Hai Nostalgistquote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:08 schreef Nostalgist het volgende:
Hallo allemaal, hoe laat komen de BB5 bewoners ??

Ja, ik vind het zo leuk om iedereen weer te zienquote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:16 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
Cuall het aftellen is begonnen.

Is alleen een klote tijd.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:17 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja, ik vind het zo leuk om iedereen weer te zien![]()
![]()

Klopt, dat zei Frank gisteren en die kan het wetenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:13 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
In het gastenboek van de Tan-fanpage stond dat iemand op de streams had gehoord dat er maar 12 bewoners komen ipv 13

Ik zou het juist leuk vinden als ze wel komt!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:17 schreef Peter6000 het volgende:
Zou ook wel weer stijlvol zijn als ze als enige niet komt natuurlijk![]()
Anders is Joost weer gekwetst als iemand weigert een frietje met hem te eten

Ik ookquote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:19 schreef Manu82 het volgende:
Ik zou het juist leuk vinden als ze wel komt!

Vanavond moet er weer geld verdiend wordenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:19 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Is alleen een klote tijd.
Vanavond was leuker geweest.

quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:17 schreef Peter6000 het volgende:
Zou ook wel weer stijlvol zijn als ze als enige niet komt natuurlijk![]()
Anders is Joost weer gekwetst als iemand weigert een frietje met hem te eten

Dat valt tegen, er komen maar 9 mensen voor het darten.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:20 schreef regenworm het volgende:
[..]
Vanavond moet er weer geld verdiend worden![]()

Komen de vriendjes van Henk zeker weer of komt Henkie Penkie hele dag niet.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:20 schreef regenworm het volgende:
[..]
Vanavond moet er weer geld verdiend worden![]()

Ik zou het ookleuk vinden hoor, maar ik denk het nietquote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:19 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik zou het juist leuk vinden als ze wel komt!

Ik denk dat stasi henkie de hele dag niet komt.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:23 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Komen de vriendjes van Henk zeker weer of komt Henkie Penkie hele dag niet.
Had ik net ook al gevraagd maar niemand weet dat denk ik.

Als dat eens waar zal zijn en luie kliko ook weg.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:24 schreef frizti het volgende:
[..]
Ik denk dat stasi henkie de hele dag niet komt.

Dat krijg je als je Mieke de Boer uitnodigt, als je Jelle Klaassen vraagt komen er volgens mij heel wat meer op af!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:23 schreef cuall het volgende:
De groep voor het darten is dus nog niet vol![]()

die zit nog opgesloten in de Darkroom. Best begrijpelijk, je kunt niet zomaar al je afspraken af zeggen...quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:24 schreef frizti het volgende:
[..]

Hopen dat ie opgesloten blijft daarquote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:26 schreef Manu82 het volgende:
[..]
die zit nog opgesloten in de Darkroom. Best begrijpelijk, je kunt niet zomaar al je afspraken af zeggen...

quote:

Dat is mijn grootste held iig van HBBquote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:29 schreef Athalon het volgende:
Henk, Viola, Monique, Bonnie my Hero's![]()

Ja ik weet hetquote:

quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:24 schreef frizti het volgende:
[..]

plekje in de capkelderquote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:30 schreef Muerte het volgende:
[..]
Dank je regenworm, maar waar heb ik dat aan te danken?
Goedemorgen aan een ieder die er bij gekomen is terwijl ik even weg was.![]()

De ergenisfactor bij hem is iets te hoog ,quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:31 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ja ik weet hetmaar hij is zó gezellig
![]()
![]()

Dat denk ik ook, ik zag hem later op tv, is echt een leuke gastquote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:25 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dat krijg je als je Mieke de Boer uitnodigt, als je Jelle Klaassen vraagt komen er volgens mij heel wat meer op af!

Ok! je hebt me overtuigd, ik cap vanuit huis vandaag.quote:

Daarom zal hij wel de hele dag niet komen, de hele dag is gevuld met klootjesvolk en dat is beneden zijn niveau.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:31 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, ik had ook graag zijn onoprechte gespeelde welkom gezien, als de bb5 bewoners aankomen![]()

Hai cuall !!quote:

Klopt alles wat Henk zegt irriteert mijquote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:32 schreef rooie3 het volgende:
[..]
De ergenisfactor bij hem is iets te hoog ,
Een beetje ergeren is leuk maar deze vent is te veel voor me.

21.00 uurquote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:33 schreef BONG4002 het volgende:
Hoelaat begint dat dartgebeuren eigenlijk?

Oeps was foutje hij was geluidsman van Ronnie tober.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:33 schreef rooie3 het volgende:
Alex komt zingen vanavond.
Die is toch van bossie rode rozen.

Gezelligquote:

21:00 uurquote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:33 schreef BONG4002 het volgende:
Hoelaat begint dat dartgebeuren eigenlijk?

30 mensen levert wel meer reclame op en je trekt wel meer na de gewone man.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:37 schreef Peter6000 het volgende:
Ik lees dat voor dat diner van vanavond de prijs vanaf 300 euro pp is, logisch dat er niet zo heel veel mensen zullen komen
http://www.talpa.tv/hotelagenda.html
Maar anderzijds:
9 mensen à 300 euro = 2700 euro
30 mensen à 50 euro = 1500 euro (en meer kosten aan voedsel)

Van Viola wist ik het inmiddels van je.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:29 schreef Athalon het volgende:
Henk, Viola, Monique, Bonnie my Hero's![]()

Ik keek net even op de HBB site, ze komen dus tegen 13:00uur, dat ga ik natuurlijk wel even zienquote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:37 schreef regenworm het volgende:
Het is wel te hopen dat alle BB5ers een zender om krijgen.
Anders is het totaal niet te volgen.

quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:39 schreef cuall het volgende:
[..]
Van Viola wist ik het inmiddels van je.![]()
Heb je Henk soms ook fanmail gestuurd? Ik zou het fijn vinden als je dan FOK niet wilt vermeldenwant hij moet niet gaan denken dat wij hier blij met hem zijn.

De matteklopper weer uit de kast gehaald?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:39 schreef cuall het volgende:
[..]
Heb je Henk soms ook fanmail gestuurd? Ik zou het fijn vinden als je dan FOK niet wilt vermeldenwant hij moet niet gaan denken dat wij hier blij met hem zijn.

Ik heb Henk een prachtige cap gestuurd van de steenpuist op mijn rechterbilquote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:39 schreef cuall het volgende:
[..]

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]() Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.

Teveel info op de vroege morgen.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:40 schreef Athalon het volgende:
[..]
Ik heb Henk een prachtige cap gestuurd van de steenpuist op mijn rechterbilen bonnie van mijn penis piercing
![]()
![]()

quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:42 schreef BONG4002 het volgende:
Ik zat net even de programmering voor morgen te bekijken op HBB:
Komende zondag, 29 januari, kunt u tussen 10.00 en 14.00 uur uw auto laten wassen door de Hoteliers!
Nou dat ziet er dus goed uit maar dan:Gaat niet door i.v.m het weer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Waarom denkt Frank dan 12 uur.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:39 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik keek net even op de HBB site, ze komen dus tegen 13:00uur, dat ga ik natuurlijk wel even zien![]()
Al houd ik een kleine slag om de arm wat betreft de regie

Het is prachtig weer! zonnetje schijnt heerlijkquote:

quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:39 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
De matteklopper weer uit de kast gehaald?

communicatie probleemquote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:44 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Waarom denkt Frank dan 12 uur.
Hij belde net met iemand dat over een half uur de mensen op de stoep stonden
maar hij de spullen nog niet had.

Henk wilde het toch niet hebben.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:45 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Het is prachtig weer! zonnetje schijnt heerlijk
Maargoed, heeft natuurlijk met de vrieskou te maken, al zou je zeggen dat die tekst anders suggereert (Regen, wind etc.)

quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:40 schreef Athalon het volgende:
[..]
Ik heb Henk een prachtige cap gestuurd van de steenpuist op mijn rechterbilen bonnie van mijn penis piercing
![]()
![]()

Doe je effe goed luisteren of draaien ze alleen zijn plaatje.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:44 schreef Athalon het volgende:
Gert op de radio op Gold

Die is dan nog niet jarig denk ikquote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:46 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
![]()
gelukkig, ik was al bang dat we hier een mol hadden zitten
![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |