Het is vreselijk viesquote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:22 schreef Inca het volgende:
Wat staat die Viool nu weer met een snotneus over dat eten heen vies wijf![]()
Yep, zei ik gisteren ook, maar ze kunnen bijna niemand vinden blijkbaar daarom hebben ze het wegstemmen van bewoners ook gestaakt denk ikquote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:23 schreef bunnyma het volgende:
Ik had liever Angela G. gehad.
Die was waarschijnlijk wel opgewassen tegen Viola. Hadden we misschien nog wat discussie gehad.
Die er nu is, is alleen maar een jaknikker.
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:24 schreef rooie3 het volgende:
Doen de cappers ook de mannen.
Alleen de vrouwen is niet leuk.
Natuurlijk zal ik het doenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:24 schreef rooie3 het volgende:
Doen de cappers ook de mannen.
Alleen de vrouwen is niet leuk.
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:25 schreef BONG4002 het volgende:
Jammer dat FB er nog niet is, de capking van (H)BB
Ja, hadden ze beter ergens anders kunnen doen, maargoed daar denkt Herr Krol anders overquote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:25 schreef cuall het volgende:
Eigenlijk wel raar, zo'n rookhoekje in de dinerzaal![]()
Alles hangt van de regie af.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:26 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Lief van jullie![]()
Hoewel rob niet al te veel hoeft hoor![]()
Rustig maarquote:
quote:
okequote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:27 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Rustig maar![]()
Jij mag er ook zeker zijn![]()
Jammer alleen dat ze niet in een apart topic kunnen.quote:
Misschien kan die straks aangemaakt worden en dan zetten we de caps daar ook gewoon even bij als overzichtquote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:28 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Jammer alleen dat ze niet in een apart topic kunnen.
Dan kon je vanavond het in een keer vinden.
Er komt na afloop een speciale topic met alle caps.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:28 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Jammer alleen dat ze niet in een apart topic kunnen.
Dan kon je vanavond het in een keer vinden.
Had ze nog iets leuks te melden.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
Tanja is lieffffffffffffffffffffffffffffff![]()
![]()
![]()
Gaafquote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:29 schreef regenworm het volgende:
[..]
Er komt na afloop een speciale topic met alle caps.
Wil ik wel doen maar echt pas na afloop.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:29 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Misschien kan die straks aangemaakt worden en dan zetten we de caps daar ook gewoon even bij als overzicht
Tanja is liefquote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
Tanja is lieffffffffffffffffffffffffffffff![]()
![]()
![]()
Daar zal Hummie wel aardig sjacherijnig over zijn.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:24 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Yep, zei ik gisteren ook, maar ze kunnen bijna niemand vinden blijkbaar daarom hebben ze het wegstemmen van bewoners ook gestaakt denk ik
Maak er HMM (Hotel Mappa Mondo)quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:31 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Daar zal Hummie wel aardig sjacherijnig over zijn.
Heel haar concept is weg.
*Niet stemmen.
*Wel contact met de buitenwereld.
*Gesponsord eten, terwijl in het begin moest het eten van de gasten gescheiden blijven van het eten van de hoteliers.
*Hoteliers mogen zelfs naar huis om even te wippen.
*Boodschappen bestellen om de 2 dagen.
Ze kunnen dat BB beter eraf halen.
We hebben 23 minuten aan de foon gezeten. En het was heel gezellie. Maar ik heb haar beloofd het tussen ons te houden. Maar ik mag denk ik wel zeggen dat Roel en Dildo op zoek zijn naar een huisje. Dus dat is dik aan tussen die 2.quote:
Dat was ook al eens te lezen in de telegraaf.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
We hebben 23 minuten aan de foon gezeten. En het was heel gezellie. Maar ik heb haar beloofd het tussen ons te houden. Maar ik mag denk ik wel zeggen dat Roel en Dildo op zoek zijn naar een huisje. Dus dat is dik aan tussen die 2.
Ja, het hele concept hebben ze laten vallen. John zei dat vanmorgen aan de telefoon ook al.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:31 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Daar zal Hummie wel aardig sjacherijnig over zijn.
Heel haar concept is weg.
*Niet stemmen.
*Wel contact met de buitenwereld.
*Gesponsord eten, terwijl in het begin moest het eten van de gasten gescheiden blijven van het eten van de hoteliers.
*Hoteliers mogen zelfs naar huis om even te wippen.
*Boodschappen bestellen om de 2 dagen.
Ze kunnen dat BB beter eraf halen.
Helemaalquote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:34 schreef regenworm het volgende:
Topic is aangemaakt BB5 De Cap Reünie
Super regenworm, ik zal een linkje in de SV makenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:34 schreef regenworm het volgende:
graag gedaanquote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:38 schreef cuall het volgende:
[..]
Super regenworm, ik zal een linkje in de SV maken![]()
![]()
Ben er helemaal klaar voor...quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:34 schreef regenworm het volgende:
Stom dat je dit zo leuk kan vinden.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:33 schreef BONG4002 het volgende:
Ze komen om 13:00uur volgens Bart (de BB5 mensjes)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |