Zeker een tonks-liefhebberquote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:47 schreef ijsmeis het volgende:
En hij probeerde mensen nogal gauw een ban aan te smeren. Mensen die hij niet mocht.
Zo kwam het in ieder geval over.
Ik meen hier en daar enige persoonlijke frustratie te bespeuren.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:16 schreef TimmyAsd het volgende:
En nu gaan we verder ook.
[..]
Zeker een tonks-liefhebber
Jij dus, mag je niet en zal dat nooit doen. Samen met brechtjebak je er werkelijk niets van. Helaas ziet niet iedereen dat (lees yvonne).
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:51 schreef HenkieVdV het volgende:
3 - Skaaivies.
2 - Ijsmeis, altijd in de slachtofferrol
1 - Yvonne: laat teveel haar eigen mening meetellen, stom wijf.
Er zijn nog veel posts te gaan.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:27 schreef Bupatih het volgende:
Ctrl+F-topic.
...
Pfieuw, gelukkig! Ik sta er niet tussen.
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:27 schreef Bupatih het volgende:
Ctrl+F-topic.
...
Pfieuw, gelukkig! Ik sta er nog niet tussen.
Wie wat waar?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:31 schreef Molluck het volgende:
Die Svensational bijvoorbeeld misbruikt zijn rechten in het IDO forum om te baggeren over zijn eigen favoriet...
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:57 schreef Falco het volgende:
Tessje op nummer 1 als slechtste, Geqxon is ook wel een flapdrol.
Dirkh is cult!
Kutquote:
"We gooien dit topic snel vol, dan maken we een derde deel, zoals deze superzangeres verdient!"quote:
In een van die topics over Marescha uiteraard...quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:23 schreef Svensational het volgende:
Nee, dat komt me niet bekend voor nee? Waar heb ik dat gezegd?
IDDquote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:27 schreef Bupatih het volgende:
Ctrl+F-topic.
Neuh, gewoon een lage reactie van ijswijf.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:22 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Ik meen hier en daar enige persoonlijke frustratie te bespeuren.
Zjuist ja.quote:Op zondag 29 januari 2006 12:36 schreef Extremini het volgende:
Normaal slecteert men een user op zijn mod-kwaliteiten. [....]
Nee, het enige wat Skaai doet is verwijzen naar de SC, hebben ze daar nou een extra mod voor nodigquote:Op vrijdag 27 januari 2006 08:25 schreef Mukie het volgende:
[..]
Hoe vreemd
Editten ze teveel van je posts?
Je weet dat die posts maar een maximale lengte kunnen hebben hè?quote:Op zondag 29 januari 2006 18:50 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Oape![]()
Heb je ook nog een onderbouwing, of hoe zit dat?
quote:Op zondag 29 januari 2006 19:39 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Je weet dat die posts maar een maximale lengte kunnen hebben hè?
Ik kan slecht tegen mods die "Oapequote:Op zondag 29 januari 2006 18:50 schreef The_Terminator het volgende:
Heb je ook nog een onderbouwing, of hoe zit dat?
Die van jou is nog lager.quote:Op zondag 29 januari 2006 13:34 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Neuh, gewoon een lage reactie van ijswijf.
Om persoonlijke redenen?quote:Op zondag 29 januari 2006 22:59 schreef ijsmeis het volgende:
Ik nomineer TimmyAsd ook gewoon even.
Van Gadgets, paar maanden terug.quote:Op zondag 29 januari 2006 23:12 schreef classpc het volgende:
Wanneer ben je mod geweest, TimmyAsd?
Oke, was me niet opgevallen.quote:
Idem. Net als brechtje trouwens, jullie bakken er helaas weinig van. En ik was nog redelijk positief in het begin..quote:Op zondag 29 januari 2006 23:11 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik mag je niet en zal dat nooit doen.
Als je geen antwoord op iemands vraag geeft, dan hou jij gewoonlijk je klep, ja?quote:Op zondag 29 januari 2006 23:11 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik mag je niet en zal dat nooit doen.
en toen zei jij: Wat je zegt ben je zelf??!!?quote:Op zondag 29 januari 2006 18:29 schreef Ratelslangetje het volgende:
Renmaestro ,de kneus.![]()
Hij vond het nodig om zich in een ''battle'' te mengen en mij zonder reden oa een dikke ratelslet te noemen.![]()
Het probleem met mijn copuleersysteem.
Dit kun je als mod echt niet maken.![]()
Nee!quote:Op maandag 30 januari 2006 09:32 schreef Extremini het volgende:
[..]
Als je geen antwoord op iemands vraag geeft, dan hou jij gewoonlijk je klep, ja?
Ik ook van jou Royquote:Op maandag 30 januari 2006 11:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nuon
Magneet
Strolie
Bastard
zijn er genoeg
Ik ben bloed serieusquote:
Ik vond jou ook een kutmodquote:
mods moeten wel een beetje als 1 team naar voren komen he...quote:Op zondag 29 januari 2006 22:59 schreef ijsmeis het volgende:
Ik nomineer TimmyAsd ook gewoon even.
MOOOOOOOOOOODDDDDDDDDDDDDDDDD-POWERquote:Op maandag 30 januari 2006 11:45 schreef Slikchick het volgende:
Dit topic heeft wel een gigantisch aantal views t.o.v. het aantal posts
Al die mods telkens F5'en!quote:Op maandag 30 januari 2006 11:45 schreef Slikchick het volgende:
Dit topic heeft wel een gigantisch aantal views t.o.v. het aantal posts
dat is het nog niet toch.quote:Op maandag 30 januari 2006 12:04 schreef HeatWave het volgende:
Bloedlink om hier te reageren natuurlijk.
Maar de persoonlijke bashings mogen best achterwege blijven wmb.
Je mag best iemand slecht vinden, maar dit moet geen ellenlange mod afzeik "reeks" worden.
het ligt ook aan de subfora waar je hier zitquote:Op maandag 30 januari 2006 12:10 schreef Djaser het volgende:
Ik mocht Pjederdy nooit zo, voor de rest weet ik het niet.
Mijn problemen met mods hier vallen nog wel mee vergeleken met andere fora's.
Johquote:Op maandag 30 januari 2006 14:11 schreef skippy22 het volgende:
Oe een deel 2Ik vind brechtjes ook niet echt geschikt als mod Tis meer omdat haar mammie een admin is
mukie is wel leuk en morgil was ook liefquote:Op maandag 30 januari 2006 14:28 schreef BigBadPete het volgende:
Het zijn stuk voor stuk ALLEMAAL tragische figuren
Waar is dat besproken danquote:Op maandag 30 januari 2006 14:32 schreef HeatWave het volgende:
Ja, enorm.
En de motivatie voor erwinrommel is al lang en breed besproken. Lees voor je blaat jongens.
Hoe erg het ook lijkt op : oh, die moderator kan niet tegen kritiek, ik zit niet te wachten op "het zijn allemaal kansloze losers" posts.
Das offtopic, maar zie oa zijn eigen forumquote:
quote:Op maandag 30 januari 2006 14:38 schreef Lucille het volgende:
HW, je tag
Die had ik nog niet gezien.
quote:Op maandag 30 januari 2006 14:39 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Topic lijkt me eigenlijk wel beslist, ik win.
ik heb bij mensen met de nick 'skippy' altijd eerder de neiging chromosomen te tellen, dan bij de posts van iemand als ErwinRommel... die zeer goed post, veel kennis heeft en goed kan discussieren ...quote:Op maandag 30 januari 2006 14:28 schreef skippy22 het volgende:
OMG ze hebben nu ook een moderator met als nick erwinrommel Wat voor dikke triangel josti,s nemen ze altijd aan als mod Of moet je een triangel josti zijn wil je in aanmerking komen![]()
*stil*quote:Op maandag 30 januari 2006 14:42 schreef HeatWave het volgende:
Ik draag deze award op aan mijn enorme schare fans.
Het is sinds jullie vertrek inderdaad stukken prettiger toeven in KLB.quote:Op maandag 30 januari 2006 15:05 schreef Anthraxx het volgende:
1. QyRoz (Klaagbaak)
2. Anthraxx (Klaagbaak)
omdat jullie niet allemaal kansloos zijn is het topic open gebleven ofzo?quote:Op maandag 30 januari 2006 14:32 schreef HeatWave het volgende:
Ja, enorm.
En de motivatie voor erwinrommel is al lang en breed besproken. Lees voor je blaat jongens.
Hoe erg het ook lijkt op : oh, die moderator kan niet tegen kritiek, ik zit niet te wachten op "het zijn allemaal kansloze losers" posts.
heb ik met deze post eigenlijk mijn kans om ooit mod te worden verspeeldquote:Op maandag 30 januari 2006 17:45 schreef Aarde het volgende:
[..]
omdat jullie niet allemaal kansloos zijn is het topic open gebleven ofzo?![]()
Ben dan ook geen mod meer hequote:Op maandag 30 januari 2006 11:47 schreef Aarde het volgende:
[..]
mods moeten wel een beetje als 1 team naar voren komen he...
op je medemodjes afgeven kan niet
was in reactie op ijsmeisquote:
Volgens mij zit je iets dwarsquote:Op dinsdag 31 januari 2006 06:56 schreef wobbel het volgende:
Mwa Yvonne for teh win...arrogante trut die zich een opperhoofd voelt omdat zij dé beheerder is....
Hoe is zij hier ooit als beheerder binnengekomen vraag ik me af....
En een topic waarop Yvonne altijd uitleg moet geven of zich voor iets moet verantwoorden...nou dan is ze echt niet te vinden hoor
Lupa?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 07:09 schreef heiden6 het volgende:
Ik kan zo gauw alleen op buzzer en L_V komen, er is er nog een maar die schiet me niet te binnen.
Nee, vind het wel mee vallen, maar ik ben er niet kapot van.quote:
niet sararaats?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 07:09 schreef heiden6 het volgende:
En Dubbeldrank is de slechtste wannabe-mod.
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:37 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Heul niet.. MMaRsu is een topmod.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:37 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Heul niet.. MMaRsu is een topmod.
Waar is het slechtste fpmedewerkerstopic?quote:Op maandag 30 januari 2006 11:38 schreef MeneerTim het volgende:
1 zodiaque.
2 I.R.Baboon.
3. speknek.
Uitermate matige calvinistische kutmoderators die alleen crew zijn geworden om ze rustig te houden. Krijgen de winnaars een prijs?
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:05 schreef Fatality het volgende:
Ik vind The_Terminator oid. ook een waardeloze mod, alles dichtgooien in klaagbaak waar nog enigszins om te lachen valt. Klaagbaak vervalt tot een put van triestheid!
Goed punt, gelijkspel.quote:
Mede door users zoals jij wel te verstaan.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:05 schreef Fatality het volgende:
Ik vind The_Terminator oid. ook een waardeloze mod, alles dichtgooien in klaagbaak waar nog enigszins om te lachen valt. Klaagbaak vervalt tot een put van triestheid!
Hier ben ik het mee eens...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:05 schreef Fatality het volgende:
Die zitquote:Op woensdag 1 februari 2006 00:38 schreef The_Terminator het volgende:
Mede door users zoals jij wel te verstaan.
als je je buitengesloen voelt nu wil ik je voor de vorm wel nominerenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:37 schreef Bupatih het volgende:
Ik.
Bitchfight.quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:38 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Zelfs het Lee_hotty topic geslotenquote:Op woensdag 1 februari 2006 00:38 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Lee_hottyquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:23 schreef Fatality het volgende:
[..]
Zelfs het Lee_hotty topic gesloten!!
Je hebt gelijk, ik blijf wel weg uit Klaagbaak, ik hoop dat je veel 'plezier' hebt in je eigen forumpje van verdriet.
he kssst ga eens terug naar je dingetje!quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:13 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Lee_hotty
Door mij geslotenWeet ik niets vanaf... En blijf maar mooi weg hoor, weer wat bagger minder
![]()
Ga jij maar terug naar Onzin, zoals in je avaquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:52 schreef Fatality het volgende:
[..]
he kssst ga eens terug naar je dingetje!
Hij is nog jong mn jongquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:05 schreef Fatality het volgende:
Jij staat bij mij sowieso op 1. Wat een überjosti ben jij zeg.quote:
quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij staat bij mij sowieso op 1. Wat een überjosti ben jij zeg.
Buzzer staat op 2, kutmod
Tom_Tom- op 3, ze maken tegenwoordig ook iedereen mod.
Zegt genoegquote:Functies: Moderator Idols III
Oi, Idols is tof hoorquote:
Hij heeft wel gelijk.quote:
10/16quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:47 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Doe deze test eens: http://www.modestypanel.com/SorSE/#
Post de uitslag, dan praten we verder![]()
Ik ga beetje vage testlinks aanknikkeren man.quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:47 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Doe deze test eens: http://www.modestypanel.com/SorSE/#
Post de uitslag, dan praten we verder![]()
Tssssquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:39 schreef The_Terminator het volgende:
Heel vaag als het echt moetEn who cares, dit topic neem ik sowieso al niet serieus
![]()
Ik praat niet mensen die 'bij deze' zeggen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 06:28 schreef Aarde het volgende:
[..]
als je je buitengesloen voelt nu wil ik je voor de vorm wel nomineren![]()
bij deze
edit
gezien je fotoboek
Stop es met reageren hier dan..quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:39 schreef The_Terminator het volgende:
En who cares, dit topic neem ik sowieso al niet serieus![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |