aziaten plegen meer zelfmoord, hun leven is dan ook niet echt relaxed.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:28 schreef HeyFreak het volgende:
aziaten schijnen trouwens weer een hoger IQ te hebben dan blanken, maar zij hebben dan weer een kleinere lul
Het zijn zwarte Amerikanen he. Verder ben ik het totaal met je eens.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:29 schreef Herkauwer het volgende:
Dude... De standaard IQ-test is gebaseerd op de westerse samenleving. Hoe wil je die toepassen op Africa?
Precies. En ik geloof niet dat het boek kan waarmaken dat er verschil is in hersencapaciteit als je kijkt naar de huiskleur.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:29 schreef Herkauwer het volgende:
En ja, het heeft te maken met je ontwikkeling, jammer genoeg ken ik het boek niet om hier verder op in te gaan.
Oeps, niet goed gelezen. Maar dan nog, dan moet de zwarte en blanken testen met een zelfde opleidingsniveau.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:32 schreef MrBean het volgende:
[..]
Het zijn zwarte Amerikanen he. Verder ben ik het totaal met je eens.
jij bent dommer dan IK , einstein slimmer dan IKquote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:47 schreef Feel.The.need.For.Speed het volgende:
tuurlijk zijn er verschillen in intelligentie
jij bent dommer dan mij, einstein slimmer dan mij
Als het door een heel erg dom iemand gezegd wordt wél.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:51 schreef Feel.The.need.For.Speed het volgende:
[..]
het is "dommer dan mij"
Hey dat staat niet in mijn groot woordenboek der Nederlandse taal. Wat moet jij dom zijn ...quote:Onderlipkanker misschien?
Lul niet man.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:53 schreef Feel.The.need.For.Speed het volgende:
In Nederland misschien, in Belgie is het "slimmer dan mij"
en niet neuten over taalstijlen, wie heeft daar in godsnaam iets aan
Pardon? Waar haal je dat vandaan als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:55 schreef Feel.The.need.For.Speed het volgende:
paar posts geleden zei _BR_
[..]
Kleur is één ding, maar de plek waar je soort is opgegroeid bepaalt een stuk meer. Omdat russen en spanjaarden blank zijn, wilt het nog niet zeggen dat ze eenzelfde ras zijnquote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:59 schreef Feel.The.need.For.Speed het volgende:
Een normaal mens gelooft niets in zo'n flauwekul.
Hoe zou je nu OOIT 1 miljard mensen eventjes kunnen vergelijken met nog een miljard.
Er zijn waarschijnlijk meer verschillen tussen Spanjaarden en Oost-Russen (allemaal blank) dan dat er tussen Nederlanders en Brazilianen zijn, om maar wat te zeggen.
Goed punt. Goed punt. Ik ben benieuwd wat er gebeurt als je blank onderverdeelt in de landen op zich.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:00 schreef Feel.The.need.For.Speed het volgende:
maar in die grafiek hierboven worden russen en spanjaarden wel onder blank gecatalogeerd.... snappie
Hmnz Strikt Biologisch gezien compenseert de Natuur alles wat ze je ook afneemt.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:26 schreef MrBean het volgende:
Zo!
Nou!
Dat valt met de deur in huis, of niet dan!
Volgens het boek The Bell Curve is dat zo namelijk. Ze hebben blanke en zwarte Amerikanen onder andere getest op IQ, en wat bleek? Blanken bleken veel hoger te scoren dan zwarten.
Ik denk dat dit dikke onzin is. IQ is niet aangeboren, het ligt ook aan je ontwikkeling als mens. En dat de blanke kinderen/jongeren in Amerika een betere ontwikkeling doorlopen dan de zwarten hoef ik toch niet uit te leggen hoop ik.
Anyway, zijn er mensen op Fok! die het eens zijn met dit boek? Ongetwijfeld.
En wat hebben negers? Juistquote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:28 schreef HeyFreak het volgende:
aziaten schijnen trouwens weer een hoger IQ te hebben dan blanken, maar zij hebben dan weer een kleinere lul
Daarom staat het record ook op naam van een blanke.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
En wat hebben negers? Juist.
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:22 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Daarom staat het record ook op naam van een blanke.
Nonsens... Alleen op het Afrikaanse continent kom je al zoveel verschillende "stijlen" tegen dat die hele indeling onzin is. Of wil je al die mensen "uitzonderingen" noemen?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:07 schreef TheThirdMark het volgende:
Zwarte = Breed, lang en sterk, maar een minder uitgebreid brein
Blank = Minder breed, minder lang en minder sterk, maar uitgedost met een goed verstand
Aziaat = small, klein en slap op kracht gebied, maar uitgedost met een extreem goed verstand.
Dat is puur toeval geweest, maar dat betekent niet dat er geen verschillen kunnen zijn. Beetje kort door de bocht en tegen alle leer van dequote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:27 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Nonsens... Alleen op het Afrikaanse continent kom je al zoveel verschillende "stijlen" tegen dat die hele indeling onzin is. Of wil je al die mensen "uitzonderingen" noemen?
Er is maar 1 ras en dat is het menselijk ras. Maar jij wilt zeggen dat de mens, toen hij op zoek ging naar andere gebieden, ineens mentaal uitdagender gebieden tegenkwam? Als jij in Afrika gaat wonen, wordt je nageslacht dan ilke generatie dommer? Ben jij in zomer dommer dan in de winter?
Aanpassing aan omstandigheden... meestal uiterlijke kenmerken, maar een totaal nieuw ras? Hoeveel rassen onderscheidt jij dan?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:38 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Dat is puur toeval geweest, maar dat betekent niet dat er geen verschillen kunnen zijn. Beetje kort door de bocht en tegen alle leer van debiologie
in om te denken dat het niet zo is.
Ik weet niet of je echt rassen moet onderscheiden, maar wat ik wel zeker weet is dat ons ras bestaat uit verscheidene variėteiten. Misschien kan je de mens classificeren in ondersoorten. We blijven allemaal een Homo Sapiėns, uiteindelijk.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:52 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Aanpassing aan omstandigheden... meestal uiterlijke kenmerken, maar een totaal nieuw ras? Hoeveel rassen onderscheidt jij dan?
quote:Een ondersoort (officieel subspecies) is een taxon in een rang lager dan soort. Een geļsoleerde populatie van een soort, bijvoorbeeld op een eiland, of in een moeilijk bereikbaar bergdal, kan op termijn evolueren naar een nieuwe ondersoort of zelfs een geheel nieuwe soort.
Het zijn enkel de uiterlijke kenmerken waar je mensen op oppervlakkige wijze zou kunnen onderscheiden. Je zou kunnen zeggen "Aziatische kenmerken". Maar ik vind Japanners er toch anders uitzien dan Chinezen en Koreanen zien er ook weer anders uit. En waar eindigen de Aziatische kenmerken? En waar beginnen bijvoorbeeld de "Eurpese kenmerken? Daar tussenin heb je weer OostEuropese kenmerken en de Russische kenmerken. De kenmerken zijn meer geografisch bepaald dan dat het echt verschillen zijn.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:57 schreef NiteSpeed het volgende:
Ik weet niet of je echt rassen moet onderscheiden, maar wat ik wel zeker weet is dat ons ras bestaat uit verscheidene variėteiten. Misschien kan je de mens classificeren in ondersoorten. We blijven allemaal een Homo Sapiėns, uiteindelijk.
In de westerse wereld wonen ook zwarten...quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:29 schreef Herkauwer het volgende:
Dude... De standaard IQ-test is gebaseerd op de westerse samenleving. Hoe wil je die toepassen op Africa? De meesten daar hebben nog nooit gehoord van wiskunde oid. Nutteloos onderzoek wat mij betreft dan.
En ja, het heeft te maken met je ontwikkeling, jammer genoeg ken ik het boek niet om hier verder op in te gaan.
Dit slaat natuurlijk nergens op, het opleidingsniveau hangt namelijk samen met je IQ, als je een verschil wilt aantonen, moet je dus niet selecteren op opleidingsniveau, want dan selecteer je eigenlijk op IQ, en bepaal je dus al van tevoren het resultaat van je experiment. Je kunt bijvoorbeeld wel de gemiddeldes van de groepen vergelijken.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:33 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Oeps, niet goed gelezen. Maar dan nog, dan moet de zwarte en blanken testen met een zelfde opleidingsniveau.
komop zeg, hitler was ook een geniaal persoon, hij was een briljant strateeg en tekstschrijver. Dat hij misdaden heeft begaan betekend niet dat hij dan geen genie kan zijn, anders zou je bijvoorbeeld Napoleon of Cesar ook niet mogen noemen..quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:11 schreef LSS het volgende:
Hier heb ik een aantal feiten over de verschillen tussen blanken en negers. Het is wel een rascistisch stuk en ook het feit dat Hitler als voorbeeld van een groot man wordt genoemd maakt het minder geloofwaardig imo (iemand bij zijn volledige verstand noemt een idioot als Hitler niet een geniaal persoon).
In het Nederlands is het dan ik, dus ook in Belgie.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:53 schreef Feel.The.need.For.Speed het volgende:
In Nederland misschien, in Belgie is het "slimmer dan mij"
en niet neuten over taalstijlen, wie heeft daar in godsnaam iets aan
De IQ-schaal is een normale verdeling met gemiddelde 100 en standaardafwijking 15, dat betekent dat ongeveer 16% onder de 85 zit, zijn er zoveel gehandicapten?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:58 schreef NiteSpeed het volgende:
Is alles onder de 85 niet retardisch?. Dat zou betekenen dat meer dan de helft van de negers gehandicapt zijn
.
Ik heb nieuws voor je: http://www.sizesurvey.com/result.htmlquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
En wat hebben negers? Juist.
Kijk eens naar die grafiek. Het middelpunt bij de piek ligt nog links van de 85.quote:Op zondag 29 januari 2006 00:13 schreef 14.gif het volgende:
[..]
De IQ-schaal is een normale verdeling met gemiddelde 100 en standaardafwijking 15, dat betekent dat ongeveer 16% onder de 85 zit, zijn er zoveel gehandicapten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |