abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34568317
quote:
Op zondag 29 januari 2006 00:51 schreef Dwaashaas het volgende:
MrBean heeft wel een punt. Stom achterlijk voorbeeld maar toepasselijk: neem een Mogli en stop die in de jungle, hij wordt opgevoed door een stel apen en wordt er zelf min of meer een.

Neem een negertje uit zuid afrika, nog net geen aids, wel vel over been. Zeg 2 jaar oud. Als je die in een typisch Hollands gezin stopt staat hij over een aantal jaren zelf ook boerenkool met worst te maken, niks geen lassie snelkook rijst. Want een typisch Hollands gezin eet geen rijst, alleen Hollandsche pot.
mooi is dat altijd als je een neger of een indonesiër tegen komt met een enorm Gronings of Twents accent.
pi_34568350
quote:
Op zondag 29 januari 2006 00:50 schreef Quarks het volgende:
De medische implicaties van raciale genetische verschillen zijn nog altijd onderwerp van discussie.
Goed zelfs, als op die manier ziekten achterhaald en voorkomen kunnen worden juich ik dergelijke onderzoeken alleen maar toe. Maar wat is nou het nut om te weten welk ras slimmer is. Misschien alleen voor bedrijven? Slimme mensen zijn efficiënter, dus kan ik beter een chinees aannemen dan een neger ?
pi_34568426
quote:
Maar wat is nou het nut om te weten welk ras slimmer is. Misschien alleen voor bedrijven? Slimme mensen zijn efficiënter, dus kan ik beter een chinees aannemen dan een neger ?
Bijvoorbeeld.

Het lijkt mij meer dat je met sterk medisch bewijs eindelijk eens van dat politieke correcte gezeur af bent. Onderscheid is er, en dat mag je van mij gewoon maken. Als mensen Nederlanders gierig, anti-sociaal en laf vinden, geef ik ze groot gelijk. Dat is gewoon in het algemeen zo.
We'll keep on whispering our mantras.
pi_34568427
Mensen voelen zich graag superieur aan anderen.
  zondag 29 januari 2006 @ 00:59:01 #105
100054 Quarks
little Eiffel! little Eiffel!
pi_34568453
quote:
Op zondag 29 januari 2006 00:54 schreef Dwaashaas het volgende:

[..]

Goed zelfs, als op die manier ziekten achterhaald en voorkomen kunnen worden juich ik dergelijke onderzoeken alleen maar toe. Maar wat is nou het nut om te weten welk ras slimmer is. Misschien alleen voor bedrijven? Slimme mensen zijn efficiënter, dus kan ik beter een chinees aannemen dan een neger ?
Dat neigt al snel naar racisme en is totaal nutteloos, iemands huidskleur zegt niets over de achtergrond.
Je hoort iemand aan te nemen op basis van kwaliteiten, niet pure intelligentie.
* 11:15, restate my assumptions: 1. Mathematics is the language of nature. 2. Everything around us can be represented and understood through numbers. 3. If you graph these numbers, patterns emerge. Therefore: There are patterns everywhere in nature.*
  zondag 29 januari 2006 @ 01:01:39 #106
100054 Quarks
little Eiffel! little Eiffel!
pi_34568518
quote:
Op zondag 29 januari 2006 00:58 schreef NiteSpeed het volgende:

[..]

Bijvoorbeeld.

Het lijkt mij meer dat je met sterk medisch bewijs eindelijk eens van dat politieke correcte gezeur af bent. Onderscheid is er, en dat mag je van mij gewoon maken. Als mensen Nederlanders gierig, anti-sociaal en laf vinden, geef ik ze groot gelijk. Dat is gewoon in het algemeen zo.
Verschillen kunnen gemaakt worden door middel van Alu-polymorfismepatronen.
Maar bewijzen voor raciaal aangeboren hoogte van intelligentie zijn er niet.
Het hangt er maar vanaf waar je vandaan komt.
* 11:15, restate my assumptions: 1. Mathematics is the language of nature. 2. Everything around us can be represented and understood through numbers. 3. If you graph these numbers, patterns emerge. Therefore: There are patterns everywhere in nature.*
pi_34568537
quote:
Op zondag 29 januari 2006 00:58 schreef NiteSpeed het volgende:

[..]

Bijvoorbeeld.

Welk politiek correct gezeur bedoel je precies?
pi_34568567
Ik wil als baas (ben ik niet) iemand aannemen vanwege zijn eerder bewezen kwaliteiten of zijn goede opleiding, niet om de kleur van z'n velletje.
pi_34568602
quote:
Op zondag 29 januari 2006 01:03 schreef MrBean het volgende:
Ik wil als baas (ben ik niet) iemand aannemen vanwege zijn eerder bewezen kwaliteiten of zijn goede opleiding, niet om de kleur van z'n velletje.
Doe dat dan ook, zou ik ook doen.

Politiek gezeur is bijvoorbeeld positieve discriminatie. Blegh, statistieken laten zien dat X vaak agressief/crimineel is. De politiek zegt 'X is agressief omdat [verzin smoesje]'. Zulke suffe dingen.
pi_34568825
quote:
Op zondag 29 januari 2006 01:04 schreef NiteSpeed het volgende:
Politiek gezeur is bijvoorbeeld positieve discriminatie. Blegh, statistieken laten zien dat X vaak agressief/crimineel is. De politiek zegt 'X is agressief omdat [verzin smoesje]'.
Goed voorbeeld van positieve discriminatie. Hulde, jij snapt het. Nee echt.
Hmm. Dat kan beter.
pi_34568949
quote:
Op zondag 29 januari 2006 01:15 schreef KritischBlikje het volgende:

[..]

Goed voorbeeld van positieve discriminatie. Hulde, jij snapt het. Nee echt.
Je snapt wel wat ik bedoel .
pi_34569075
Wacht, ik wilde alleen aangeven dat dat het enige voorbeeld was dat ik kon verzinnen op de vraag wat het voor een nut heeft om te weten dat negers dommer zijn dan blanken. Ik wilde natuurlijk niet zeggen dat ik echt op deze manier zou selecteren als ik baas zou zijn.
  zondag 29 januari 2006 @ 04:11:43 #113
119078 McCarthy
communistenjager
pi_34571446
denk dat die raciale iq theorie ook onzin is.
vaak doen aziaten het erg goed en latino's niet terwijl latinos een soort mengvorm zijn tussen blanken en aziaten (die de beringstraat overstaken) en zouden dus "slimmer" moeten zijn.

Verder zijn negers wel goed met muziek. Toch een teken van intelligentie als je het mij vraagt.

Het enige aparte is dat ik nog nooit een zwarte beta-wetenschapper heb gezien. Het zijn altijd blanken of aziaten en je ziet ook steeds meer latino's
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
  zondag 29 januari 2006 @ 04:20:32 #114
119078 McCarthy
communistenjager
pi_34571527
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 23:07 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Hmnz Strikt Biologisch gezien compenseert de Natuur alles wat ze je ook afneemt.

Zwarte = Breed, lang en sterk, maar een minder uitgebreid brein
Blank = Minder breed, minder lang en minder sterk, maar uitgedost met een goed verstand
Aziaat = small, klein en slap op kracht gebied, maar uitgedost met een extreem goed verstand.
ahum, wij hier in nederland zijn het langst hoor
en het grotendeel van de theorie die je tijdens een beta studie krijgt is door blanken utigedacht.
quote:
Beetje gewaagd misschien om dit zo te stellen, en er zijn tegenwoordig ook zat uitzonderingen.

Maar je moet gewoon kijken naar de natuurlijke selectie. Wanneer je op je lichaam moet vertrouwen is het niet nodig om uit je hoofd een complete wiskundige tabel te kunnen vergelijken. Je moet gewoon sneller kunnen rennen dan die leeuw om het maar zo te stellen.
je gaat me niet vertellen dat de afrikanen 1000 jaren lang hardloopwedstrijdjes hebben gedaan met leeuwen. Zeker niet omdat ze anno 2006 nog vet zouden verliezen.
quote:
Naar mate je meer intelect gebruikt zal je lichamelijke kracht ook afnemen. Zo kun je alles terug rekenen.
waarom?
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
  zondag 29 januari 2006 @ 04:25:45 #115
119078 McCarthy
communistenjager
pi_34571568
quote:
Op zondag 29 januari 2006 00:20 schreef NiteSpeed het volgende:
Ja, waarom is Afrika eigenlijk onderontwikkeld? En daar wil ik graag een serieus antwoord op. Niet omdat ze zwart zijn, er moet gewoon iets anders logisch aan de hand zijn. Water en hitte zal het probleem niet zijn, in Australië loopt ook alles lekker.
omdat er een corrupte elite de macht heeft die (express) een kut economisch beleid in voert

http://www.doingbusiness.org/EconomyRankings/

http://www.heritage.org/research/features/index/countries.cfm

http://www.freetheworld.com/release.html

maar dit moet je niet verder vertellen hoor. De nederlandse belastingbetaler moet dom gehouden worden en denken dat we door jaarlijks 3.6 miljard euro over de balk te smijten (ontwikkelingshulp) afrika helpen.
  zondag 29 januari 2006 @ 04:31:44 #116
119078 McCarthy
communistenjager
pi_34571615
quote:
Op zondag 29 januari 2006 00:34 schreef MrBean het volgende:

Sterker nog, de eerste mens komt uit Afrika, dus toen hier nog niks was, waren daar al mensen.
wie zegt dat? de out of afrika theory staat hevig ter discussie
pi_34573049
Verder is dat weinig relevant, want het lijkt me vrij duidelijk dat tegenwoordig Europa (en dus de V.S.) verder ontwikkeld is dan Afrika....
pi_34574361
quote:
Op zondag 29 januari 2006 04:31 schreef McCarthy het volgende:

[..]

wie zegt dat? de out of afrika theory staat hevig ter discussie
Daarom staat er een smiley achter, zei ik al.
pi_34574374
quote:
Op zondag 29 januari 2006 10:27 schreef 14.gif het volgende:
Verder is dat weinig relevant, want het lijkt me vrij duidelijk dat tegenwoordig Europa (en dus de V.S.) verder ontwikkeld is dan Afrika....
Zoals ik al zei ... Arabieren zijn ook wel eens een periode verder ontwikkeld geweest dan ons.

En dan nog, wat is precies "verder ontwikkeld"?
  zondag 29 januari 2006 @ 12:01:27 #120
36311 Pinobot
Te lui voor een echte religie.
pi_34574939
quote:
Op zondag 29 januari 2006 10:27 schreef 14.gif het volgende:
Is technologische ontwikkeling een gevolg van ontwikkeling van de hersenen of is de ontwikkeling van de hersenen het gevolg van technologische ontwikkelingen? De technologische ontwikkelingen zijn toe te schrijven aan een handje vol mensen, de rest gaat 's morgens naar z'n saai baan en komt 's avonds thuis en gaat naar bed.
Het leven is als een pisvlek in de zwarte pantalon van de eeuwigheid.
pi_34574952
quote:
Op zondag 29 januari 2006 00:10 schreef Esc het volgende:

[..]

komop zeg, hitler was ook een geniaal persoon, hij was een briljant strateeg en tekstschrijver. Dat hij misdaden heeft begaan betekend niet dat hij dan geen genie kan zijn, anders zou je bijvoorbeeld Napoleon of Cesar ook niet mogen noemen..
Briljant strateeg? Vandaar dat hij het in het leger nooit verder heeft geschopt dan Gefreiter (korporaal). De overwinningen van het derde rijk kunnen worden toegeschreven aan geniale generaals als Rommel, Von Rundstedt en Guderian, niet aan Hitler. Hitler was hooguit goed in het houden van toespraken. (ook het houden van hoespraken liet ie overigens vaker over aan zijn minister van propaganda, Goebbels). Hij moest het vooral hebben van zijn team van mensen om zich heen, zowel politiek als militair. Ik vind niet dat mensen als Hitler het predikaat "Geniaal" verdienen.
pi_34576846
quote:
Op zondag 29 januari 2006 12:01 schreef LSS het volgende:

[..]

Briljant strateeg? Vandaar dat hij het in het leger nooit verder heeft geschopt dan Gefreiter (korporaal). De overwinningen van het derde rijk kunnen worden toegeschreven aan geniale generaals als Rommel, Von Rundstedt en Guderian, niet aan Hitler. Hitler was hooguit goed in het houden van toespraken. (ook het houden van hoespraken liet ie overigens vaker over aan zijn minister van propaganda, Goebbels). Hij moest het vooral hebben van zijn team van mensen om zich heen, zowel politiek als militair. Ik vind niet dat mensen als Hitler het predikaat "Geniaal" verdienen.
En een briljant schrijver was hij ook al niet. Zo goed was Mein Kampf niet geschreven.
pi_34579560
hoeveel zwarte exacte wetenschappers zijn er eigenlijk? het valt me op dat ik ze maar weinig en meestal zijn het blanken of aziaten.
  zondag 29 januari 2006 @ 14:36:21 #124
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_34580111
quote:
Op zondag 29 januari 2006 14:19 schreef addictivebeat het volgende:
hoeveel zwarte exacte wetenschappers zijn er eigenlijk? het valt me op dat ik ze maar weinig en meestal zijn het blanken of aziaten.
Da's een vraag die in het rijtje past van "Hoeveel echt goede blanke basketballers zijn er eigenlijk?", of "Hoeveel goede zwarte ijshockeyers zijn er eigenlijk?". Of "Hoeveel zwarte marketinggoeroes zijn er eigenlijk?"

pi_34580169
hoeveel nobelprijzen hebben zwarten eigenlijk gehad (uitgezonderd vredesprijzen)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')