Je zoekt een asperge die op jou staafmixer lijktquote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:11 schreef FuifDuif het volgende:
Deze asperge lijkt te komen:
[afbeelding]
Het is niet wat ik zo even bedenk hoor. De asperge wordt om die reden ook wel erotische groente genoemd. Zo heet dat nu eenmaal.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:12 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Je zoekt een asperge die op jou staafmixer lijkt
En ze hebben een SOA ook, zo'n paarse kop kan niet gezond wezenquote:
Eén iemand zei "lol", dus die heeft vast moeten lachen.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:26 schreef shmoopy het volgende:
CUL>>Onzin, misschien dat ze daar wel moeten lachen.
Ja, nú begint ie grappig te worden.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:27 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Eén iemand zei "lol", dus die heeft vast moeten lachen.
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:35 schreef MrBean het volgende:
"En dan nu, met Jeremiah Braakhekkevic, 'Koken met Joden' ! "
[afbeelding]
Slap? Dan doe je toch iets niet goed hoor...quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:54 schreef littledrummergirl het volgende:
die slappe dingen uit een potje zeker?
![]()
Een echte geile boerenmeid koopt geen asperges uit een potje ...quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:54 schreef littledrummergirl het volgende:
die slappe dingen uit een potje zeker?
![]()
Albert Heijn, kost een berg geld, en je krijgt een beetje witte asperge.quote:Op zondag 29 januari 2006 00:45 schreef Ludwig het volgende:
Dankjewel TS! Heb nu verdomme zin in asperges en waar kan ik die nu halen? Nergens verdomme!!!!111111
Ga je penis stomen, men.quote:Op zondag 29 januari 2006 18:09 schreef Krizzle19 het volgende:
Ben ik toch maar ff blij dat mijn pielemuis weinig weg heeft van een aspergeAlhoewel...de geur soms..
Whoa...dat klinkt als een boeiend proces. Vertel me er gauw es wat meer over.quote:
quote:Op zondag 29 januari 2006 22:34 schreef Trancelocator het volgende:
[afbeelding]
...of gezellig naar de spermabank.![]()
Roflcopterquote:Op zondag 29 januari 2006 19:35 schreef DaveMasteR het volgende:
[afbeelding]
Lekkere aspergers van Ed Geil.
Hoe irrelevantquote:Op maandag 30 januari 2006 02:38 schreef Vivi het volgende:
Plasseks na asperges lijkt me dan weer niks
Op zen minst..quote:
Whoaa....quote:
* Medelijden met moslims heeftquote:
Bah, een wortelseksueel...quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:47 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Probeer voor de afwisseling ook eens een wortel! Een hele nieuwe ervaring, er zal een wereld voor je open gaan! Bel nu: 0906-WRTL
Eet smakelijk![]()
Flauw hè...![]()
Die K heb je er zelf bij gezet!quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:36 schreef DaveMasteR het volgende:
[afbeelding]
Dick*s lovely spears !
quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:02 schreef FuifDuif het volgende:
Hahahahaha, wat een heerlijke bijdragen allemaal!
Ik heb vroeger asperge's gestoken in het Limbrugse landschap maar zo heb ik het nog nooit bekekenquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:47 schreef Chris.nl het volgende:
Asperge met ongelijke zwellichamen, ook wel een kromme genoemd.
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |