Het is opkopen, niet gratis krijgen!quote:
Denk je soms dat FOK! voor niets die banners er opzet?quote:
jaquote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:17 schreef yosander het volgende:
[..]
Denk je soms dat FOK! voor niets die banners er opzet?
Gewoon heel FOK!, alles wat erbij hoort!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:18 schreef HuHu het volgende:
Wat bedoel je met Fok! ?
De domeinnaam, de bijbehorende software? Daar zit nogal verschil tussen.
Dan moet jij geen website beginnenquote:
Misschien komt Danny wel is langs en geeft een richtprijs...quote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:23 schreef -jos- het volgende:
Wtf is dit voor domme vraag, dan moet ik eerst weten wat de jaarlijkse inkomsten van Fok zijn enzo, heb daar namelijk geen enkel idee van
Krijg je Brechtje er dan ook bij?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:19 schreef yosander het volgende:
[..]
Gewoon heel FOK!, alles wat erbij hoort!
Als FOK! winstgevend is, dan krijg je er ook nog de inkomsten bij..quote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:29 schreef Erosjuhhh het volgende:
inkomsten![]()
die banners zijn om alle servers etc te kunnen betalen
reken er maar niet op dat fok! winstgevend is denk meer dat t een uit de hand gelopen hobby is van danny en de crew,
maar als je het op wilt kopen ben je wel zeker 100.000 kwijt. alleen de domein is al veel waard.
Ja hé, ik was er wel 2 minuten mee bezig!quote:
Zoals op de site te lezen is: het minimumtarief voor een banner is 2000 euro. Hosting gesponsord, moderators krijgen geen cent. You do the mathquote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:17 schreef yosander het volgende:
[..]
Denk je soms dat FOK! voor niets die banners er opzet?
Negen ook goed?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:33 schreef Burbo het volgende:
Gezien de pageviews per dag kan het wel een paar miljoen opleveren...het is het grootste forum van Nederland en iets van de op-4-na-grootste van de wereld.
Op de FP komen er wel heel wat lijkt mij.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:37 schreef RemcoDelft het volgende:
Het enige "nadeel" van Fok! is dat het een zeeeeeeeeeeeeeer beperkt aantal bezoekers heeft! Hoeveel actieve gebruikers zijn er nou? Lang geen 50000 gok ik! En dat maakt het voor adverteerders minder waard: er zijn zoveel manieren om veel meer mensen te bereiken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |