quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:31 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Ooit, waren er mensen in BeF die mij wél gewoon mochten.
Ooit.
Uiteraard.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:41 schreef pc-fr34k het volgende:
Ah, hier verder dus.
Ik heb al een TR geplaatst.quote:
Spam!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:02 schreef Bupatih het volgende:
[28-01-06][19:40-21:00] De Vliegende Panters - De Grote Drie
ik denk niet dat roosbeef voor 11 uur speelt:quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:02 schreef Donnie.Darko het volgende:
Douchen en dan naar een concert (Roosbeef)
maar goed ik ben er wel om 10 uur, es kijken of die andere bandjes ook nog wat zijnquote:zaterdag 28 januari (concert/ singer-songwriter)
Singer-songwriter Festival
met: Roos[beef], Darker, Arthur & Chris
open: 21:00 aanvang: 21:30 entree: ¤ 4,-
Och, ik zie welquote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:06 schreef remlof het volgende:
[..]
ik denk niet dat roosbeef voor 11 uur speelt:
[..]
maar goed ik ben er wel om 10 uur, es kijken of die andere bandjes ook nog wat zijn
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:02 schreef Bupatih het volgende:
[28-01-06][19:40-21:00] De Vliegende Panters - De Grote Drie
Vliegende panters heersen, een tijd geleden hadden ze metal-versies van Annie M.G. Schmidt-liedjes gemaakt.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hehe, eindelijk iemand met smaak.
Dat was toch in hun eerste serie van Daar Vliegende Panters?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:16 schreef cerror het volgende:
[..]
Vliegende panters heersen, een tijd geleden hadden ze metal-versies van Annie M.G. Schmidt-liedjes gemaakt.
neequote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat was toch in hun eerste serie van Daar Vliegende Panters?
In Sex zongen ze óók een metal-versie van Annie MG Schmidt, maar dat was maar een klein stukje (alleen van 'Ja zuster, nee zuster').quote:
ohquote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
In Sex zongen ze óók een metal-versie van Annie MG Schmidt, maar dat was maar een klein stukje (alleen van 'Ja zuster, nee zuster').
In Daar Vliegende Panters I deden ze meer liedjes van MG Schmidt.
zaterdagavond, he? da's de 'live' bieravond bij uitstekquote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:01 schreef Janetje het volgende:
Zooo.. de doodsheid alom...
Ach ik had zoals vaak geen zin om uit te gaan.. dan vermaak ik me hier maar weer eens..quote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:09 schreef remlof het volgende:
[..]
zaterdagavond, he? da's de 'live' bieravond bij uitstek
Ik leeg vanavond een hele fles canei denk ik...quote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:11 schreef Sjowhan het volgende:
Geef mij maar een glas Fanta Red Fruit vanavond
dat kan iedereen welquote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:13 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik leeg vanavond een hele fles canei denk ik...
Plecies... das lekkelquote:
wijn valt bij mij heel anders dan bier, van (gewoon) bier krijg ik nooit hoofdpijn, hoeveel ik ook drink.... maar wijn (of zware biertjes als triples) willen nog wel eens anders vallen de volgende dagquote:
Todolijst voor morgen:quote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:29 schreef Janetje het volgende:
Ik zit aan de frietjes...
Was aan de hand?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:37 schreef Chowi het volgende:
Ja, hodfr.
Ik ben mijn digitale camera kwijt.quote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:11 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik ben mijn digitale camera kwijt.!
Ik denk dat ik hem in het vliegtuig heb laten liggen.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:13 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Overal gezocht
* Sjowhan is misery kijken
Nog voorkeur qua kleur??quote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:13 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik leeg vanavond een hele fles canei denk ik...
Duidelijk: wit...quote:
Oef, das balen, meid..quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:27 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik denk dat ik hem in het vliegtuig heb laten liggen.
*&($T@$^@!()$#@. Hoe dom kan een mens zijn, vraag ik je?!
Kleine kans, maar toch het proberen waard.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:35 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Oef, das balen, meid..
morgen maar even bellen, misschien heb je een gelukje en ligt ie bij gevonden voorwerpen..
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:27 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik denk dat ik hem in het vliegtuig heb laten liggen.
*&($T@$^@!()$#@. Hoe dom kan een mens zijn, vraag ik je?!
Precies. Ik vind wijn sowieso niet echt geweldig, maar als ik het drink, is het wel wit.quote:
Van rood krijg ik altijd na 1,5 glas hoofdpijn...quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:36 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
rood is anders ook heerlijk
Ja, maar mên, ik koop wel een nieuwe. Het is ook weer niet zo dat het een heel erg dure camera is. Maar ¤ 150,- blijft toch een hoop geld. Ik schraap het wel bij elkaar.quote:
niet geschoten is altijd misquote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:36 schreef Chowi het volgende:
[..]
Kleine kans, maar toch het proberen waard.
En een nieuwe vakantie, de foto's ben je immers ook kwijt...quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:39 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, maar mên, ik koop wel een nieuwe. Het is ook weer niet zo dat het een heel erg dure camera is. Maar ¤ 150,- blijft toch een hoop geld. Ik schraap het wel bij elkaar.
Ik nam ook steeds wit, nu is het vaak rood...quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:39 schreef Janetje het volgende:
[..]
Van rood krijg ik altijd na 1,5 glas hoofdpijn...
En dan meteen ook...
Turkije. En ik ben niet alles kwijt, want ik had ook nog 2 wegwerpers meegenomen. "Voor het geval dat".quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:41 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
En een nieuwe vakantie, de foto's ben je immers ook kwijt...
Waar ben je geweest, trouwens??
Je wist al dat je em kwijt zou rakenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:42 schreef Chowi het volgende:
[..]
Turkije. En ik ben niet alles kwijt, want ik had ook nog 2 wegwerpers meegenomen. "Voor het geval dat".
Vreemd voorgevoel. Nee, ik heb hem gewoon expres in het vliegtuig laten liggen.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:43 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Je wist al dat je em kwijt zou raken
Laat me raden, er was een leuke steward die je beter wil leren kennen??quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:44 schreef Chowi het volgende:
[..]
Vreemd voorgevoel. Nee, ik heb hem gewoon expres in het vliegtuig laten liggen..
Er waren alleen maar Turkse meisjes met diep rood gestifte lippen en strak opgestoken haar.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:45 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Laat me raden, er was een leuke steward die je beter wil leren kennen??
Welke luchtvaartmaatschappij, weet ik tenminste dat ik die niet moet hebbenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:47 schreef Chowi het volgende:
[..]
Er waren alleen maar Turkse meisjes met diep rood gestifte lippen en strak opgestoken haar.. Anders had ik die overweging nog wel gemaakt.
Onur Air. Oh, en vorige keer met Corendon had ik dat ook. Ik denk dat je beter met Nederlandse luchtvaartmaatschappijen kunt vliegen.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:48 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Welke luchtvaartmaatschappij, weet ik tenminste dat ik die niet moet hebben
*noteert..quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:59 schreef Chowi het volgende:
[..]
Onur Air. Oh, en vorige keer met Corendon had ik dat ook. Ik denk dat je beter met Nederlandse luchtvaartmaatschappijen kunt vliegen.
Mens, begin er nu gewoon mee.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:06 schreef Janetje het volgende:
Over 9 minuten wijn...
Ik gok dat hij bij SJ zit.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:03 schreef cerror het volgende:
Was BS d'r maar, dan kon ik mijn Atari-nummer overhandigen zodat hij er mee verder kon.
Verdomme, en hij kan zo mooi worden.quote:
*sterftquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Kuthumeur. Alles en iedereen moet dood. Bah.
Jij gaat toch naar, euh, dat ding ergens waar DL ook heen gaat?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Kuthumeur. Alles en iedereen moet dood. Bah.
BS is een zij? Goh, toch verkeerd ingeschat, dan.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:12 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
hij bij SJ?
Hell no, she's a girl
Ze is ongetwijfeld zich aan't klemzuipen met d'r maatjes
Ik denk dat Sjow bedoeld dat SJ een wijf is.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:13 schreef Chowi het volgende:
[..]
BS is een zij? Goh, toch verkeerd ingeschat, dan.
Nee mên, ik denk dat er dan doden zouden vallen. Ik had het al netjes afgezegd, geen zorgenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:12 schreef Chowi het volgende:
[..]
Jij gaat toch naar, euh, dat ding ergens waar DL ook heen gaat?
Oh, dan is "ze" pot, want "ze" heeft een vriendin. Een Turkse.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:16 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik denk dat Sjow bedoeld dat SJ een wijf is.
Stoepjong een wijf, wie had dat verwacht?
Ik had je ookal bijna voor gek verklaard. Je zou toch verkracht worden, daar. En niet een een steegje, nee, gewoon openlijk.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee mên, ik denk dat er dan doden zouden vallen. Ik had het al netjes afgezegd, geen zorgen [afbeelding].
Nee joh, zo erg is DL niet...quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:17 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik had je ookal bijna voor gek verklaard. Je zou toch verkracht worden, daar. En niet een een steegje, nee, gewoon openlijk.
Nog net iets erger.quote:
Had ik dan tóch moeten gaan! Verdorie!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:17 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik had je ookal bijna voor gek verklaard. Je zou toch verkracht worden, daar. En niet een een steegje, nee, gewoon openlijk.
Ik heb geen idee, ik blijf in het ongewisse.quote:
Van voor en achter. Tegelijk.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Had ik dan tóch moeten gaan! Verdorie!
Misschien is dat ook maar beter, ja.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:20 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik blijf in het ongewisse.
Niet dat ik zo'n lieverdje ben...quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:21 schreef Chowi het volgende:
[..]
Misschien is dat ook maar beter, ja.
Wéér verkeerd ingeschat.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:22 schreef cerror het volgende:
[..]
Niet dat ik zo'n lieverdje ben...
Je kúnt nog gaan, hoor.quote:
Ik denk dat DL en ik het wel met elkaar zullen vinden.quote:
óf op répliquequote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:25 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nah, ik snotter en snuit liever thuis dan en publique.
Dat denk ik ook wel...quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:24 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik denk dat DL en ik het wel met elkaar zullen vinden.
Hey, zo ben ik alleen bij jou.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:26 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel...
Net als jij valt hij ook wel mee in het echt...
Oh.. dan neem ik mn opmerking maar terug.. ofzo...quote:
Ik betwijfel het. Het is net of die dude continu strak staat met zijn "kankerkankerkanker" en zijn quasi-subtiele "laat je tieten eensch zien" als ik onder invloed voor de cam zit.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:24 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik denk dat DL en ik het wel met elkaar zullen vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |