quote:Op zaterdag 28 januari 2006 05:06 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
*doet kusje op je kaak en rent giechelend weg*.
Prille liefde maakt de stoerste vrouwen zwak!quote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 04:57 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Vergeten aan te zetten toen ik ging slapen gister. Straks herkansing
. Downloaden terwijl ik gebruik maar van de pc heeft dat ding nog niet feilloos onder de knie
.
Tof planquote:Op zaterdag 28 januari 2006 05:12 schreef Janetje het volgende:
[..]Ik laat wel een pakketje achter op rotterdam centraal met daarin een gebrande dvd met afleveringen
Wel buiten het zicht van beveiligingscamera's natuurlijk.. we willen niet zo eindigen als Yildiz...quote:
Whehe nee, moeten we idd niet hebbenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 05:16 schreef Janetje het volgende:
[..]
Wel buiten het zicht van beveiligingscamera's natuurlijk.. we willen niet zo eindigen als Yildiz...
Hehehe.. mn hand is blauw.. ben net zo'n smurf...quote:Op zaterdag 28 januari 2006 05:21 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Whehe nee, moeten we idd niet hebben.
Het is niets dan de waarheid..quote:
Wat wil je daar mee zeggen?quote:
Dat het fucking koud is... maar hey.. het bier gelukkig ook..quote:
Dat is zeker zeer nuttig..quote:Op zaterdag 28 januari 2006 05:28 schreef clumsy_clown het volgende:
M'n koude handen hebben wél nut. Ik hou ze tegen m'n verhitte voorhoofd aan.
Als je hier had geweest had ik je tegen m'n voorhoofd gezetquote:Op zaterdag 28 januari 2006 05:30 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dat is zeker zeer nuttig..
Mijn handen zouden momenteel een ijsbeer nog kippevel bezorgen...
Beterschapquote:Op zaterdag 28 januari 2006 05:32 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Als je hier had geweest had ik je tegen m'n voorhoofd gezet. Staat verdomme in de fik
.
Ik ga dan ook maar in m'n bed liggen om de dood op te wachten. Het was leuk geconverseerd te hebbe, adieu!
moggûh, broodje kaas?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:47 schreef most_wanted het volgende:
Goedemiddag...
Is er nog iemand die weet wat ik moet eten?
Tosti'squote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:47 schreef most_wanted het volgende:
Goedemiddag...
Brintaquote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:47 schreef most_wanted het volgende:
Goedemiddag...
quote:
Honeyhitters(rijst dingen met suiker) zijn ook heel okay met bier ipv melk!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:17 schreef Biogarde het volgende:
Brinta is wel een beetje gay![]()
* weg duikt![]()
Daar heb je cc toch voor?quote:
Wat een combinatie.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:23 schreef cerror het volgende:
Brakheid.
Naja, zometeen naar marcel toe. Drummen, bier zuipen en atari spelen.
Kut dag dusquote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:23 schreef cerror het volgende:
Brakheid.
C, ik kreeg nog een nummer van je. Oh, en die drie dingen kun je hier ook doen, kom eens een keer.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:23 schreef cerror het volgende:
Brakheid.
Bel haar.quote:
Je bent aan iemand gekoppelt maar je hebt haar nummer niet?quote:
ja een huisnummerquote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:31 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Je bent aan iemand gekoppelt maar je hebt haar nummer niet?.
Valt ook te bellen toch.quote:
Snelnummers.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:33 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Ik ga eens 33B in mijn mobiel intoetsen![]()
Mietje.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:35 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
ik ga wachten tot ze weer komt fokken![]()
Goed plan. Mits ze ook van die muziek houdt waar je haar heen meeneemt.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:39 schreef Pluto_Nium het volgende:
Ik ga haar wel meenemen naar een concert![]()
wat voor muziek luisterd ze ?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:39 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Goed plan. Mits ze ook van die muziek houdt waar je haar heen meeneemt.
wanneer ga je er dood aan ?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:54 schreef DeLeider het volgende:
Kanker.
Puike muziek. Als jullie het beiden leuk vinden is dat natuurlijk perfect.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:40 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
wat voor muziek luisterd ze ?![]()
foo fighters kaiser chiefs me first and the gimme gimmes en 3 doors down staan in de planning![]()
Arme C.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:57 schreef Janetje het volgende:
Het leven zuigt..
De IBgroep zuigt..
Alles zuigt
nee, niet ik [/inkopt]
Ga dood.quote:
Wat voor manieren stel je voor?quote:
Kan me niet schelen, als je het maar snel doet.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:01 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Wat voor manieren stel je voor?
Ik zal kijken wat ik voor je kan regelen.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:02 schreef Janetje het volgende:
[..]
Kan me niet schelen, als je het maar snel doet.
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:02 schreef Janetje het volgende:
[..]
Kan me niet schelen, als je het maar snel doet.
Hey, jij hier ook weer.quote:
Stond je humor maar in omgekeerd evenredig verband met het aantal kankercellen in je kop.quote:
Ik heb heus wel humor, het komt er alleen vaak verkeerd uit.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:06 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Stond je humor maar in omgekeerd evenredig verband met het aantal kankercellen in je kop.
Dan is het dus geen humor meer. Maar niets meer dan een lompe opmerking.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:07 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik heb heus wel humor, het komt er alleen vaak verkeerd uit.
Ja, ik weet ook wel dat hij erg flauw was. Ik verveel me alleen zwaar.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:08 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Dan is het dus geen humor meer. Maar niets meer dan een lompe opmerking.
joah 14.gifquote:
Is er een nieuwe reeks dan met Litso? Welk subforum?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:14 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
joah 14.gif
en wat is dat voor nieuwe kut reeks waar die lelijke krul inzit
Krul is niet lelijk!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:14 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
joah 14.gif
en wat is dat voor nieuwe kut reeks waar die lelijke krul inzit
DD, NJ, XM, Bupa, mcD, Bio, en het soepiequote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:17 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Is er een nieuwe reeks dan met Litso? Welk subforum?
Je word dik?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:20 schreef Misstique het volgende:
mug -> olifant
slurfquote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:20 schreef Misstique het volgende:
mug -> olifant
Anorexiapatientjes.quote:
Wat een kutreeeks. Toen met FF, PP, BS enzo was het nog leuk om te kijken.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:19 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
DD, NJ, XM, Bupa, mcD, Bio, en het soepie
ze doen de oldbies na
Middelmatig.quote:
Jij word later zoooo dikquote:
jaquote:
Gangsters in de Roffa.quote:
sorry dat dacht ik evenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:28 schreef Chowi het volgende:
[..]
Gangsters in de Roffa..
Waarom voelde je je aangesproken bij voorgaande post? Ik bedoelde jóú niet.
Neucken.quote:
Ikzoujoutochnóóitbashen,suikerhartje.quote:
Witquote:
Als ik dik wordt en ik kan niet afvallen maak ik me echt van kant, ik geef niet af op die mensen, ik vind het rot voor ze als men er niks aan kan doen, maar het wordt te snel aangegrepen om er niks aan te doen, en dat vind ik gewoon triest.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:28 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Jij word later zoooo dikik zie het voor me 14.gif. je moet niet steeds op die mensen afgeven
[..]
ja
KLB is de derde deur van rechts, nerd.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:31 schreef pc-fr34k het volgende:
Hey, dat associatie/postopkrik-topic is een paar deurtjes verder.
Eiwitten.quote:
oke dan is het goedquote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:32 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Als ik dik wordt en ik kan niet afvallen maak ik me echt van kant, ik geef niet af op die mensen, ik vind het rot voor ze als men er niks aan kan doen, maar het wordt te snel aangegrepen om er niks aan te doen, en dat vind ik gewoon triest.
Indezetijddatiedereenzichtegenmekeertdachtikheteventjeshonneponquote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:30 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ikzoujoutochnóóitbashen,suikerhartje..
en de cirkel is weer rondquote:
hoertje.quote:
Huiliequote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:33 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Indezetijddatiedereenzichtegenmekeertdachtikheteventjeshonnepon.
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:33 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Indezetijddatiedereenzichtegenmekeertdachtikheteventjeshonnepon.
Je moeder als ze driedubbel anaal gepenetreerd wordt door brede negers.quote:
palletsquote:
Dat zal best wel ja... zou ik ook doen.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:35 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Je moeder als ze driedubbel anaal gepenetreerd wordt door brede negers.
Ik zou een zucht slaken van genot.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:36 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Dat zal best wel ja... zou ik ook doen.
Tenminste nog iemand, en daarna knuffelen.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:34 schreef Chowi het volgende:
Kom, DL, ik wil je een blowjob geven.
kankerquote:
Je bent geen romanticus, doe dan ook niet alsof.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:36 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Tenminste nog iemand, en daarna knuffelen.
Ja drie negers vergeleken met mij is niks, en toen vond je het ook lekkerquote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:37 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je bent geen romanticus, doe dan ook niet alsof.
Ach mên, toen bij jou viel ik in slaap.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:37 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ja drie negers vergeleken met mij is niks, en toen vond je het ook lekker.
Andijvie.quote:
Knuffelen of doen alsof je een romanticus bent?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:37 schreef DeLeider het volgende:
[..]
![]()
![]()
soms wil ik dat ook welleens hoor.
DaT kEn IkKkKk!!1quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:38 schreef DeLeider het volgende:
Argh zo frustrerend he!! Dan steek je net een peuk aan, wil je de volgende aansteken ben je je aansteker kwijt terwijl je hem 5 minuten geleden nog gebruikt heb.
Dat heb ik nou nooit...quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:38 schreef DeLeider het volgende:
Argh zo frustrerend he!! Dan steek je net een peuk aan, wil je de volgende aansteken ben je je aansteker kwijt terwijl je hem 5 minuten geleden nog gebruikt heb.
Na de daad ja, was ook best wel heftig enzo.... En soms wil ik welleens knuffelen.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:38 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ach mên, toen bij jou viel ik in slaap.
[..]
Knuffelen of doen alsof je een romanticus bent?
Nee, dan steek je hem wel aan met je innerlijke vlam.quote:
Kutmodjequote:
Inderdaad.. of met mijn vurige ogen...quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:41 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee, dan steek je hem wel aan met je innerlijke vlam..
DLquote:
Okay. *armen uitstrekt.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:41 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Na de daad ja, was ook best wel heftig enzo.... En soms wil ik welleens knuffelen.
Leuk hoor!! Can't this *beat nurriet (hoe schrijf je dat?)quote:
Ja, jij kíjkt je sigaret gewoon aan, in plaats van hem aan te stéken.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:42 schreef Janetje het volgende:
[..]
Inderdaad.. of met mijn vurige ogen...
neuriet.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:43 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Leuk hoor!! Can't this *beat nurriet (hoe schrijf je dat?)
quote:
Juist... Stuk gezonder...quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:43 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, jij kíjkt je sigaret gewoon aan, in plaats van hem aan te stéken.
Kutklonen...quote:
Dat is zeker van die gangster muziek!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:44 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Overigens doelde ik op het nummer "Cant though it"
quote:
Nee das tof. Geen gangster.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:45 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat is zeker van die gangster muziek!
Toffe gangstermuziek dan.quote:
Ik bepaal hier wat mag en wat niet mag, knul!11quote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:48 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik bepaal hier wat mag en wat niet mag, knul!11
Misschien ook dr aansteker zoeken, of gewoon fietsen ofzo.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:47 schreef Chowi het volgende:
Waar is Tal gebleven?
Meerdere aanstekers hebben is handig.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:55 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Misschien ook dr aansteker zoeken, of gewoon fietsen ofzo.
Geen lange vloei hebben niet. Straks maar eventjes halen.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:57 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Meerdere aanstekers hebben is handig.
Can't touch this tuuuuduuuduuuduuuquote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:44 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Overigens doelde ik op het nummer "Cant though it"
JUNKIEEEE JUNKIEEEEquote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:58 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Geen lange vloei hebben niet. Straks maar eventjes halen..
Mc Hammer.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:58 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Can't touch this tuuuuduuuduuuduuu
Hey, ik heb een vaporizer gekocht, ik verdamp wiet ipv het te roken, dat is gezond! Maar een blow is lekkerder dus dat komt erbij.quote:
Ah, ik heb hier nog wel een boekje liggen.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:58 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Geen lange vloei hebben niet. Straks maar eventjes halen..
Waar is 'hier'?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:00 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ah, ik heb hier nog wel een boekje liggen.
Vlakbij Zwolle.quote:
Ik ga zo wel naar zuidplein, stap ik daarna gelijk ff op de bus om naar Lombardijen te gaan.quote:
Share teh fokking weed, dude.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:02 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik ga zo wel naar zuidplein, stap ik daarna gelijk ff op de bus om naar Lombardijen te gaan..
Daar heb ik geen probleem mee. Het is meer zo dat het nogal ver is.quote:
Daar wilde ik vanmiddag nog naartoe, zuidplein..quote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:02 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik ga zo wel naar zuidplein, stap ik daarna gelijk ff op de bus om naar Lombardijen te gaan..
Ach, ver, ver, wat is vér. Ik bedoel, het is dichterbij dan als ik in China zou wonen. Of op Antarctica. Het ís te doen.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:04 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Daar heb ik geen probleem mee. Het is meer zo dat het nogal ver is.
Heb je geen shops in je buurt ofzo?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:06 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ach, ver, ver, wat is vér. Ik bedoel, het is dichterbij dan als ik in China zou wonen. Of op Antarctica. Het ís te doen.
De dichtstbijzijnde shop zit in Zwolle. Ik heb geen zin om daar helemaal heen te boeken.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:07 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Heb je geen shops in je buurt ofzo?.
'Boeken' 'Wiet', je bent toch geen kloon van JS toch?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:08 schreef Chowi het volgende:
[..]
De dichtstbijzijnde shop zit in Zwolle. Ik heb geen zin om daar helemaal heen te boeken.
Fuck man, ik ben gewoon DD hoor.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:09 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
'Boeken' 'Wiet', je bent toch geen kloon van JS toch?. Onee, die woont in zoetemeer.
.
En ik maar bedenken wie je nou was.quote:
De wiet heeft je hersenen aangetast, mên.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:10 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
En ik maar bedenken wie je nou was.
Ik blow amper.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:11 schreef Chowi het volgende:
[..]
De wiet heeft je hersenen aangetast, mên.
vaporizer?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:00 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hey, ik heb een vaporizer gekocht, ik verdamp wiet ipv het te roken, dat is gezond! Maar een blow is lekkerder dus dat komt erbij..
Ja, die dingen zijn er ook elektrisch maar die kosten fucking veel. Ik heb een goedkoop ding wat met ene aansteker moet. Soort van glas, doe je een paar kruimels in, aansteker eronder, de thc verdampt, je inhaleert. Geen CO, CO2 of NH3, geen tabak, pure high.quote:
oh tofquote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:18 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ja, die dingen zijn er ook elektrisch maar die kosten fucking veel. Ik heb een goedkoop ding wat met ene aansteker moet. Soort van glas, doe je een paar kruimels in, aansteker eronder, de thc verdampt, je inhaleert. Geen CO, CO2 of NH3, geen tabak, pure high.
Inderdaad, en des te vaker ik het uitgeprobeerd heb des te meer het me bevalt. Maar tot nu toe werkt een blow beter.quote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:18 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ja, die dingen zijn er ook elektrisch maar die kosten fucking veel. Ik heb een goedkoop ding wat met ene aansteker moet. Soort van glas, doe je een paar kruimels in, aansteker eronder, de thc verdampt, je inhaleert. Geen CO, CO2 of NH3, geen tabak, pure high.
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:24 schreef DeLeider het volgende:
[..]die had ik ook, totdat ik high was een rondje sprong en dat ding op de grond flikkerde
.
Dat imberr zo lomp is dat ze dronken van de trap af flikkerd en in d'r BH van d'r moeder voor de cam gaat zitten kan C niet helpen.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:25 schreef dazzled het volgende:
hehe
is wel wat voor C. dit onderwerp
http://www.nieuwszicht.co(...)ding-op-het-internet
tsjah, die vent die opgepakt is en 10 maanden heeft kon het ook niet helpen jah.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:27 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Dat imberr zo lomp is dat ze dronken van de trap af flikkerd en in d'r BH van d'r moeder voor de cam gaat zitten kan C niet helpen.
Waar zijn die foto's ook alweer?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:27 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Dat imberr zo lomp is dat ze dronken van de trap af flikkerd en in d'r BH van d'r moeder voor de cam gaat zitten kan C niet helpen.
Die meiden zijn gewoon dom. Strippen voor de cam en dan gaan zeiken.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:28 schreef dazzled het volgende:
[..]
tsjah, die vent die opgepakt is en 10 maanden heeft kon het ook niet helpen jah.
Die meiden zijn er ook aan begonnen
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:32 schreef pc-fr34k het volgende:
Godverdekanker! M'n vaporizer knalt ineens uit elkaar! Ik hield er alleen eventjes een vlam bij, dat ding hoort tegen hitte te kunnen!
Gelijk mee terug naar de winkel!
Hopen dat ik een nieuwe krijg van die man.quote:
Bonnetje mee... en als je die niet hebt ben je een n00bquote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:33 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hopen dat ik een nieuwe krijg van die man.
Die kreeg ik niet maar die man herkent me vast wel. Was een hele aardige man.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:40 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Bonnetje mee... en als je die niet hebt ben je een n00b
your screwedquote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:42 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Die kreeg ik niet maar die man herkent me vast wel. Was een hele aardige man..
Of wel en die zat in dat tasje, die m'n pa heeft weg gegooit..
aaaaaaaaltijd een bonnetje vragen.... al moeten ze em voor je schrijvenquote:
Dit is een headshop, chille mensen dus. Ik ga nu weg naar die shop, kijken of hij open is en hoe dat zit.quote:
Mijn aanwezigheid werd gemistquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:03 schreef Chowi het volgende:
TIJJJJNNNNNNNNNNNNuioarpte78ubnds ipugvafxoyuvgo82w5r4h[sodfhg
Ik wek enkel de illusie.quote:
Ja idd, eigenlijk ben je heul geen lekker wijf, maar fucking lelijkquote:
grapjequote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:08 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ja idd, eigenlijk ben je heul geen lekker wijf, maar fucking lelijk.
Ik overmeester je, gooi je op m'n bed en neuk je.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:10 schreef Chowi het volgende:
Ik kom je klappen.
Hit me baby one more time.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:12 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ik overmeester je, gooi je op m'n bed en neuk je.
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:19 schreef DeLeider het volgende:
[..]
You like it when i hit it right thuuuuurrrr.
My neck, my back, my pussy and my crack. Oh, lick it now, lick it goood.quote:
Face down, ass up. Thats the way we like to fuck!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:23 schreef Chowi het volgende:
[..]
My neck, my back, my pussy and my crack. Oh, lick it now, lick it goood.
Head down, pussy poppin' on a handstand!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:26 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Face down, ass up. Thats the way we like to fuck!
You think your all that, till i lay you on my bed, with your legs spread, BOOM HOW LIKE THAT?!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:26 schreef Chowi het volgende:
[..]
Head down, pussy poppin' on a handstand!
Ey! ben jij niet dat lekkere wijf uit rotterdam?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:28 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik word goftedomme net pas wakker.
Pluto! Naar Foo Fighters en 3DD mag je me meenemen.
Ik ken niet meer.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:27 schreef DeLeider het volgende:
[..]
You think your all that, till i lay you on my bed, with your legs spread, BOOM HOW LIKE THAT?!
Je hebt de verkeerde voor je.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:29 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ey! ben jij niet dat lekkere wijf uit rotterdam?
Njah je hebt wel mooie ogen 14.gifquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je hebt de verkeerde voor je.
Dank.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:34 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Njah je hebt wel mooie ogen 14.gif
Om maar even het subtiliteitsniveau te laten zakken.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:37 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ga je vanavond naar waterfront?
Voor mijn doen was dat subtielquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:38 schreef Chowi het volgende:
[..]
Om maar even het subtiliteitsniveau te laten zakken.
‘1 jarig bestaan met speciale gasten Kraak & Smaak!’quote:
Wow dat klinkt te stom voor woorden.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:42 schreef DeLeider het volgende:
[..]
‘1 jarig bestaan met speciale gasten Kraak & Smaak!’
Deze keer geen gewone zaterdag, deze keer ons 1 jarig bestaan! Speciaal voor deze editie hebben we als speciale gasten de mannen van Kraak & Smaak!!! Met een mix van dance, breaks en dikke funk gegarandeerd feest om ons 1 jarig bestaan bestaan te vieren. Na de release van hun succes album Boogie Angst (Jalapeno Records) toeren ze al enige tijd door het land maar ze hebben tijd weten te vinden in hun drukke schema om ons met hun beste platen vermaken. Naast deze gasten zullen Rekzr & Krypton ook weer de allerlekkerste platen op de draaitafels leggen en als vanouds de zaal aan het dansen houden. Onthoudt; Backup, moddervette tunes voor op de zaterdagavond nu alweer 1 jaar ‘on the roll’.<< terug
Tof! hoe laat ben je er hoe herken ik jequote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wow dat klinkt te stom voor woorden.
Count me in.
Eigenlijk kan ik helemaal niet omdat vandaag wachten tot de dood intreedt op de planning staatquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:49 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Tof! hoe laat ben je er hoe herken ik je![]()
![]()
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Eigenlijk kan ik helemaal niet omdat vandaag wachten tot de dood intreedt op de planning staat.
Ach, een paar pilletjes helpen je er wel boven op.quote:
Ik ga niet weer een week lang dronken zijn met een gebroken hartquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:56 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ach, een paar pilletjes helpen je er wel boven op.
Beterschap honneponquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:58 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik kan er niets aan doen, ik ben gewoon keiziek!.
Altijd mcD, altijd.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:02 schreef mcDavid het volgende:
hey, ik hoor dat het hier vet gezellig is!
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:02 schreef mcDavid het volgende:
hey, ik hoor dat het hier vet gezellig is was!
Niks mis met Bizz.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:04 schreef mcDavid het volgende:
[..]
nu die Bizznitch (ofzo) ff ergens anders is wel
Zal ik hem komen brengen?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:05 schreef clumsy_clown het volgende:
Wie heeft er een kommetje kippensoep voor me?
Je kan te ver gaan.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:04 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ja hoi oprotten maar weerquote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:04 schreef mcDavid het volgende:
[..]
je hebt trouwens nu wel een grote bek nu je de oldbie's aan het na-apen bent hequote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:04 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Maar dat halen we toch gelijk weer weg.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:09 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
je hebt trouwens nu wel een grote bek nu je de oldbie's aan het na-apen bent hegrappig dat zelfvertrouwens dat mensen krijgen als ze denken dat ze dr bij horen
!
soms vind ik je wel tofquote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:10 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Maar dat halen we toch gelijk weer weg..
quote:
en ook zo dom nieteens.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:13 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]. Met de nadruk op soms zeker?
.
WDLZquote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:13 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]. Met de nadruk op soms zeker?
.
Euj.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:38 schreef Chowi het volgende:
Hallo.
Mag ik aan je tieten voelen?quote:
quote:
Typisch toch dat dit soort uitspraken van jou een topic killen.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:47 schreef Donnie.Darko het volgende:
Aan mijn derde tepel mag ook wel worden gezeten.
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:47 schreef Donnie.Darko het volgende:
Aan mijn derde tepel mag ook wel worden gezeten.
Ik was hier eerder dan daar.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:08 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
ga eens terug naar je newbie reeks
Ik was hier eerder dan daar.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:08 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
ga eens terug naar je newbie reeks
Maar ze is wel toffer.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:10 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Ik was hier eerder dan daar.
En ik was hier eerder dan jij.
En ik ben minder newbie dan jij.
Een stuk of 150.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:56 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ach, een paar pilletjes helpen je er wel boven op.
Moet jij niet hendig een sloot inslippen?quote:
Nee, dan had hij wel 'lekkerder' getypt.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:19 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Kwestie van smaak natuurlijk.
Ga eens terugquote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:10 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Ik was hier eerder dan daar.
En ik was hier eerder dan jij.
En ik ben minder newbie dan jij.
+nquote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:21 schreef DeLeider het volgende:
Ik ben weg! Tot vanacht.
bagger hoertje heb je de smaak tepakkenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:21 schreef Misstique het volgende:
Flikker trouwens eens op DD, je onderbreekt m'n monoloog.
Vrees niet ik ben bij jequote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:21 schreef Misstique het volgende:
Zijn jullie nou?
Ik moet wel aan m'n quotum voldoen he.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:22 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
bagger hoertje heb je de smaak tepakken!
Tof, neuken?quote:
truequote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:23 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik moet wel aan m'n quotum voldoen he.
Help me, ik ben bang een postkrikjosti te worden.quote:
jaquote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:24 schreef Misstique het volgende:
Daar is ze stil van.
*gebaart naar sofa...quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:25 schreef Misstique het volgende:
[..]
Help me, ik ben bang een postkrikjosti te worden..
BeF is radeloos, reddeloos, redeloos verloren, adieu, ik ga naar GCSC, da's meer het juiste niveau.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:26 schreef Donnie.Darko het volgende:
Mt wordt postgeil en ik word niet meer gewaardeerd.
Het tij is gekeerd.
Verleidster!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:26 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
*gebaart naar sofa...
neem plaats
NooooOOOoooO!!1quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:28 schreef Misstique het volgende:
[..]
BeF is radeloos, reddeloos, redeloos verloren, adieu, ik ga naar GCSC, da's meer het juiste niveau.
Ooit, waren er mensen in BeF die mij wél gewoon mochten.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:29 schreef Misstique het volgende:
Wat bedoelt DD trouwens met 'meer'?
Drie accounts geleden. Je bent gewoon niet meer herkenbaar, een gezicht in de meute, een vlek, een schip dat langsvaart in de nacht. Kom terug L. kom terug naar ons.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:31 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Ooit, waren er mensen in BeF die mij wél gewoon mochten.
Ooit.
Ik denk niet dat het gaat helpen.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:32 schreef Misstique het volgende:
[..]
Drie accounts geleden. Je bent gewoon niet meer herkenbaar, een gezicht in de meute, een vlek, een schip dat langsvaart in de nacht. Kom terug L. kom terug naar ons.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |