Ah, daar ben ik ook een avondje geweest, echt maf-coole kostuums die ze daar hebben..quote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:36 schreef Dr.Nikita het volgende:
Nog een tip: de beste restaurant die ik ben tegengekomen.
Wel reserveren.
Sir Lancelot
en zonder bestek in houten nappen.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:40 schreef AS_R het volgende:
[..]
Ah, daar ben ik ook een avondje geweest, echt maf-coole kostuums die ze daar hebben..
Haha jah!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:44 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
en zonder bestek in houten nappen.
Het is elke dag druk daar, soms een maand van te voren reserveren.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:50 schreef AS_R het volgende:
[..]
Haha jah!Het was wel erg druk die avond..
Vorige week vrijdag nog.quote:Wanneer ben jij in BP geweest?
Dat kan ik me voorstellen, apart restaurantjequote:Op dinsdag 12 februari 2008 17:43 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Het is elke dag druk daar, soms een maand van te voren reserveren.![]()
[..]
Nice... dan woon je aan het Balaton meer?quote:Vorige week vrijdag nog.
Woon 35 km zuidelijk van BP.
Daar heb ik nooit gegeten. In BP ga ik niet zo vaak uit. Korterbij zijn veel goede restaurants.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 17:59 schreef AS_R het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen, apart restaurantje![]()
Ik heb in 2006 een half jaar in BP gewoond, ging vaak eten bij Don Pepe, vlakbij de WestEnd shopping centre![]()
[..]
Het Balatonmeer ligt 100 km zuidwestelijk van BP.quote:Nice... dan woon je aan het Balaton meer?
Aha, ja idd, het meer is iets meer zuidelijker lolquote:Op dinsdag 12 februari 2008 18:36 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Daar heb ik nooit gegeten. In BP ga ik niet zo vaak uit. Korterbij zijn veel goede restaurants.
[..]
Het Balatonmeer ligt 100 km zuidwestelijk van BP.
Ik woon recht onder BP in een klein dorpje aan de oostkant en vlak aan de Donau.
Ik spreek het mijn hele leven al, is mijn moedertaal. Maar eerlijkheidshalve, ik beheers het Nederlands beter in geschrift dan het Hongaars daar ik mijn opleidingen in NL deed en praktisch mijn hele leven in NL heb doorgebracht.quote:Op woensdag 13 februari 2008 08:22 schreef AS_R het volgende:
[..]
Aha, ja idd, het meer is iets meer zuidelijker lol![]()
Ben je het fantastisch eenvoudige (ahum) Hongaars al een beetje meester?
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:31 schreef zonneke het volgende:
DR Nikita ; klein vraagje , ik heb iemand leren kennen die in een dorpje vlakbij BP woont , op zijn Hongaars uitgsproken heet het : PAGE ken je het? hoe wordt het in het nederlands of in het hongaars geschreven?
Alvast bedankt voor de info.
oh wacht ff...quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:18 schreef zonneke het volgende:
Pécs heb ik ook al gevonden maar dat blijkt het niet te zijn , hoever ligt deze stad van BP ? ligt er rond BP een dorpje dat het ook kan zijn , Thanks..
Veel plezier!quote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 08:15 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Ik zit eraan te denken om deze zomer naar Budapest te gaan. Nog meer mensen met dezelfde plannen?
Nog erger...............quote:Op dinsdag 6 mei 2008 08:15 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Ik zit eraan te denken om deze zomer naar Budapest te gaan. Nog meer mensen met dezelfde plannen?
Ik ben met SkyEurope gegaan.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:43 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Ik neem aan dat je dan niet zozeer als een tourist gaat of wel
Wat is een goede website om tickets te boeken? Ik zie hier veel Wizzair, daar is het idd heel goedkoop. Cheaptickets.nl vond ik zelf niet zo heel handig omdat je het per dag moet bekijken en het maakt mij niet zoveel uit wanneer ik moet vliegen.
Die vliegen niet meer op Budapest. Wizzair is de 'beste' optie qua prijs.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |