ik kan 't ff vragen, maar heerenveen is wel ver wegquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:24 schreef Summoner het volgende:
Hier misschien een graff artist of iemand met connecties in die 'scene' aanwezig? Ik zoek iemand die een (beknopte) graffiti workshop wil verzorgen voor een stel jongelui in Heerenveen.
nee natuurlijk niet. maar ikzelf zou niet van amsterdam naar heerenveen gaan voor niksquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:33 schreef Summoner het volgende:
Zeker wel, maar het moet uit de kas van de gemeente komen, dus verwacht geen vergoedingen van boven de honderd euro.
oeh dat wordt lastig, ik kan het pas dit weekend vragen namelijk en ook dan weet ik niet zeker of ik m spreek...vage figuren ookquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:40 schreef Summoner het volgende:
Het liefst deze week, want de workshop staat voor volgende-week-niet-maar-die-week-erop geplanned. Bedankt voor de moeite iig.![]()
Wat een hoge piepstemmetjesquote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:33 schreef Chriz2k het volgende:
http://media.putfile.com/SCR44
Wat vinden jullie van zijn flow?
niet veel denk ikquote:Op woensdag 8 maart 2006 17:04 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Zijn er hier geen fans van Chamillionaire?![]()
Want?quote:
Ik vind het maar niks. Het is toch die knaap uit Houston Texas?quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:04 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Geen fan, maar hij heeft een aantal aardige tracks.quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:04 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Ugly Duckling vind ik wel leuk (nieuwe cd ook okee, meer van 't zelfde, maar wel goed te pruimen), maar wat is Giant Panda voor iets?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:23 schreef Mar10Segovia het volgende:
Ugly Duckling & Giant Panda
Zaterdag 13 Mei
Tivoli, Utrecht
En een dag eerder in het Paard in Den Haag.
is trouwen Nederlandstaligquote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:23 schreef Hellrazor het volgende:
http://rapidshare.de/file(...)_Flessepost.rar.html
nu te downloaden legaal
Album van 0118-vier - flessenpost
![]()
luister het nou maar dan kan je je eigen mening vormen , ik vind het zeker niet slecht . luister nummer 9 die isquote:
Gaint Panda is wel tof,heeft een goede oldskool feelquote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:51 schreef Zanderrr het volgende:
[..]
Ugly Duckling vind ik wel leuk (nieuwe cd ook okee, meer van 't zelfde, maar wel goed te pruimen), maar wat is Giant Panda voor iets?
heb 'm net geluisterd, hou niet van nederlandstalige hip hop. vooral hoe ze meestal rappen vind ik echt lelijk.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:26 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
luister het nou maar dan kan je je eigen mening vormen , ik vind het zeker niet slecht . luister nummer 9 die is![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |