evenstar
Ik ken je voorgeschiedenis niet. Maar bv is wel "weer" op gang te krijgen door intensief aanleggen. Dus echt heel veel.
Over de allergie niet ieder kind reageert op de koemelk die in de bv terecht komt. Maar alleen door het te proberen kan je daar helaas achter komen.
Mijn dochtertje heeft bv gehad 2 jaar en 3 maanden en eigelijk sinds begin deze maand vind ze zich zelf te groot voor de borst
Maar ze heeft heel veel allergieen gehad waardoor ik 14 maanden op een heel streng dieet heb gestaan. En ook dit is iets waar je zelf achter moet staan om het te doen. Mij werd van te voren al gezegt dat het vaak niet te doen is niet echt motiverend van een dieetiste, cb en arts.
Mara kon niet tegen koemelkeiwit, noten, zaden, pitten, soja, ei, vis, schelp en schaaldieren zodra ik maar 1 hapje nam waar bv alleen al sporen in zaten zat ze weer heel erg onder het eczeem en had last van verstopping.
Het dieet is goed te doen en vol te houden hoor. Ze is nu van alle allergieen af
![]()
Als je iets wilt vragen of weten kan vraag maar misschien kan ik je helpen.
Over de bv weer opgang krijgen. Mara is met 6 maanden heel erg ziek geweest en mij bv liep door het niet drinken en de stress heel erg terug (lees had zo goed als niets meer) en door haar heel veel aan te leggen minimaal om de 2 uur is mijn bv weer helemaal op peil gekomen en is nog nooit zo goed geweest als toen.
Kijk ook eens op
www.borstvoedingsforum.nlGroetjes