abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34542845
Ik ken mensen waarvan hun jongste kind op jonge leeftijd ( 3 jaar) bezeten was. Zo erg zelfs dat de moeder bang van haar werd.
Ook gebeurden er vreemde dingen in huis. Er is later iemand geweest die het huis heeft "gereinigd" en er liggen nu ook metalen circels onder de plavuizen om de boze geesten weg te houden.
Het is nogal heftig, maar echt gebeurd.
pi_34543088
ok
to ignore the past is to solicit disrespect
to ignore the present is to invite laziness
to ignore the future is to beg for disaster
  zaterdag 28 januari 2006 @ 10:55:27 #3
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_34543116
Misschien handig om erbij te vermelden wat voor vreemde dingen er precies in het huis gebeurde. En wat deed dat kind precies allemaal voor dingen waaruit naar voren kwam dat het bezeten was?
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
pi_34543126
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 10:38 schreef CarDani het volgende:
Ik ken mensen waarvan hun jongste kind op jonge leeftijd ( 3 jaar) bezeten was. Zo erg zelfs dat de moeder bang van haar werd.
Ook gebeurden er vreemde dingen in huis. Er is later iemand geweest die het huis heeft "gereinigd" en er liggen nu ook metalen circels onder de plavuizen om de boze geesten weg te houden.
fijn dat ze metalen cirkels neergelegt hebben
vraag me af wat ze er voor moesten betalen
pies on joe toe
  zaterdag 28 januari 2006 @ 10:57:47 #5
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_34543163
sommige mensen geloven alles en gaan dan ook spoken zien enzo...

gevaarlijk om je zieke geest op te dringen aan het leven van een onschuldig kind. die zal wel wat trauma's van de 'duivelsuitdrijving' hebben overgehouden.

[ Bericht 24% gewijzigd door zoalshetis op 28-01-2006 11:04:30 ]
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  zaterdag 28 januari 2006 @ 10:58:18 #6
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_34543176
Gewoon een kind met ADHD. Wat een flauwekul weer.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_34543189
Wat een onzin, maar als je ergens heel erg in gelooft ga je die dingen vanzelf wel zien/meemaken denk ik...puur door je fantasie.
pi_34543320
quote:
CarDani, zou je de OP wat willen uitbreiden ?
Wat gebeurde er, door welke gedragingen van het kind werd de moeder bang... was het kìnd bezeten of het huis en wat is daar aan gedaan... ?

Zijn de ringen onderdeel van de "uitdrijving" of zijn die om te voorkomen dat er opnieuw iets negatiefs in huis komt...

Wat is precies de achterliggende gedachte van de ringen.
Heeft het materiaal bepaald effect... is het de vorm (ringvorm) of het patroon waarin de ringen zijn gelegd.

Liggen de ringen er niet om aardstralen om te buigen ?

een serie vraagjes mijnerzijds
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_34543332
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 10:53 schreef Scorp[AM] het volgende:
ok
pi_34543399
-doe normaal of ga naar onzin als je onzin wil spuien-

[ Bericht 69% gewijzigd door Mirage op 28-01-2006 11:14:38 ]
pi_34543427
Wat een overweldigend bewijs

I BELIEVE.
pi_34543462
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 10:55 schreef bonke het volgende:

[..]

fijn dat ze metalen cirkels neergelegt hebben
vraag me af wat ze er voor moesten betalen
Ik denk dat die vraag meer in WGR past
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 10:57 schreef zoalshetis het volgende:
sommige mensen geloven alles en gaan dan ook spoken zien enzo...

gevaarlijk om je zieke geest op te dringen aan het leven van een onschuldig kind. die zal wel wat trauma's van de 'duivelsuitdrijving' hebben overgehouden.
Ik begrijp wel wat je bedoelt hoor, maar is het niet zo dat je net zoals je jezelf dingen aan kan praten waardoor je "Caspertjes" gaat zien, je net zo goed ene kind een trauma aan kan praten ?

Doet in mijn familie ook iemand als ze op stap gaat met mijn jongste kind.
"huil je helemaal niet als je met mij meegaat en mama thuis blijft ? Nou kleine kinderen gaan meestal huilen hoor"....... (en dat terwijl het ventje gewoon "dag mama, dag bana, dag dindin...dag papa...dag tabbat" roept vanuit het trappenhuis als hij de hort op gaat zonder mij.)
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 10:58 schreef Megumi het volgende:
Gewoon een kind met ADHD. Wat een flauwekul weer.
knappe stelling vanaf een afstand !

gaan we het kind na de bezetenheid, het trauma nu ADHD ( en Ritalin) aanpraten ?
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  zaterdag 28 januari 2006 @ 11:22:22 #13
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_34543643
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 11:12 schreef BadBadPresident het volgende:
Wat een overweldigend bewijs

I BELIEVE.
inderdaad. Damn. m'n hele wereld dondert in elkaar
  zaterdag 28 januari 2006 @ 11:22:48 #14
72691 T3rr0r
Technoofsow!
pi_34543651
quote:

Dit maakt het geheel een stuk geloofwaardiger
It's about being boss, not being the boss...
  zaterdag 28 januari 2006 @ 11:26:27 #15
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_34543734
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 11:14 schreef Mirage het volgende:

[..]

gaan we het kind na de bezetenheid, het trauma nu ADHD ( en Ritalin) aanpraten ?
Neuh, ADHD is een nieuwe-tijds ziekte welke vroeger uitstekend werd bestreden met een corrigerende tik
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
pi_34543791
En ontopic mensen... geen onzinnige one-liners tussendoor en topicverneukerij.
Baggeren is weer klaar.
Sir Winston Churchill
pi_34544595
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 10:55 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Misschien handig om erbij te vermelden wat voor vreemde dingen er precies in het huis gebeurde. En wat deed dat kind precies allemaal voor dingen waaruit naar voren kwam dat het bezeten was?
Dat vraag ik me ook af. Waarom zou het kind bezeten zijn en niet gewoon lastig of druk? Elk kind gedraagt zich wel eens als een duiveltje hoor. Moet je voor de gein maar eens naar die opvoedingsprogramma's kijken waar je nu mee dood wordt gegooid. Er zijn kinderen bij die wel een flink portie exorcisme kunnen gebruiken.
"A lot of Christians wear crosses around their necks. Do you think when Jesus comes back he ever wants to see a fuckin' cross? It's kind of like going up to Jackie Onassis with a rifle pendant on."
pi_34548649
Er bestaat toch ook bezetenheid in wat mindere mate? En moet diegene altijd stemmen horen? Want sommigen kunnen toch bezeten zijn zonder dat ze het zelf weten? Ik heb namelijk een vermoeden dat iemand bezeten kan zijn.......

Hieronder wat info

http://www.euronet.nl/users/playsoft/spiritueel/bezetenheid.htm
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
  † In Memoriam † zaterdag 28 januari 2006 @ 16:10:52 #19
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_34551996
quote:
Detailles?
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
pi_34552422
Een van de leukere OP's .
Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.
pi_34552729
Bij 7 miljard mensen kunnen er best een aantal bezeten zijn, maar misschien zijn die geesten gewoon ziek. Hoeft niet te zijn dat het door de duivel komt of wat dan ook.

Misschien hebben die kinderen of mensen gewoon een gebroken geest.

Bezeten door de duivel kan ook misschien. Ik denk maar zo, alles kan. Maar eerst wil ik bewijzen zien voordat ik zeg. Het bestaat echt.

Lange afstand verhalen, tja, je moet niet verwachten dat iedereen het zomaar gelooft.

De menselijke geest is sowieso complex. Dus wie weet wat zich heeft afgespeeld. Je weet het niet wat er kan gebeuren ook.

[ Bericht 11% gewijzigd door Sight_key op 28-01-2006 16:47:03 ]
Sight_key als user was een uit de hand gelopen iets en is derhalve niet meer actief.
pi_34573149
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 11:07 schreef Mirage het volgende:

[..]

CarDani, zou je de OP wat willen uitbreiden ?
Wat gebeurde er, door welke gedragingen van het kind werd de moeder bang... was het kìnd bezeten of het huis en wat is daar aan gedaan... ?

Zijn de ringen onderdeel van de "uitdrijving" of zijn die om te voorkomen dat er opnieuw iets negatiefs in huis komt...

Wat is precies de achterliggende gedachte van de ringen.
Heeft het materiaal bepaald effect... is het de vorm (ringvorm) of het patroon waarin de ringen zijn gelegd.

Liggen de ringen er niet om aardstralen om te buigen ?

een serie vraagjes mijnerzijds
Het kind is er één van een tweeling. Ze begon zonder aanleiding agressief te worden. 's-avonds in bed kon ze slecht slapen. Ze zag gedaantes. Zo begon het.
Ze begon een vreemde blik in haar ogen te krijgen, waar de moeder van schrok, Het werd steeds erger. Ze begon 's-nachts te dwalen. Er ging uiteindelijk een groot slot bovenaan de voordeur.
Moeder begon ook vreemde dingen te voelen (als ze in bed lag, tegen het slapen aan kreeg ze het gevoel "weggetrokken" te worden. Een gevoel wat ze als zeer angstig en bedreigend ervaarde.
Als ze op haar rug in bed lag, zag ze voetstappen over het plafond. Haar man zag ze ook. Dit kwam elke avond terug.
Uiteindelijk begon het kind zo agressief te worden dat ze onhandelbaar werd. Ze begon met een andere stem te praten. ook in een andere taal. Ze was ook beresterk. Alles bij elkaar genomen werd moeder bang voor haar eigen kind van 3.

Moeder is uiteindelijk bij een paragnost terechtgekomen. Deze man zag het al op het moment dat ze binnenkwam met het meisje. Hij zag allemaal donkere schaduwen om haar heen. Hij heeft het meisje behandeld en het huis gereinigd. Ter voorkoming dat zoiets zich herhaalde hebben ze die ringen in huis geplaatst. Voor aardstralen ja, het schijnt dat het ombuigen van die aardstralen geesten kan weren. Op de een of andere manier houdt dit verbnd met elkaar.
Moeder moet ook wierook branden. Dit doet ze dan ook.

Voor de sceptici onder ons: Deze mensen zijn alles behalve zweverig. Ze hebben nog 2 kinderen. De ene is een stuk ouder en heeft dit ook van nabij meegemaakt.

[ Bericht 6% gewijzigd door CarDani op 29-01-2006 10:43:58 (taalfouten, aanvullende info) ]
pi_34573210
Het meisje knapte supersnel op.
Dit is allemaal ongeveer 9 jaar geleden gebeurd en het meisje kan zich niets herinneren van wat er gebeurd is.
pi_34573310
Goh zeg.....zijn dat bekenden van jou?
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
pi_34573423
Dit soort verhalen zijn er dertien in een dozijn, waarom zouden we dit wel meteen moeten geloven als een daadwerkelijk geval van bezetenheid?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')