Hoezeer ik ook de pest heb aan de persoon Pete Doherty, ik geloof zeker dat hij zich op het gebied van de muziek wel verdienstelijk maakt. Hij zat in the Libertines en nu the Babyshambles.quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:44 schreef bloodymary het volgende:
Ik heb al heel veel van die gast gehoord, behalve muziek........
Hij zit toch in een band?
Het is de Paris Hilton van de muziek. Bekend worden met niets doen.
Een artiest die zichzelf aan het doodsnuiven/spuiten enz is?quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:43 schreef AudreyHepburn het volgende:
Het is gewoon geen muziek die de mainstream media erg interessant vinden. Daarom snap ik ook niet echt waarom de mainstream media zich dan wel zo druk maken over zijn gedrag.
Ja, dat weet ik ook, maar ik hoor er nooit iets van, terwijl ik best wel in de alternatieve muziek zit, zeg maar.quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:03 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hoezeer ik ook de pest heb aan de persoon Pete Doherty, ik geloof zeker dat hij zich op het gebied van de muziek wel verdienstelijk maakt. Hij zat in the Libertines en nu the Babyshambles.
De alternatief heeft volgens mij heel uiteenlopende scenes waarin je kunt 'zitten'. Ik had al lang geleden van ze gehoord.quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:52 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik ook, maar ik hoor er nooit iets van, terwijl ik best wel in de alternatieve muziek zit, zeg maar.
"Up the Bracket" van The Libertines is een fantastische plaat!quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:52 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik ook, maar ik hoor er nooit iets van, terwijl ik best wel in de alternatieve muziek zit, zeg maar.
Uhhh, die plaat is ruim 4 jaar oud. Wat heeft ie daarna nog gepresteerd?quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:38 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
"Up the Bracket" van The Libertines is een fantastische plaat!
Ga die maar eens luisteren en oordeel dan weer over Pete.
Dat bedoel ik. Ik vind Up The Bracket ook echt heel goed, maar Babyshambles kan me echt bar weinig boeien, moet ik eerlijk zeggen. Dirty Pretty Things, de nieuwe band van mede-Libertine Carl Barat is dan wel weer erg tof.quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:47 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Uhhh, die plaat is ruim 4 jaar oud. Wat heeft ie daarna nog gepresteerd?
Ach kom op nou, heb de laatste jaren volgens mij niet meer zo'n groot wanproduct gehoord als dat Babyshambles album!quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:49 schreef flyguy het volgende:
down in albion...
2e plaat Libertines was OK, daarna weinig geef ik toe.quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:47 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Uhhh, die plaat is ruim 4 jaar oud. Wat heeft ie daarna nog gepresteerd?
De Rolling Stones functioneren toch echt wel wat beter dan Pete Doherty hoor.quote:Op donderdag 25 mei 2006 15:31 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
2e plaat Libertines was OK, daarna weinig geef ik toe.
Down in Albion is zo slecht uitgewerkt met 3 fantastische singles datdanweerwel.
'k Wil maar zeggen dat hij muzikaal gezien echt wel iets kan en niet alleen maar Junk is.
En btw: de Rolling Stones (om maar eens een paar junks te noemen) hebben ook al 30 jaar geen fatsoenlijke plaat opgenomen (Exile on Main Strt.) en die touren ook nog steeds.
Berichtje hierover in De Telegraaf:quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
En weer aangehouden. Nu na vermeend cocaïnegebruik op een EasyJetvlucht van Londen naar Barcelona. 'Breaking News op SKY news' ......
Kunnen ze die kerel niet per ongeluk een ander spuitje geven?
quote:De luchtvaartmaatschappij EasyJet heeft de Britse rockzanger Pete Doherty in de ban gedaan. Ook zijn band Babyshambles is niet meer welkom aan boord na het zoveelste drugsincident rond de artiest. Dat meldden verscheidene media donderdag.
Na een klacht van een piloot van EasyJet controleerde de politie op de luchthaven van het Spaanse Barcelona de zanger op het bezit van drugs. Cabinepersoneel had in een toilet van het vliegtuig een spuit gevonden. de zanger had lang op het toilet gezeten. Aangezien bij Doherty en zijn bandleden geen verboden middelen werden aangetroffen, mochten zij verder.
EasyJet wil hem en zijn band niet meer vervoeren, verklaarde een woordvoerster donderdag in Londen.
Ach, het maakt allemaal toch niet uit. Hij is beroemd dus alles mag blijkbaarquote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Berichtje hierover in De Telegraaf:
[..]
quote:Pete Doherty has checked himself into rehab in Portugal, according to reports.
But this time there’s a little glimmer of hope - because the Babyshambles urchin went to the clinic early this week of his own accord, says the NME website.
We hear the, ahem, troubled singer will spend the first few weeks detoxing and then he’ll be fitted with an ‘opiate-suppressing implant’.
That’s if he can stick to it.
Three previous attempts at sorting out his well-publicised drugs problem haven’t lasted too long, with failed rehab stints in the Priory, and at clinics in France and Thailand.
“The decision to undergo rehab was Doherty's own, and he organised and funded the trip without any outside pressure,” a source tells ITV.com.
Als je de roddelbladen mag geloven, heeft hij zijn hoop in de handen van de Heer gelegd:quote:
quote:Pete Doherty bekeert tot geloof
Junkie Pete heeft het antwoord op zijn drugsprobleem gevonden: Jezus. De Babyshambles-zanger die momenteel in rehab zit voor zijn heroïne- en crack verslaving, kreeg een bijzondere droom waarin Jezus verscheen die hem streng toesprak. Hij zei dat hij zijn zonden moet belijden en direct moet stoppen met al de slechte dingen die hij doet. Pete is nu compleet wakker geschud en spendeert zijn tijd in de afkickkliniek in Portugal met bidden voor zijn zonden. De 27-jarige rocker heeft besloten zodra hij helemaal clean is zich te laten dopen. Hij wil daarmee zijn nieuwe start te symboliseren. Hij denkt er zelfs aan om zijn geld weg te geven aan mensen die het harder nodig hebben dan hij zelf vertelt een bron aan de Daily Star: ‘Jezus zegt namelijk dat het makkelijker voor een kameel is om door het oog van de naald te gaan, dan dat een rijk mens de hemel mag betreden.’
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als je de roddelbladen mag geloven, heeft hij zijn hoop in de handen van de Heer gelegd:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |