quote:Op zaterdag 28 januari 2006 05:06 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
*doet kusje op je kaak en rent giechelend weg*.
Prille liefde maakt de stoerste vrouwen zwak!quote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 04:57 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Vergeten aan te zetten toen ik ging slapen gister. Straks herkansing
. Downloaden terwijl ik gebruik maar van de pc heeft dat ding nog niet feilloos onder de knie
.
Tof planquote:Op zaterdag 28 januari 2006 05:12 schreef Janetje het volgende:
[..]Ik laat wel een pakketje achter op rotterdam centraal met daarin een gebrande dvd met afleveringen
Wel buiten het zicht van beveiligingscamera's natuurlijk.. we willen niet zo eindigen als Yildiz...quote:
Whehe nee, moeten we idd niet hebbenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 05:16 schreef Janetje het volgende:
[..]
Wel buiten het zicht van beveiligingscamera's natuurlijk.. we willen niet zo eindigen als Yildiz...
Hehehe.. mn hand is blauw.. ben net zo'n smurf...quote:Op zaterdag 28 januari 2006 05:21 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Whehe nee, moeten we idd niet hebben.
Het is niets dan de waarheid..quote:
Wat wil je daar mee zeggen?quote:
Dat het fucking koud is... maar hey.. het bier gelukkig ook..quote:
Dat is zeker zeer nuttig..quote:Op zaterdag 28 januari 2006 05:28 schreef clumsy_clown het volgende:
M'n koude handen hebben wél nut. Ik hou ze tegen m'n verhitte voorhoofd aan.
Als je hier had geweest had ik je tegen m'n voorhoofd gezetquote:Op zaterdag 28 januari 2006 05:30 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dat is zeker zeer nuttig..
Mijn handen zouden momenteel een ijsbeer nog kippevel bezorgen...
Beterschapquote:Op zaterdag 28 januari 2006 05:32 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Als je hier had geweest had ik je tegen m'n voorhoofd gezet. Staat verdomme in de fik
.
Ik ga dan ook maar in m'n bed liggen om de dood op te wachten. Het was leuk geconverseerd te hebbe, adieu!
moggûh, broodje kaas?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:47 schreef most_wanted het volgende:
Goedemiddag...
Is er nog iemand die weet wat ik moet eten?
Tosti'squote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:47 schreef most_wanted het volgende:
Goedemiddag...
Brintaquote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:47 schreef most_wanted het volgende:
Goedemiddag...
quote:
Honeyhitters(rijst dingen met suiker) zijn ook heel okay met bier ipv melk!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:17 schreef Biogarde het volgende:
Brinta is wel een beetje gay![]()
* weg duikt![]()
Daar heb je cc toch voor?quote:
Wat een combinatie.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:23 schreef cerror het volgende:
Brakheid.
Naja, zometeen naar marcel toe. Drummen, bier zuipen en atari spelen.
Kut dag dusquote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:23 schreef cerror het volgende:
Brakheid.
C, ik kreeg nog een nummer van je. Oh, en die drie dingen kun je hier ook doen, kom eens een keer.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:23 schreef cerror het volgende:
Brakheid.
Bel haar.quote:
Je bent aan iemand gekoppelt maar je hebt haar nummer niet?quote:
ja een huisnummerquote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:31 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Je bent aan iemand gekoppelt maar je hebt haar nummer niet?.
Valt ook te bellen toch.quote:
Snelnummers.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:33 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Ik ga eens 33B in mijn mobiel intoetsen![]()
Mietje.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:35 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
ik ga wachten tot ze weer komt fokken![]()
Goed plan. Mits ze ook van die muziek houdt waar je haar heen meeneemt.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:39 schreef Pluto_Nium het volgende:
Ik ga haar wel meenemen naar een concert![]()
wat voor muziek luisterd ze ?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:39 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Goed plan. Mits ze ook van die muziek houdt waar je haar heen meeneemt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |