Voor de mensen die de eerdere trackmania spellen niet kennen: Het is een enorm over the top variant op het oude 4d stunts. Een arcade racer waarmee je de meest belachelijke banen kan bouwen en over kan racen. Ik ben het spel zelf nog aan het downloaden, maar als het ook maar half zo leuk is als de vorige delen kan je je er lang mee vermaken.quote:TM NATIONS VEROVERT DE WERELD!
Exclusief op TM-radio, werd het grote nieuws onthuld dat Nadeo een partnerschap heeft aangegaan met het grootste gaming competitie orgaan in de wereld (ESWC). Speciaal voor de 2006 editie zal Nadeo een unieke versie van hun TrackMania spel crëren genaamd TrackMania: Nations. Dit spel zal enkele specifieke gameplay modes zoals een speciale team mode en de world 1vs1 modus bevatten die gebruikt zal worden om het spel in z'n officiële hoedanigheid te spelen en zo mee te dingen.
Het spel bevat 1 omgeving (stadium) met een nieuwe gameplay en racewagens en natuurlijk ook unieke bouwblokken. Dit spel is dus geen uitbreiding of vervolg op TrackMania Original of Sunrise maar bestaat naast deze twee games als een soort van Nadeo paradepaardje dat klaar is om de wereld te veroveren en niet-ingewijden te laten kennis maken met de TrackMania spirit. Bovendien zal het spel volledig gratis zijn maar het zal wel sponsoring content bevatten.
TrackMania is dus ook metteen als officiële dicipline aangenomen door de ESWC, welke een kleine duizend kampioenen van meer dan 50 landen zal laten strijden in het grootste wereldkampioenschap voor online games. TrackMan staat samen naast andere games zoals quake4 en counterstrike CS!
Volgens mij niet nee.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:39 schreef Floepsje het volgende:
Zat hier niet zo'n kut programmatje bij de installatie?
?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:03 schreef --Christiaan-- het volgende:
Als ik online wil spelen zegt ie invalid key
Gewoon blijven proberen. Het is een beetje druk dus de boel raakt wat overbelast.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:12 schreef Tankiej het volgende:
Nu krijg ik wel dat Suggested Servers venster, maar nu komt er: Could not search: Internal Error of Incorrect Server Answer
Met de gratis versie kan je geen auto's customizen volgens mijquote:Op zondag 29 januari 2006 16:05 schreef kipknots het volgende:
Edit: Heb al wel mensen met custom cars zien rijden maar krijg het zelf nog niet voor elkaar :/.
Er zit idd geen programma bij de installatie, wel is het spel beveiligd met Starforce. Sommigen vinden dit een vervelende (kopieer-)beveiliging.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:39 schreef Floepsje het volgende:
Zat hier niet zo'n kut programmatje bij de installatie?
Op een nederlandse server is dat niet meer zo bijzonder.. Dat doet er wel afbreuk aan. Op Duitse servers daarentegenquote:Op maandag 30 januari 2006 11:01 schreef Ruzbeh het volgende:
Wat ik nou zo leuk vind is dat je je volkslied krijgt te horen als je hebt gewonnen!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |