21:00 uurquote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:33 schreef BONG4002 het volgende:
Hoelaat begint dat dartgebeuren eigenlijk?
30 mensen levert wel meer reclame op en je trekt wel meer na de gewone man.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:37 schreef Peter6000 het volgende:
Ik lees dat voor dat diner van vanavond de prijs vanaf 300 euro pp is, logisch dat er niet zo heel veel mensen zullen komen
http://www.talpa.tv/hotelagenda.html
Maar anderzijds:
9 mensen à 300 euro = 2700 euro
30 mensen à 50 euro = 1500 euro (en meer kosten aan voedsel)
Van Viola wist ik het inmiddels van je.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:29 schreef Athalon het volgende:
Henk, Viola, Monique, Bonnie my Hero's![]()
Ik keek net even op de HBB site, ze komen dus tegen 13:00uur, dat ga ik natuurlijk wel even zienquote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:37 schreef regenworm het volgende:
Het is wel te hopen dat alle BB5ers een zender om krijgen.
Anders is het totaal niet te volgen.
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:39 schreef cuall het volgende:
[..]
Van Viola wist ik het inmiddels van je.![]()
Heb je Henk soms ook fanmail gestuurd? Ik zou het fijn vinden als je dan FOK niet wilt vermeldenwant hij moet niet gaan denken dat wij hier blij met hem zijn.
De matteklopper weer uit de kast gehaald?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:39 schreef cuall het volgende:
[..]
Heb je Henk soms ook fanmail gestuurd? Ik zou het fijn vinden als je dan FOK niet wilt vermeldenwant hij moet niet gaan denken dat wij hier blij met hem zijn.
Ik heb Henk een prachtige cap gestuurd van de steenpuist op mijn rechterbilquote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:39 schreef cuall het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
Teveel info op de vroege morgen.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:40 schreef Athalon het volgende:
[..]
Ik heb Henk een prachtige cap gestuurd van de steenpuist op mijn rechterbilen bonnie van mijn penis piercing
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:42 schreef BONG4002 het volgende:
Ik zat net even de programmering voor morgen te bekijken op HBB:
Komende zondag, 29 januari, kunt u tussen 10.00 en 14.00 uur uw auto laten wassen door de Hoteliers!
Nou dat ziet er dus goed uit maar dan:Gaat niet door i.v.m het weer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom denkt Frank dan 12 uur.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:39 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik keek net even op de HBB site, ze komen dus tegen 13:00uur, dat ga ik natuurlijk wel even zien![]()
Al houd ik een kleine slag om de arm wat betreft de regie
Het is prachtig weer! zonnetje schijnt heerlijkquote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:39 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
De matteklopper weer uit de kast gehaald?
communicatie probleemquote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:44 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Waarom denkt Frank dan 12 uur.
Hij belde net met iemand dat over een half uur de mensen op de stoep stonden
maar hij de spullen nog niet had.
Henk wilde het toch niet hebben.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:45 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Het is prachtig weer! zonnetje schijnt heerlijk
Maargoed, heeft natuurlijk met de vrieskou te maken, al zou je zeggen dat die tekst anders suggereert (Regen, wind etc.)
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:40 schreef Athalon het volgende:
[..]
Ik heb Henk een prachtige cap gestuurd van de steenpuist op mijn rechterbilen bonnie van mijn penis piercing
![]()
![]()
Doe je effe goed luisteren of draaien ze alleen zijn plaatje.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:44 schreef Athalon het volgende:
Gert op de radio op Gold
Die is dan nog niet jarig denk ikquote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:46 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
![]()
gelukkig, ik was al bang dat we hier een mol hadden zitten
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |