Volgens mij is ze dat al lang gedaan hoor.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik wou dr zeggen dat Fok toch achter dr stonden ff zeggen dat ze langs moet komen
![]()
Spreek maar niet voor mijquote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik wou dr zeggen dat Fok toch achter dr stonden ff zeggen dat ze langs moet komen
![]()
Heb je mijn SMS ook ontvangen?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:59 schreef Tom_Tom- het volgende:
Gelukkig krijg ik wel steunbetuigingen per sms..
Voor mij ook niet...quote:
Fok staat zeker niet achter haarquote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:02 schreef Svensational het volgende:
Heb je mijn SMS ook ontvangen?
Sorry, ik wist je nummer nietquote:
Dat was allang gedoemd te mislukken. Jij smste voor d'r.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:02 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dat huwelijk kun je nu wel vergeten.
Die Harm blijkt homo ?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:03 schreef Insomaniac het volgende:
Wat een bullshitaflevering weer.. Heb trouwens nog shocking news ook al, twijfel ik aan de betrouwbaarheid.
hahahaquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:02 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Hou toch op man, het zijn de Oscars niet![]()
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:03 schreef Insomaniac het volgende:
Wat een bullshitaflevering weer.. Heb trouwens nog shocking news ook al, twijfel ik aan de betrouwbaarheid.
Vertelquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:03 schreef Insomaniac het volgende:
Nou vertellen ook.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:03 schreef Insomaniac het volgende:
anders hadden ze wel allemaal gestemd op 'rquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:02 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Fok staat zeker niet achter haar
Ga je fok verlaten?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:03 schreef Insomaniac het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |