Nu ga ik ook paf hoor.... Wat ben je zachtaardig vandaagquote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:13 schreef pberends het volgende:
Ze ziet er gewoon uit als een typische bitch, en is dat in het echt waarschijnlijk ook. Alleen als ze in de schijnwerpers staat is ze opeens lief ofzo. Alleen dat speelt ze veel te geacteerd. Ze kan best aardig zingen, maar zeker geen finalist-waardig.
In het echt is ze juist ZO lief, spontaan en down to earth.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:13 schreef pberends het volgende:
Ze ziet er gewoon uit als een typische bitch, en is dat in het echt waarschijnlijk ook. Alleen als ze in de schijnwerpers staat is ze opeens lief ofzo. Alleen dat speelt ze veel te geacteerd. Ze kan best aardig zingen, maar zeker geen finalist-waardig.
Joss Stone zie ik Floortje nog wel doen. Angelique niet, die heeft dat al eens gedaan.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Joss Stone = Raffaela?
Gavin = Harm/Ellen ?
Harmquote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Joss Stone = Raffaela?
Gavin = Harm/Ellen ?
Dat acteert ze volgens mij, om zo stemmen te winnen.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
In het echt is ze juist ZO lief, spontaan en down to earth.![]()
Joss Stone is Floortje idd denk ik.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:15 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Joss Stone zie ik Floortje nog wel doen. Angelique niet, die heeft dat al eens gedaan.
ik vind Gavin wel iets voor Ellen ja.
En Train is dus. Serge.
.
Gaat ie vast weer geil bij kijkenquote:
Ik heb dr toch zeker echt meegemaakt met haar vriendje en familie en ze is echt gewoon lekker spontaanquote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:15 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat acteert ze volgens mij, om zo stemmen te winnen.
ALS HIJ HET WAAGT!!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:15 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Joss Stone zie ik Floortje nog wel doen. Angelique niet, die heeft dat al eens gedaan.
ik vind Gavin wel iets voor Ellen ja.
En Train is dus. Serge.
.
Sergequote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:16 schreef LeBeau het volgende:
Hoorde ik nou dat iemand Train gaat doen?Dan hoop ik dat het één van de dames is, want Serge, Harm en Aäron zullen toch alleen maar een nummer van m'n favoriete band verkrachten.
![]()
Serge gaat DOJ doen, is al bevestigd ergens.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:16 schreef LeBeau het volgende:
Hoorde ik nou dat iemand Train gaat doen?Dan hoop ik dat het één van de dames is, want Serge, Harm en Aäron zullen toch alleen maar een nummer van m'n favoriete band verkrachten.
![]()
Tuurlijk joh, jij zal het allemaal wel weten.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:15 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat acteert ze volgens mij, om zo stemmen te winnen.
Ben niet echt weg van haar zang.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik heb dr toch zeker echt meegemaakt met haar vriendje en familie en ze is echt gewoon lekker spontaan![]()
Neeeeeeee!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:16 schreef BVO het volgende:
[..]
Serge gaat DOJ doen, is al bevestigd ergens.
De band was ook matig ja. Misschien dat dat het was, want ik was ook niet zo onder de indruk van Marescha.quote:
Krijg toch lekker schurft op je balzak.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:17 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]'Now that she's back in the atmosphere with drops of jupiter in her haiaiaiaiyeaheyeaheyaehhaair.'
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:17 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]'Now that she's back in the atmosphere with drops of jupiter in her haiaiaiaiyeaheyeaheyaehhaair.'
Kus je anus toch.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:17 schreef WithMe het volgende:
[..]
Tuurlijk joh, jij zal het allemaal wel weten.![]()
Ja echt, en je kent ze allemaal natuurlijk persoonlijk en goed ookquote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
In het echt is ze juist ZO lief, spontaan en down to earth.![]()
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:15 schreef TimmyAsd het volgende:
En ik mag hopen dat Harm vandaag door de mand valt
Ik denk dat Joss Stone voor Angelique isquote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:18 schreef BVO het volgende:
Laat Raffa aub geen Joss Stone doen zeg, dat wordt niks.
Aah, gelukkig je bent weer gewoonquote:
de band was van ondermaats goedkope blokker karaoke DVD niveauquote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:17 schreef BVO het volgende:
[..]
De band was ook matig ja. Misschien dat dat het was, want ik was ook niet zo onder de indruk van Marescha.
Ze kijkt nog steeds alsof ze bang is, en alsof ze zaad wil. Tegelijkertijd.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Marescha komt wat afstandelijk over, haar zang is wel oke.
Mwah, denk het niet, zou de tweede keer zijn... (Alhoewel, Boris met z'n Prince steedsquote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:18 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik denk dat Joss Stone voor Angelique is
Ik ben benieuwd of ie dat nummer gaat verkrachten of nietquote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:17 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik heb dr best wel een tijdje meegemaakt die zaterdagquote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:18 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja echt, en je kent ze allemaal natuurlijk persoonlijk en goed ook
Dan moet je eens naar Serge kijken als ie zingt...quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:19 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ze kijkt nog steeds alsof ze bang is, en alsof ze zaad wil. Tegelijkertijd.
Ze blijft een beetje die bange hertje uitstraling houden.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Mee eens. Mwa, maar van haar zang ben ik niet echt kapot.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |