R&B of zo, ruk dus.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:42 schreef pberends het volgende:
Liedje is bagger trouwens, dat kan je toch niet muziek noemen.
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:42 schreef Tom_Tom- het volgende:
Z'n besnijdenis speelt vast weer op. Zure mossel dat het is vandaag.
Hij's ongesteld....quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:42 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ze doet me altijd aan een heks denken die het beste in Harry Potter films kan gaan spelen.quote:
Wat maakt het uit? Ze ziet er uit om op te etenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Die ketting is een beetje too much
Das inderdaad een ander toch, wat een hoertjequote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:43 schreef Yeahinho het volgende:
Ochjee, ze heeft weer een nieuwe vriend.
Al een hele tijd hoor.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:43 schreef Yeahinho het volgende:
M'n hond werd schijnzwanger na haar sterilisatie, misschien is Henkjan ook schijnzwanger. Met al die hormonen kan het humeur zomaar eens de verkeerde kant opgaan.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:42 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
mwjah..kijk Ellen verbergt dr tieten tenminste niet zoquote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:44 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wat maakt het uit? Ze ziet er uit om op te eten![]()
![]()
Nog steeds dezelfde hoor.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:43 schreef Yeahinho het volgende:
Ja, vrij snel idd.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
ALWEER reclame?
Ze doet mij altijd aan z'on te lelijke buikspreekpop denkenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:43 schreef pberends het volgende:
[..]
Ze doet me altijd aan een heks denken die het beste in Harry Potter films kan gaan spelen.
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:43 schreef LeBeau het volgende:
Die vriend van Raffaëla is tegen de 40?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |