Ik zie haar voor het eerst nu weer in Las Vegas. Vroeger zag ik haar in BH 90210. Alleen toen was ik meer van het blondequote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:20 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Geen verkeerde dame
Bh 902110 dat is toch Beverly Hills ?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:25 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik zie haar voor het eerst nu weer in Las Vegas. Vroeger zag ik haar in BH 90210. Alleen toen was ik meer van het blondemaar nu is het toch even anders
Tiffany Ambier Thiessen! Een mega bitch maar welquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:26 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Bh 902110 dat is toch Beverly Hills ?
Waar ook dat meisje van Saved by the Bell later in ging spelen
![]()
Mega bitch?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:28 schreef Dizer het volgende:
[..]
Tiffany Ambier Thiessen! Een mega bitch maar wel
[afbeelding]
Ach, bitch kan ook lekker zijn. Bridget dusquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:29 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Mega bitch?![]()
Vroeger was ze altijd zo lief![]()
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:33 schreef Meki het volgende:
wie zijn die dames
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:16 schreef Dizer het volgende:
Vanessa Marcil speelde ooit in het einde van BH90210 en nu in Las Vegas. Een reden om Las Vegas tegaan volgen
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:28 schreef Dizer het volgende:
Tiffany Ambier Thiessen! Een mega bitch maar wel
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:35 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Zo die is flink veranderd![]()
Nu we het trouwens over mooie dames hebben
[afbeelding]
Rebecca![]()
Mag jij wel naar dames kwijlen van de koran ?quote:
jah zekerquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:39 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Mag jij wel naar dames kwijlen van de koran ?
slaap lekker Dizquote:
en jij wanneer jij slaapquote:
Ik blijf nog wel een paar uurtjes wakkerquote:
aha ik ookquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:47 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ik blijf nog wel een paar uurtjes wakker![]()
Met Koffiequote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:52 schreef Svensational het volgende:
Mariakaakjes uitdeelt.
met zout of suikerquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:52 schreef Svensational het volgende:
Mariakaakjes uitdeelt.
Koekjes met zout ?quote:
Nee, met bier, ik ben toch geen wijfquote:
Bier is voor boerenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, met bier, ik ben toch geen wijf.
Ja je bent in Nederland dus integreren zou jequote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:57 schreef Meki het volgende:
moet ik ook bier drinken
met bierquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:58 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ja je bent in Nederland dus integreren zou je![]()
Spuit 11quote:
Als het moet met bier jaquote:
Ga toch rosé drinken, 'man'.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, met bier, ik ben toch geen wijf.
quote:
quote:Op zondag 29 januari 2006 00:43 schreef Paltos het volgende:
Boh, gek. Wat ben ik hendig sjiek dronkennnn.!!!!one!!one~~~:'D![]()
:!!!
Ja, zoiets.quote:Op zondag 29 januari 2006 00:53 schreef Bupatih het volgende:
Wij ook. Dat hij dat maar nooit mag vergeten. We staan als één goed georganiseerd blok achter je, Dizer! We vertrouwen je! Ik zou zelfs mijn leven voor deze knul geven. Onze rots in de branding. Onze redder in nood. We kunnen op je bouwen! Gij, koene knaap, jij draagt een steentje bij aan een betere maatschappij. We zullen je nimmer vergeten! En vergeet niet: ons vertrouwen in jou is eindeloos!
Nou, hij krijgt goede reacties in het feedback topic en hij zit in deze showchat en zo..quote:Op zondag 29 januari 2006 00:57 schreef Bupatih het volgende:
Natuurlijk. Maar vergeet niet, Paltos: ook wij zullen aan je denken. Ook wij geloven je verhaal meteen! Het vetrouwen dat je hebt in Dizer is van een kaliber waar wijlen Moeder Theresa een puntje aan kan zuigen (whehe, moet je je dit eens visualiseren). Jouw oprechtheid, jouw eerlijkheid, jouw vertrouwen in de mensheid, en in het speciaal je vertrouwen in een allochtoon: het ontroert me tot op het bot. Ik moet zowaar een naar zout smakend traantje wegpinken bij dit emotionele, maar mooie tafereel. *pink*
quote:Op zondag 29 januari 2006 10:10 schreef PeRi het volgende:
Kusjes van mij.
Neeee dat is een bloedneus omdat ie in zijn neus zit te peuteren!quote:
Niet! Ik heb gegoogled op "schamen"quote:Op zondag 29 januari 2006 10:13 schreef Skaai het volgende:
[..]
Neeee dat is een bloedneus omdat ie in zijn neus zit te peuteren!
Nouuujaaaaa je schaamt je omdat PeRi je een kusje geeft?quote:
NEE IK WERD ROOD! En doe niet zo jaloersquote:Op zondag 29 januari 2006 10:14 schreef Skaai het volgende:
[..]
Nouuujaaaaa je schaamt je omdat PeRi je een kusje geeft?
Ha man weet je hoe vaak ik kusjes IN HET ECHT van PeRi krijg?quote:Op zondag 29 januari 2006 10:15 schreef Dizer het volgende:
[..]
NEE IK WERD ROOD! En doe niet zo jaloers(het is wel sexxxxy
)
Mag ik een kusje van jouquote:Op zondag 29 januari 2006 10:16 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ha man weet je hoe vaak ik kusjes IN HET ECHT van PeRi krijg?
NOU dat was dus een punt. Ze belde gister op dat het tournooi niet doorging vanwege sneeuw op de baan.quote:
Tsssk..tis maar sneeuwquote:Op zondag 29 januari 2006 10:30 schreef Airelle het volgende:
[..]
NOU dat was dus een punt. Ze belde gister op dat het tournooi niet doorging vanwege sneeuw op de baan.Watjes!
Nope, niks afgesproken. Wel woensdag avond en donderdag avond.quote:
Ik ga van ellende vandaag maar huiswerk makenquote:Op zondag 29 januari 2006 10:33 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nope, niks afgesproken. Wel woensdag avond en donderdag avond.
Nee want nu moet ik weg, doei!quote:
Ok, wanneer ben je terug. Ik wacht wel de hele tijd op jequote:
Ik dus over 25 minuten ookquote:Op zondag 29 januari 2006 10:33 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik ga van ellende vandaag maar huiswerk maken.
Tof hequote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |