Bullshit.. dat zou een gesterilliseerde man nooit klaarkomenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:06 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Niet daarom,
Het versterkt en verlengt de orgasme, logisch toch
Iddquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:10 schreef evil_cupido het volgende:
[..]
Bullshit.. dat zou een gesterilliseerde man nooit klaarkomen![]()
Verschillende (wetenschappelijke) bronnen van internet. Bovendien is eiwit een groot onderdeel van de opbouw van een sperma cel, dus als je eiwit tot je neemt wordt het onderandere voor de spermacellen gebruikt, logisch. Je poept of pist het er niet allemaal weer uit.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:06 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Hoezo? Wie zegt dat de hoeveelheid eiwitten die je eet de beperkende factor is voor de spermaproductie?
(voor de spieropbouw idem trouwens)
Een gesterilliseerde man komt ook klaar! Dat hoor je mij niet ontkennen.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:10 schreef evil_cupido het volgende:
[..]
Bullshit.. dat zou een gesterilliseerde man nooit klaarkomen![]()
mij welquote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Oh. Dat was mij niet bekend.
Je lichaam moet toch van het vocht af en het blijkt *als ik me goed herinner* dat de vocht productie bij klaarkomen dan ook toe neemt.quote:
Dat mag ik hopen ja! Ik krijg heel veel eiwitten binnen, maar dat is toch echt om spieren op te bouwen en niet om liters sperma te produceren!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:16 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Dus 1 kwakje zal echt geen tientallen grammen eiwit bevatten
Dat is nep. het wordt aangevoerd via een slangetje.quote:Op zondag 29 januari 2006 12:42 schreef Apekoek het volgende:
Maar hoe doen ze dat in de brute prono films (waar liters uit hun staaf gekotst wordt)? Houden die mensen er geen truukjes op na die anders zijn dan hier genoemd?
Geen idee of het nuttig is maar ik zag het toevallig staanquote:Hoe kan ik meer spuiten?
Voor veel mannen is het 'trek en klaar' binnen een paar minuten. Maar denk nu eens aan een echte masturbatiesessie met show element in de vorm van een grand finale. Toeschouwer is je vriendin voor wie de sperma fontein een indrukwekkend en opwindend schouwspel is.
Hoe krijg je nu zo'n geladen geweer?
Een paar keer per dag masturberen, verkleint de kans op een volle lading. Als je een indrukwekkende ejaculatie wilt, zal je je een paar dagen moeten inhouden. Drink veel water 6 uur voor de grote actie. De gedachte alleen al aan een krachtig klaarkomen zal je opwinden. Zolang je kunt stel je de sessie nog heel even uit....
Je verheugt je erop dat het heerlijk zal zijn. Als je dan eindelijk begint met masturberen voor je vriendin, zal het een krachtig orgasme zijn. Met méér sperma dan gewoonlijk. Dit voelt veel beter dan een gewoon orgasme.
Probeer maar.
Yup zo werkt het bij mij ookquote:Op maandag 30 januari 2006 15:39 schreef ZwarteMagika het volgende:
Van de Christine LeDuc site:
[..]
Geen idee of het nuttig is maar ik zag het toevallig staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |