quote:Op zondag 29 januari 2006 16:22 schreef s0k het volgende:
Blind![]()
![]()
Ron Jans dan maar een kans gunnen volgende week?
0-4, vorig jaar.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:39 schreef Soul79 het volgende:
OMG!
1-4 thuis!
Hoe lang is dat geleden........... Kan me uit 1984 een 1-4 tegen PSV herinneren, toen ik als 5-jarigenet naar voetballen keek. Maar verder
![]()
Wie moet zijn opvolger worden dan?quote:Op zondag 29 januari 2006 16:40 schreef Nashje het volgende:
Danny uitzwaaien en klappen voor wat ie heeft geprobeerd en terugsturen naar de jeugd.
Lijkt mij het beste.
Neequote:Op zondag 29 januari 2006 16:42 schreef methodmich het volgende:
twi, jij nog een oplossing voorhanden?
In ieder geval tot komende donderdag.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:44 schreef Cart_man het volgende:
Laat Blind maar tot volgende week blijven.
Die leerde Ruud de wegdraai-aanval. Maar lijkt me nog geen hoofdtrainer.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:44 schreef twi het volgende:
[..]
Dit is wel een heel erg losse flodder hoor, maar is die Rene Meulensteen van SCUM niet eens toe aan een functie als hoofdtrainer? Of doet die puur de trucjes met Cristiano daar in Manchester?
Ja, dat dacht ik al, heb ook geen enkel zicht op de inzichten van die man, maar ik hoorde dat 'ie laatste tot coach van SCUM II is gepromoveerd. Dan moet je toch ook wat tactiek in huis hebben. En met al die jaren werken met Ferguson moet 'ie toch ook tot een Mourinhootje in staat worden geacht?quote:Op zondag 29 januari 2006 16:48 schreef methodmich het volgende:
Die leerde Ruud de wegdraai-aanval. Maar lijkt me nog geen hoofdtrainer.
Toch Henk ten Cate maar bellen.
Uit principe ben ik tegen Hiddink.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:50 schreef Soul79 het volgende:
Uit principe ben ik tegen een trainer die PSV traint of heeft getraind. Anders zou Guus Hiddink een goeie zijn, of eigenlijk de enige.
Is echt geen toeval.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:50 schreef Superheld het volgende:
1+4=5 jaar vak 410
Wellicht. Anders halen we Ton Caanen, de Nederlandse Mourinho.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:50 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik al, heb ook geen enkel zicht op de inzichten van die man, maar ik hoorde dat 'ie laatste tot coach van SCUM II is gepromoveerd. Dan moet je toch ook wat tactiek in huis hebben. En met al die jaren werken met Ferguson moet 'ie toch ook tot een Mourinhootje in staat worden geacht?
Nee sorry, al die goudzoekertjes zie ik niet zitten. Of het nu in het Midden-Oosten of in Afrika is, die ontvluchten Europa en de druk die daarbij hoort niet voor niks.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:52 schreef methodmich het volgende:
Wellicht. Anders halen we Ton Caanen, de Nederlandse Mourinho.
Jo Bonfrère lijkt me ook wel okee.
We zijn je liever kwijt dan rijk. Doeiquote:Op zondag 29 januari 2006 16:57 schreef marcb1974 het volgende:
Of Ajax gaat een andere trainer zoeken of ik ga een andere club zoeken. Misschien kan er 1 in de eerste divisie nog wel een supporter gebruiken. Winnen volgend seizoen lekker ook van Ajax
Omdat ie blijkbaar al een paar tikkies had gehad... Dat kan.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:57 schreef HeatWave het volgende:
Blind vond Rosenberg goed spelen...
WAAROM WISSEL JE HEM DAN!!???
Kanker op. Kneus.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:57 schreef marcb1974 het volgende:
Of Ajax gaat een andere trainer zoeken of ik ga een andere club zoeken. Misschien kan er 1 in de eerste divisie nog wel een supporter gebruiken. Winnen volgend seizoen lekker ook van Ajax
Ongelofelijk. zei die dat..quote:Op zondag 29 januari 2006 16:57 schreef HeatWave het volgende:
Blind vond Rosenberg goed spelen...
WAAROM WISSEL JE HEM DAN!!???
Bonfrère is top. Wordt ondergewaardeerd in Nederland, evenals Sef Vergoossen.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:56 schreef twi het volgende:
[..]
Nee sorry, al die goudzoekertjes zie ik niet zitten. Of het nu in het Midden-Oosten of in Afrika is, die ontvluchten Europa en de druk die daarbij hoort niet voor niks.
Je maakt het ze wel moeilijk zegquote:Op zondag 29 januari 2006 16:57 schreef marcb1974 het volgende:
Of Ajax gaat een andere trainer zoeken of ik ga een andere club zoeken.
Daar gaat het nog niet eens om.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:58 schreef HeatWave het volgende:
Hiddink zou niet kunnen ook natuurlijk.
En daar moet ik me druk om maken. Gezien het spraak gebrek dat er soms in zit niet echt geloof ik.quote:
nee, ik zou het ook niet willen ook idd. maar goed, we zullen snel iets moeten... dit kan niet langer zo.quote:Op zondag 29 januari 2006 17:01 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Daar gaat het nog niet eens om.
Een van de redenen dat Ajax altijd moreel superieur was aan PSV, was dat wij geen spelers bij de concurrent wegjatten (direct of indirect). Ik zou ook geen trainer met een PSV-verleden willen, bah.
Is zoiets als een buitenlandse bondscoach van het Nederlands elftal.
Ja of "Wie staat er vandaag op '10' ?"quote:Op zondag 29 januari 2006 17:01 schreef methodmich het volgende:
Hoe noemen we deel #270: Wie stellen we deze week weer op?
#270 Hans Vonk rechtsbuiten?quote:Op zondag 29 januari 2006 17:01 schreef methodmich het volgende:
Hoe noemen we deel #270: Wie stellen we deze week weer op?
Heb je het nu over Babel of Harry of Rosenbeerg..of....etcquote:Op zondag 29 januari 2006 17:04 schreef methodmich het volgende:
#270: Bank, basis, tribune, basis, bank
Uitgezonderd Urbyquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |