo. Zij is echt de vreemde eend in de bijt, er klopt iets niet. Ze zingt oké maar als ze door het Idols-decor loopt is het gewoon een Englishman in New York verhaal.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:37 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
kom op zeg. ze was helemaal niet zo goed. ik vind angelique 10x beter zingen dat marescha. Maar daarstraks op rt5 backstage begon ze over hoe goed ze zelf was en dat ze zich niet uit het veld liet staan en dat ze gewoon door ging. Ja als de kijkers dat willen , alleen dat is ze vergeten, marescha dacht dat ze er al was ondanks de waarschuwingen van de kijkers door de sms en de jury
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |