Ben je nu serieus?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:32 schreef Cee het volgende:
Nooit gedacht dat ik déze top 8 ooit zou neer zetten, maar;
1. Aäron
2. Ellen
3. Angelique
4. Harm
5. Floortje
6. Serge
7. Rafaëlla
8. Marescha![]()
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:34 schreef WithMe het volgende:
Cee, zit er nog garantie op je tv?
Damn, ik ben goed. Floortje kreeg in deze ronde de meeste stemmen (via de backstage show te zien) Marescha vliegt er inderdaad uit en de andere drie laatste zaten ook op de kruk! en daarnaast was Aäron de andere laatste krukzitter. Precies allemaal goedquote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:46 schreef chansadres het volgende:
1. Floortje
2. Harm
3. Ellen
4. Serge
5. Angelique
6. Raffaëlla
7. Aäron
8. Marescha
Simpel
Misschien heb ik 'm wel op 1 staan omdat ik het nummer 'Ordinary People' een ongelofelijk kwalnummer vind, dus het maakt me niet uit of Aäron het goed inleeft of niet, erger dan het origineel kan haast niet. Hij zong het gewoon prima. Daar komt bij dat Marescha ook de inleving van een deurkruk had, het leek alsof ze op haar kamer tegen pluche beesten op haar bed aan het zingen was met een bus deodorant in d'r hand.quote:Op zondag 29 januari 2006 02:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik kan er serieus niet bij, leuk voor hem is dat hij toch nog mensen heeft weten te raken.
quote:Op zondag 29 januari 2006 00:33 schreef RnB-girliej het volgende:
2. Aäron, kippenvel! Super gedaan, maar tis me wel duidelijk dat de jury voornamelijk Henkjan klaar met em is.
Ik ben 16 hoor...quote:Op zondag 29 januari 2006 10:28 schreef Dizer het volgende:
[..]Kippenvel? Eerder kotsneigingen
Ondertitel: I-Jay U Rule!
Signature: Xxx Mich <33
Het is jammer dat jeleeftijd er niet bij staat, maar dit verklaart al een hoop![]()
![]()
Dat kan makkelijkquote:Op zondag 29 januari 2006 10:45 schreef RnB-girliej het volgende:
[..]
Ik ben 16 hoor...en Aaron is super! Zeker voor zn leeftijd. Doe jij em dat maar es na, durf je toch niet
![]()
quote:
bakvisjequote:Op zondag 29 januari 2006 10:28 schreef Dizer het volgende:
[..]Kippenvel? Eerder kotsneigingen
Ondertitel: I-Jay U Rule!
Signature: Xxx Mich <33
Het is jammer dat jeleeftijd er niet bij staat, maar dit verklaart al een hoop![]()
![]()
zieligquote:
ik vond hem wel grappigquote:Op maandag 30 januari 2006 00:08 schreef RnB-girliej het volgende:
[..]
zieligkan je nix beters verzinnen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |