abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Donald Duck held zondag 29 januari 2006 @ 00:17:39 #51
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_34567120
Als negers slim zouden zijn, zou Afrika niet zo'n kutcontinent zijn. Bam, da's pas bewijs.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_34567182
quote:
Op zondag 29 januari 2006 00:10 schreef Esc het volgende:

[..]

komop zeg, hitler was ook een geniaal persoon, hij was een briljant strateeg en tekstschrijver.
Of Hitler een genie was ja of nee staat niet ter discussie.
pi_34567196
quote:
Op zondag 29 januari 2006 00:16 schreef NiteSpeed het volgende:

[..]

Kijk eens naar die grafiek. Het middelpunt bij de piek ligt nog links van de 85.
Ja, ik zie de grafiek, verder zegt google mij dat vanaf <80 als zwakbegaafd wordt beschouwd, dus dat zal alsnog een flink percentage zijn dan...
  zondag 29 januari 2006 @ 00:20:13 #54
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_34567206
quote:
Op zondag 29 januari 2006 00:17 schreef __Saviour__ het volgende:
Als negers slim zouden zijn, zou Afrika niet zo'n kutcontinent zijn. Bam, da's pas bewijs.
pi_34567216
Ja, waarom is Afrika eigenlijk onderontwikkeld? En daar wil ik graag een serieus antwoord op. Niet omdat ze zwart zijn, er moet gewoon iets anders logisch aan de hand zijn. Water en hitte zal het probleem niet zijn, in Australië loopt ook alles lekker.
We'll keep on whispering our mantras.
pi_34567242
quote:
Op zondag 29 januari 2006 00:20 schreef 14.gif het volgende:

[..]

Ja, ik zie de grafiek, verder zegt google mij dat vanaf <80 als zwakbegaafd wordt beschouwd, dus dat zal alsnog een flink percentage zijn dan...
Het ergste is nog dat het me niet eens verbaast of niet reëel lijkt. Intelligentie staat vast recht-evenredig met criminaliteit.
  zondag 29 januari 2006 @ 00:22:09 #57
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_34567269
quote:
Op zondag 29 januari 2006 00:20 schreef NiteSpeed het volgende:
Ja, waarom is Afrika eigenlijk onderontwikkeld? En daar wil ik graag een serieus antwoord op. Niet omdat ze zwart zijn, er moet gewoon iets anders logisch aan de hand zijn. Water en hitte zal het probleem niet zijn, in Australië loopt ook alles lekker.
Cultuur van geweld, aids, droogte, hoog sterftecijfer, hongersnood, gebrek aan scholing en opleiding.
pi_34567284
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 22:59 schreef Feel.The.need.For.Speed het volgende:
Jij woont in elk geval niet in België. Ik ken niemand die het zo zou zeggen. N I E M A N D
Kijk, daar heb je het al. Spreektaal \ schrijftaal is niet hetzelfde. Ik zeg: 'kiek dêr dan' (nijmeegs). Maar als ik het zou schrijven dan is het 'kijk daar eens.'

Anyways, onderscheid tussen rassen willen we niet (de I have a dream-toespraak). Maar ze zoeken wel uit welk ras er slimmer is. Met welk doel ?
pi_34567318
quote:
Op zondag 29 januari 2006 00:09 schreef 14.gif het volgende:

[..]

Dit slaat natuurlijk nergens op, het opleidingsniveau hangt namelijk samen met je IQ, als je een verschil wilt aantonen, moet je dus niet selecteren op opleidingsniveau, want dan selecteer je eigenlijk op IQ, en bepaal je dus al van tevoren het resultaat van je experiment. Je kunt bijvoorbeeld wel de gemiddeldes van de groepen vergelijken.
Nee hoor. Intelligentie en daar mee IQ heeft ook te maken met je ontwikkelingsniveau. Hoeveel tijd er aan onderwijs is besteed om een kind zijn hersenen te laten gebruiken. Volgens jou kun je dus ook een baby in de jungle dumpen en als je later terug komt kan hij een iq-test maken?

Daar gaat eerst een heel traject aan oefenen oefenen en oefenen vooraf. Als je het zo stelt als jou, dan is er geeneens onderwijs nodig!
pi_34567344
quote:
Op zondag 29 januari 2006 00:22 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

Cultuur van geweld, aids, droogte, hoog sterftecijfer, hongersnood, gebrek aan scholing en opleiding.
Er staan erg veel resultaten in, en niet oorzaken. Hongersnood is ontstaan omdat ze arm zijn. Gebrek aan scholing is omdat ze niet ontwikkeld zijn, en arm zijn. Snap je?

Dus houden we over:

Cultuur van geweld;
Aids;
Droogte.
pi_34567382
quote:
Op zondag 29 januari 2006 00:20 schreef NiteSpeed het volgende:
in Australië loopt ook alles lekker.
Lieverd, Australië telde op een duur meer Engelse kolonisten dan aboriginals.
pi_34567384
quote:
Op zondag 29 januari 2006 00:22 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

Aids is pas de afgelopen 20 jaar, en scholing en opleiding is een gevolg van ontwikkeling, niet een oorzaak van een gebrek daaraan.
pi_34567429
quote:
Op zondag 29 januari 2006 00:25 schreef MrBean het volgende:

[..]

Lieverd, Australië telde op een duur meer Engelse kolonisten dan aboriginals.
Waarom doen die Engelsen het wel goed in een zelfde geografisch warm kutland?
  Donald Duck held zondag 29 januari 2006 @ 00:26:57 #64
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_34567441
Verspreiding van aids en geweld zijn ze zelf schuldig aan. Dus misschien kunnen ze daar al wat aan zelfverbetering doen.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_34567477
quote:
Op zondag 29 januari 2006 00:25 schreef 14.gif het volgende:

[..]

Aids is pas de afgelopen 20 jaar, en scholing en opleiding is een gevolg van ontwikkeling, niet een oorzaak van een gebrek daaraan.
Afrika is eeuwenlang opgedeeld geweest in koloniën. De zwarte mensen daar mochten geeneens leren. Net als Indiërs bij ons werden ze beschouwd als tweederangs, waarvan Zuid-Afrika een extreme variant is.

Toen vertrokken de Europeanen opeens na WOII en dan kan je niet verwachten dat ze "opeens" beschaving uitvinden.
pi_34567511
Kijk, dat is wel een heel sterk punt. Maar dan nog, voordat ze onderdrukt werden, was er dus ook een verschil.
pi_34567517
quote:
Op zondag 29 januari 2006 00:26 schreef NiteSpeed het volgende:

[..]

Waarom doen die Engelsen het wel goed in een zelfde geografisch warm kutland?
Geld uit het moederland, duh?
pi_34567528
quote:
Op zondag 29 januari 2006 00:26 schreef __Saviour__ het volgende:
Verspreiding van aids en geweld zijn ze zelf schuldig aan. Dus misschien kunnen ze daar al wat aan zelfverbetering doen.
Ik denk dat die mensen daar overleven als prioriteit hebben. Als ik geen eten zou hebben zou die aids niet het eerste zijn waar ik aan dacht. Voorlichting is dan wel een taak van de overheid daar, maar die hebben het te druk met andere (corrupte) zaken.
  zondag 29 januari 2006 @ 00:29:24 #69
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_34567535
quote:
Op zondag 29 januari 2006 00:28 schreef NiteSpeed het volgende:
Kijk, dat is wel een heel sterk punt. Maar dan nog, voordat ze onderdrukt werden, was er dus ook een verschil.
Over welke periode heb je het?
pi_34567537
quote:
Op zondag 29 januari 2006 00:23 schreef MrBean het volgende:

[..]

Nee hoor. Intelligentie en daar mee IQ heeft ook te maken met je ontwikkelingsniveau. Hoeveel tijd er aan onderwijs is besteed om een kind zijn hersenen te laten gebruiken. Volgens jou kun je dus ook een baby in de jungle dumpen en als je later terug komt kan hij een iq-test maken?

Daar gaat eerst een heel traject aan oefenen oefenen en oefenen vooraf. Als je het zo stelt als jou jij, dan is er geeneens onderwijs nodig!
Het een en ander heeft natuurlijk met elkaar te maken, mijn stelling is alleen dat als je selecteert op opleidingsniveau je indirect al selecteert op IQ en je experiment dus niet representatief zal zijn voor de geestelijke vermogens van de groep.
pi_34567541
quote:
Op zondag 29 januari 2006 00:28 schreef MrBean het volgende:

[..]

Geld uit het moederland, duh?
Ergo, het is dom om in een warm land te blijven als je wilt ontwikkelen.
pi_34567594
quote:
Op zondag 29 januari 2006 00:29 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

Over welke periode heb je het?
Oh, een flink aantal eeuwen geleden. Columbus wist al naar Amerika te gaan, terwijl de Afrikaantjes nog vijf dagen moesten lopen naar een waterputje. Blijkbaar was er toen ook al een enorm verschil in ontwikkeling.
pi_34567625
quote:
Op zondag 29 januari 2006 00:28 schreef NiteSpeed het volgende:
Nee. Koninkrijken als Mali, Ghana en Ethiopië waren heel rijk en ontwikkeld in de middeleeuwen.
  zondag 29 januari 2006 @ 00:32:36 #74
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_34567636
quote:
Op zondag 29 januari 2006 00:31 schreef NiteSpeed het volgende:

[..]

Oh, een flink aantal eeuwen geleden. Columbus wist al naar Amerika te gaan, terwijl de Afrikaantjes nog vijf dagen moesten lopen naar een waterputje. Blijkbaar was er toen ook al een enorm verschil in ontwikkeling.
Net zoals in de tijd van het Romeinse Rijk? Toen wij hier als een stel barbaren rondliepen en in krakkemikkige hutjes woonden terwijl zij (de Romeinen) architectonische projecten opzetten?

pi_34567676
quote:
Op zondag 29 januari 2006 00:32 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

Net zoals in de tijd van het Romeinse Rijk? Toen wij hier als een stel barbaren rondliepen en in krakkemikkige hutjes woonden terwijl zij (de Romeinen) architectonische projecten opzetten?

Ik kan zeker niet ontkennen dat de Romeinen toen heer en meester waren. Komt natuurlijk door al die adel destijds, maar dan nog. Rome is heel indrukwekkend.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')