Ze krijgt iig de URL toegeschoven straksquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:00 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Krijgen we dan van die Menno op fok! praktijken![]()
Schiet nou maar opquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:07 schreef Insomaniac het volgende:
Ik open wel even een apart topic, dat is het imo wel waard?.
Kleed je warm aan. http://www.knmi.nl/actueel/images/tempgmt.pngquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik wil nog de stad in zo, Inso!
Moet je die bril op doen en zeggen dat je Herman bent kom je overal gratis binnenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik wil nog de stad in zo, Inso!
Zeg Stevie..kruip jij ff terug in je hol waar je vandaan kwam!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:10 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Moet je die bril op doen en zeggen dat je Herman bent kom je overal gratis binnen![]()
Of ze weigeren je natuurlijk![]()
Je staat ook met de suikermeisjes op de foto!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zeg Stevie..kruip jij ff terug in je hol waar je vandaan kwam!
De suikerschatjes zijn mijn favo bandjequote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Je staat ook met de suikermeisjes op de foto!![]()
![]()
Svurno in show zeggen we ergere dingen tegen elkaarquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:14 schreef Svensational het volgende:
Nou, ELM, zo is het wel weer genoeg.
Ja daar heb ik dan wel weer respect voorquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Je staat ook met de suikermeisjes op de foto!![]()
![]()
Het wordt gewoon vervelend, dat CDP-gebash de hele tijd, en nee, niet alleen van jou.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:17 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Svurno in show zeggen we ergere dingen tegen elkaar![]()
Stuur het password maar naar de echte Mares toe, kan ze ons verblijden met haar aanwezigheid.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:19 schreef WithMe het volgende:
Nou heeft m'n kloon ook weinig zin meer.
Ik wist hetquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:19 schreef WithMe het volgende:
Nou heeft m'n kloon ook weinig zin meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |